شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تعمیر لوازم برقی خانگی به دست متخصص/ بلد سرویس

امروزه لوازم برقی تاثیر بسزایی در زندگی روزمره ما دارند و وظایف زیادی از کارهای ما بر دوش این وسیله‌هاست تا جایی که اگر این ابزارها و وسایل برقی دچار مشکل یا خرابی شوند باعث مختل شدن زندگی ما میشوند. باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی و گران بودن این وسیله‌ها در صورت خرابی این وسیله‌ها ما به تعمیر این وسیله‌ها نیازمند هستیم، چراکه تعمیر و استفاده مجدد از وسایل برخی خراب شده بسیار مقررون به صرفه است.

تعمیر لوازم برقی خانگی به دست متخصص/ بلد سرویس

از آنجایی که هنگام خراب شدن وسیله‌ای همه ما به دنبال تعمیر آن میرویم پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه‌ای بسیار مهم است. به دلیل زیاد بودن تعداد تعمیرکاران انتخاب یک تعمیر کار مطمئن و مجرب بسیار سخت است. به همین جهت ما در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای در حوزه تعمیرات لوازم برقی خانه و آشپزخانه آشنا کنیم.

مجموعه بلد سرویس یکی از مطمئن‌ترین و مجرب‌ترین مجموعه‌های تعمیر لوازم برقی میباشد که متشکل از تکنسین‌های متخصص و ماهر است.

نصب و تعمیر لوازم برقی

از آنجایی که بلد سرویس به فکر رفاه حال مشتریان خود میباشد خدمات سرویس، نصب و تعمیر لوازم برقی خانگی و آشپزخانه را با بکار گیری مجرب ترین تعمیرکاران خود انجام میدهد. ارائه خدمات این مجموعه بینظیر بوده و شما میتوانید با یک تماس ثبت سفارش کرده تا ماهرترین تکنسین‌های بلد سرویس در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

بلد سرویس این اطمینان را به شما میدهد که به راحتی میتواند هرگونه مشکل تعمیراتی لوازم برقی شما در کوتاه‌ترین زمان با قیمتی مناسب انجام دهد. تمامی خدمات تعمیراتی و تعویضی بلد سرویس دارای گارانتی میباشد که این اطمینان را به شما میدهد تا اگر مشکلی بعد از تعمیر و تعویض قطعات وسیله مورد نظر خود داشتید از آن پشتیبانی میکند.

سرویس یخچال

خدمات بلد سرویس

مجموعه بلد سرویس بطور تخصصی در نصب، تعویض و تعمیر وسایلی همچون

تعمیر یخچال

تعمیر  ماشین لباسشویی

تعمیر اجاق گاز

تمیر کولرگازی و اسپیلت

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر تلویزیون و ..... فعالیت میکند که شما میتوانید برای ثبت سفارش خود از طریق سایت ایشان اقدام کنید.

مزیت‌های استفاده از خدمات بلد سرویس

تعمیر لوازم برقی در محل: یکی از پر اهمیت ‌ترین مزیت‌های بلد سرویس ارائه خدمات در محل میباشد که با توجه به اینکه این خدمات همراه با نظارت شما صورت میگیرد باعث اطمینان خاطر شما میشود و از طرفی نیازی به حمل این وسیله‌ها تا تعمیرگاه نیست و در زمان انجام خدمات صرفه‌جویی شده و با سرعت بیشتری صورت میگیرد.

متخصص بودن تکنسین‌ها: تمامی تکنسین‌ها و پرسنل مجموعه بلد سرویس دارای تجارب کاری بالا هستند و آموزش‌های عالیه جهت بالا بردن مهارت خود در هر بخش از تعمیر و سرویس  لوازم برقی دیده‌اند.

تعمیر یخچال

در دست داشتن قطعات اصلی و با کیفیت: تمامی قطعاتی که این مجموعه با آنها به تعمیر و تعویض وسایل برقی شما میپردازد اورجینال بوده و به دلیل بالا بودن کیفیت خدمات هیچگاه ریسک استفاده از قطعات دست دوم و یا تقلبی را نمیپذیرند.

هزینه خدمات کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه: به دلیل حرفه‌ای بودن متخصصین بلد سرویس مشکل دستگاه شما به سرعت پیدا شده و سرویس آن انجام میگیرد بدون آنکه نیازی باشد تا شما هزینه‌های اضافی بپردازید.

ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان: بلد سرویس این افتخار را دارد که با وجود تکنسین‌های متخصص و ماهر سفارش شما را در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسانند.

پس اگر شما نیاز به یک تعمیرکار حرفه‌ای دارید و میخواهید از خدمات بینظیر و قابل اطمینان استفاده کنید کافیست با کارشناسان بلد سرویس ارتباط برقرار کنید.

نحوه تماس با بلد سرویس

شما عزیزان میتوانید از هر نقطه از تهران و اسلامشهر که هستید از طریق شماره تماس‌های موجود در وبسایت بلدسرویس با این مجموعه تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین‌های آنها برای خدمات‌رسانی به شما اعزام شوند. همچنین شما میتوانید وسایل برقی خراب خود را به صورت حضوری به آدرس درج شده در وبسایت این مجموعه برده و تا 2 روز کاری وسیله خود را سالم و تعمیر شده تحویل بگیرید.

تعمیر لوازم خانگی

مناطق خدمات رسانی:

مناطقی که تحت پوشش خدمات رسانی بلد سرویس هستند به شرح زیر میباشد:

مناطق جنوب تهران:

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی آباد، نعمت آباد، یاخچی آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان،خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازارتهران، شهر ری، سیزده آبان، دولت آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان، کیان شهر، بازار موبایل و مبل ایران

مرکز تهران:

تمامی مناطق 6 تا 12 شامل: یوسف آباد، امیرآباد، عباس آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت حمشید(طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری(نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آراژانتین، آذربایجان، جیحون، هاشمی، دامپزشکی

 

مناطق شرق تهران:

پاسداران، هروی، هنگام، تهرانپارس، ساقدوش، تهران نو، شمیران نو، حکیمیه، دلاوران، سراج، استخر، افسریه، پیروزی، دماوند، چهارراه تلفنخونه، امام حسین، هفت حوض،  لویزان، قاسم آباد، رسالت، تسلیحات، وحیدیه، پدرثانی، اصفهانک، حشمتیه، نارمک، خاک سفید، سرخه حصار، شمس آباد، مجیدیه، قنات کوثر، نظام آباد، شهید محلاتی، بسیج، حقانی، بزرگراه امام علی، بزرگراه شهید بابایی، صیاد شیرازی، شهید زین الدین، بزرگراه ارتش، بزرگراه آزادگان، شهید باقری، بزرگراه صدر، شهید مدرس، شهید دوران

 

مناطق غرب تهران:

تهرانسر، جنت آباد، چیتگر، دریان نو، دهکده المپیک، ستارخان، سعادت‌آباد، شهرآرا، شهر زیبا، شهران، شهرک اکباتان، شهرک غرب، شهرک گلستان، صادقیه، طرشت، گیشا، مرزداران، زیبا دشت، شریف، شهرک شهید باقری، آزاد شهر، شهرک آزادی، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک دریا، مهرآباد، استادمعین، دکتر هوشیار، شهید دستغیب، فتح، شمشیری، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، باغ فیض، شهرک آپادانا، حصارک، شهرک نفت، بیمه، فرحزاد، شهرک مخابرات، کوهسار، شهرک پراواز، همایون شهر، سازمان آب، سرآسیاب

کل منطقه اسلامشهرکه شامل  میدان نماز تا میدان قائم میشود. و مناطق دیگری مثل  چهاردانگه شاطره، واوان، شهرستان بهارستان، نسیم شهر،  گلستان،  الهیه،  صالحیه،  قلعه میر، سلطان آباد،  باغ مهندس،  شهرک امام حسین، آدران،  جاده شهریار،  نصیرشهر،  رباط کریم،  حسن آباد فشافویه،  حسن آباد قم،  کاشانک، کل محدوده پرند و کل منطقه شهریار خیابان ولیعصر، امیریه، فردوسیه، عباس آباد، کرشته همچنین کل منطقه کرج،  فردیس،  مهرشهر،  محمد شهر و محله های قدیمی کرج

منبع:https://baladservice.com/

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied