شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دانلود سریال جیران کامل همه قسمت ها کیفیت 1080p

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد.

دانلود سریال جیران کامل همه قسمت ها کیفیت 1080p

درباره سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

لینک دانلود کامل  سریال جیران  :   https://centerdl.ir/category/iranian-series/jeyran-serial/

 

سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. اینجا اطلاعات کامل این سریال تازه فیلیمو را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید.

عوامل و بازیگران سریال جیران

  • کارگردان: حسن فتحی
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
  • نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی
  • بازیگرانبهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا).
  • کیفیت۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • وضعیت پخشنامشخص
  • روز پخش: مشخص نشده
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال انتشار1400
  • سال های پخش1400
  • مدت زمان50 الی 60 دقیقه

سریال ایرانی و تماشای آن یکی از سرگرمی های خانوادگی است. چرا که سریال های ایرانی علاوه بر نزدیک بودن به فرهنگ و آداب و رسوم ما دارای مضامینی مناسب برای گذراندن اوقات فراقت با خانواده هستند. عاوه بر سریال های صدا و سیمای ایران می توان به تماشای سریال های نمایش خانگی ایرانی نیز پرداخت. البته تهیه سریال های نمایش خانگی ایرانی مستلزم پرداخت هزینه است. بر همین اساس در این سری نقد و برسی سنتر دانلود سعی کردیم بهترین سریال های ایرانی که شامل دو دسته بندی نمایش خانگی و سریال های ایرانی پخش شده در صدا و سیما هستند را به صورت یک لیست جامع ارائه کنیم. بدین ترتیب می توانید با سریال های جدید ایرانی آشنا شده و در صورت تمایل سریال جدید ایرانی پخش خانگی را تهیه نموده یا سریال های صدا و سیما را به صورت رایگان تماشا کنید.

 

3f0a2d18-9991-4b57-99f0-472bac745269

سریال ایرانی

سریال های ایرانی را می توان به دو گروه تقسیم بندی کرد. سریال هایی که در صدا و سیما ساخته می شوند و بودجه و امکانات آن سازمان را دارند و سریال هایی که در شبکه نمایش خانگی تهیه می شوند و عمدتا سرمایه گذار آنها افراد حقیقی یا حقوقی غیر از سازمان صدا و سیما و نهادهای زیرمجموعه آن هستند.

بهترین سریال های نمایش خانگی ایرانی

در چند سال اخیر به خاطر افزایش پلت فرم  های پخش فیلم و سریال و سرویس های مختلف اشتراک و انتشار ویدئو، خیلی از تهیه کنندگان فیلم ها تصمیم گرفته اند تا سریال هایی با موضوعات مختلف در شبکه نمایش خانگی منتشر کنند. از آنجایی که برخی از محدودیت ها در شبکه نمایش خانگی وجود ندارد، بیشتر فیلم سازان از آن استقبال کرده اند. به طوری که در ادامه خواهید خواند خیلی از کارگردانان و بازیگران تلویزیونی وارد این فضا شده اند. البته همیشه بحث تامین مالی این سریال ها هم داستان خودش را دارد. سرمایه گذاری که بعضا اختلاسگر هم از آب در می آیند. در این میان چندین سریال نمایش خانگی از نگاه مردم جزو بهترین ها شناخته شده اند و امتیازات بالایی را در رسانه های مختلف کسب کرده اند. در ادامه به معرفی سریال های جدید ایرانی پخش خانگی خواهیم پرداخت. 15 تا سریال اول سریال های شبکه نمایش خانگی و 15 سریال دوم، سریال های ایرانی صدا و سیما هستند.

بهترین سریال های ایرانی صدا و سیما

سریال های ایرانی صدا و سیما براساس بودجه ای که برای ساخت آنها در نظر گرفته می شود، تقسیم بندی می شوند. بهترین های آنها هم سریال هایی هستند که به عنوان سریال های الف ویژه، الف فاخر و یا الف شناخته می شود. به عبارت دیگر هر چه تعداد پروداکشن ها، لوکیشن ها، بازیگرها و .. بیشتر باشد در زمره الف ها قرار می گیرند. این سریال ها عمدتا سریال هایی طولانی، تاریخی و یا بیوگرافی هستند و بودجه ای بسیار زیاد دارند.

درباره سریال کره ای

سریال کره ای سبک و سیاقی خاص دارد. شاید جواهری در قصر اولین سریالی بود که بینندگان ایرانی را با حال و هوای درام های این کشور آشنا کرد. از همان موقع شاهد استقبال گسترده تماشاچیان ایرانی از این قبیل سریال های کره ای برتر بودیم. پس از اینکه سایت های اینترنتی و شبکه های تلویزیونی مختلف نیز پدید آمدند، امکان دانلود بهترین سریال های کره ای دوبله فارسی توسط مخاطبان به وجود آمد. به طوری که خیلی از علاقه مندان به فیلم و سریال علاقه مند به دیدن سریال کره ای جدید هستند و انواع سریال های کره ای را دنبال می کنند. برخی از مخاطبین به سریال های کره ای کمدی و برخی به سریال کره ای عاشقانه علاقه دارند عده ای سریال کره ای امپراطوری را دنبال می کنند و عده ای دیگر به دنبال سریال های تاریخی کره ای هستند.

درام کره ای یا اصطلاحا کی دراما به مجموعه سریال های کره ای گفته می شود که عمدتا در ژانر اصلی درام و بیشتر با فرمت مینی سریال (16 قسمتی) عرضه می شوند. از همان زمان که سریال جواهر ی در قصر و برادران پزشک به عنوان اولین کی دراما در صدا و سیما پخش شدند، بینندگان زیادی از ایران به این سریال های کره ای علاقه مند شدند. سبک فرهنگی کره که عمدتا در نقاشی ها، صنایع دستی، شیوه زندگی، آشپزی، لباس و … متبلور است، در اغلب این سریال ها نمایان است. بدون شک سریال های کره ای زیباترین طراحی های صحنه و لباس را دارند و دنیای رنگی آنها حتی در سریال های جنایی و ترسناک هم وجود دارد!!! نکته جالبی که در سریال های کره ای مشهود است، توجه بیش از اندازه به داستان سریال، هیجان، عمدتا تخیل و تاریخ است. کی دراما برعکس سریال های غربی، از جذابیت های جنسی و جسمی! برای ترغیب ببیننده استفاده نمی کند و آنچه بیشتر برای سازندگان مهم است، محتوا، مفاهیم و البته سبک زندگی خودشان است. به همین دلیل دیدن اغلب سریالهای کره ای همراه خانواده و نوجوانان اشکالی ندارد. یکی از نکات جالبی که در فیلم ها و سریال های کره ای وجود دارد، تقلید خواسته یا شاید هم ناخواسته از فرهنگ و ادبیات ژاپن است. این دو کشور به واسطه اینکه تاریخ مشترک زیادی دارند، فرهنگشان نیز از هم متاثر است. به همین دلیل بعضا سریال های کره ای می بینیم که اقتباسی از یک مانگا یا داستان ژاپنی هستند. البته واقعا برخی از سریال های کره ای به شدت متاثر از فرهنگ غرب هستند! چیزی که واقعا عجیب است. اگر کره خودش تاریخ یا تمدن نداشت، الهام گرفتن از فرهنگ غربی در سریال های آن اشکال نداشت! اما در برخی از سریال های کره ای شاهد تقلید کورکورانه از فرهنگ غربی هستیم. مخصوصا سریال هایی که در ژانر مدرسه ای جای می گیرند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied