شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

اتحادیه لوله بازکنی با قیمت مناسب در تهران

این شرکت یکی از معتبر ترین دفاتر لوله بازکنی تهران است که با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی در تمام مناطق تهران زیر نظر اتحادیه آماده خدمت رسانی به تهرانی های عزیز می باشد .

اتحادیه لوله بازکنی با قیمت مناسب در تهران

این شرکت یکی از معتبر ترین دفاتر لوله بازکنی تهران است که با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی در تمام مناطق تهران  زیر نظر اتحادیه آماده خدمت رسانی به تهرانی های عزیز می باشد . متخصصین  با استفاده از دستگاه و فنرهای فولادی سر مته دار و پمپ تراکم هوا می توانند لوله های از جنس سیمان و پلیکا و … به طول ۵ تا ۱۰۰ متر را باز کنند . همچنین اگر اشیاء قیمتی شما در فاضلاب ، راه آب و یا توالت و توالت فرنگی گیر کند ، درآورد آن را بدون خسارت به ما بسپارید  . تا ما با استفاده از دستگاه ساکشن این کار را برای شما انجام دهیم.

لوله بازکنی شبانه روزی تهران ارزان

در صورتی که با مسدودی لوله فاضلاب مواجه شدید و از اسید های لوله بازکن استفاده کردید و نتیجه نگرفتید. تنها راه حل تمامی گرفتگی ها تماس با شرکت نوین لوله است!! و مهم تر از انتخاب شرکت های لوله بازکن هزینه و تعرفه آن است. شرکت نوین لوله زیر نظر اتحادیه می باشد و تمامی هزینه های انجام خدمات طبق نرخ اتحادیه و با کیفیت مناسب می باشد.

  • تخلیه چاه تهران با پمپ مکنده و تانکرهای بزرگ، تخلیه چربی گیر، سپتیک تانک و منهول فاضلاب،
  • تخلیه انواع چاه با تانکرهای ساکشن و ماشین مکنده، لایروبی سپتیک توسط نیروی مجرب
  •  باز کردن گرفتگی لوله ها با فنر در تمام نقاط تهران. بصورت شبانه روزی سرویسکاران قابل اعتماد

ضمانت بازگشت وجه

 تحت عنوان حقوق مشتری تلقی شده و ما تضمین میکنیم که پرسنل شرکت در صورت عدم رضایت شما هیچ وجهی از شما دریافت نخواهند کرد . خدمات تخلیه چاه شرق تهران با ماشین آلات پیشرفته و کادر مجرب . ما تخلیه چاه ساختمان شما را بدون خرابی و صدمه به چاه انجام می دهیم . عملیات تخلیه چاه در منطقه شرق تهران به دلیل وضعیت چاه های حفر شده و نوع خاک و شیب زمین احتیاج به یک تیم آشنا و مسلط به منطقه دارد.

دفتر مرکزی لوله بازکنی تهران در نظام آباد تهران واقع شده و این امر دسترسی و سرویس دهی این مجموعه را به کلیه مناطق تهران آسان می نماید .  و شما پس از تماس خواهید دید که در کوتاه ترین زمان ممکن برای سرویس دهی به شما در محل شما حضور خواهیم داشت  شرکت نوین لوله دارای چندین شعبه در سراسر تهران می باشد بعد از تماس شما با ما بلافاصله اعزام نیرو به محل کم تر از نیم ساعت انجام می پزیرد . رفع گرفتگی لوله در سراسر تهران با بهترین کیفیت و تضمین کار – کاملا تمیز و بهداشتی به صورت شبانه روزی.

 

رفع گرفتگی لوله با سرکه و جوش شیرین

این روش رفع گرفتگی لوله در اکثر موارد گرفتگی نتیجه ی مثبتی می دهد. در ابتدا یک یا دو بسته جوش سیرین ، کمی سرکه و یک عدد کهنه متوسط تهیه کنید.

جوش شیرین را بدون اینکه چیزی  اضافه کنید داخل لوله سینک بریزید و چند لحظه منتظر بمانید، سپس سرکه را اضافه کنید. در ادامه دستمال را دهانه خروجی سینک قرار دهید و با دست خود محکم نگه دارید. زیرا در اثر ترکیب سرکه با جوش شیرین واکنش شیمیایی رخ می دهد که به شکل جوشیدن می باشد و به بیرون می پاشد.مدتی بعد پارچه را بردارید شاهد رفع گرفتگی لوله خواهید بود.

روش های صنعتی رفع گیر لوله سینک

یک روش دیگری هم وجود دارد که ما برای افراد پیشنهاد نمی کنیم اما بعضی از مشتریان می خواهند به هر طریق مشکل را خودشان حل کنند. ما برای این دوستان مایع لوله بازکنی رو پیشنهاد میدیم که میتوانند از فروشگاه تهیه فرمایند. اما استفاده از این مواد را برای همه راه حل نمی دانیم زیرا به لوله ها کاملا آسیب می زند.  جوهر نمک یا مایع لوله بازکنی اسید می باشد و فقط کمی رقیق است و بغیر از ترک یا سوراخی لوله در مرور زمان برای ریه افراد بسیار مضر است.

رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی

اگر از توالت فرنگی استفاده می کنید باید روش های رفع انسداد را هم بهتر است بدانید. یکی از این روش های جالب برای رفع انسداد سلفون نایلونی می باشد.

ابتدا سطح محفظه ی توالت فرنگی را با سلفون بپوشانید طوری که راه عبور هوا نداشته باشد. سپس فلاش تانک یا سیفون را بزنید. تا جایی که آب به سطح سلفون برسد. این بار به صورت مداوم و آهسته نایلون را به سمت داخل محفظه فشار دهید .هنگامی که نایلون را هل می دهید، آب موجود در سیفون توالت فرنگی بر روی لوله ها فشار می آورد و اگه انسداد  در قسمت لوله توالت باشد آن را رفع می کند.

cfd22a6b-3661-425f-b9f0-0926d59bce35

 

گرفتگی های لوله با اجسام بزرگ

لوله بازکنی با فنر

فنر یکی از مهم ترین ابزارهای لوله بازکنی می باشد که کاربرد زیادی دارد و برای رفع گرفتگی لوله انشعابات خروجی ساختمان استفاده می شود.امروزه در هر خانه ای فنر دستی میتوان پیدا کرد به دلیل این که مهم ترین ابزار در عین حال کاملا کاربردی برای رفع گیر لوله ها می باشد.ما برای لوله بازکنی از فنر برقی توسط دستگاه استفاده می کنیم. این نوع وسیله در تمامی شرکت ها وجود دارد فنر را داخل دستگاه رد میکنیم و به برق متصل میکنیم داخل دستگاه سه نظام هایی برای نگه داشتن و چرخاندن فنر قرار دارد.هنگامی که دستک دستگاه را فشار میدهیم فنر می چرخد یک کلید چپ گرد و راست گرد در بالای وسیله قرار دارد که فنر را به عقب و جلو هدایت میکند.از این نوع دستگاه و فنر برای گرفتگی های سخت و رسوبی استفاده می شود.

رفع گرفتگی لوله با تراکم هوا

این نوع ابزار برای گرفتگی های خیلی سخت استفاده می شود. با این تفاوت که به داخل لوله آسیب نمی زند.برای رفع گرفتگی لوله هایی که فنر قابلیت رفع آن را ندارد طوری که پمپ هوا فشار باد تولید می. هنگامی که شیر تخلیه دستگاه را باز میکنیم باد با قدرت بالا به داخل لوله هدایت می شود و تمامی گرفتگی ها را رفع می کند.

 

 

دلایل گرفتگی توالت

  1. انسداد توالت توسط مو و دستمال کاغذی
  2. انسداد توالت فرنگی توسط وسایل و اجسام
  3. گرفتگی توالت ایرانی توسط رسوبات و سولفات لوله
  4. مسدود شدن توالت فرنگی با صابون
  5. گرفتگی توالت توسط کهنه و پارچه
  6. گیر توالت فرنگی توسط افتادن فرچه
  7. برخی از انسداد ها توسط نوار بهداشتی و…می باشد.
  8. شکستگی لوله یا سوراخ شدن آن
  9. تجمع موهای زائد در سیفون توالت
  10. زنگ زدن قسمت داخلی لوله توالت به مرور زمان.
  11. گرفتگی توالت با مدوفوع و فضولات
  12. لوله کشی نامناسب در ساختمان عدم شیب کافی

گاهی درگیر این موضوع می شویم، اگر به جای بازکردن لوله فاضلاب توالت ایرانی، توالت فرنگی تهیه کنیم، این گرفتگی ها و بوهای نامطبوع از چاه توالت فرنگی به وجود نمی آید. در واقع باید بگوییم گرفتگی توالت فرنگی ایرانی و فرنگی در هر کدام صورت می گیرد. حتی در توالت فرنگی نیز آب بالامی آید و تمام سطح توالت را کثیف می کند. 

گرفتگی توالت ایرانی با مو و دستمال کاغذی

این مورد بیشترین گرفتگی در تهران محسوب می شود معمولا افراد دستمال کاغذی را مچاله می کنند و به داخل توالت می اندازند. با این تصور که دستمال از سیفون رد می شود اما بر خلاف این در ان تجمع می یابد و باعث گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی می شود. اکثر مردم فکر می کنند که اگر توالت فرنگی را از جای خود بردارند این مشکل برطرف می شود اما تنها راه راه حل ان فنر زنی می باشد و باید توسط افراد لوله بازکنی حل شود. در ادامه یک روش خانگی برای رفع گیر توالت برای شما می گوییم که در اکثر موارد کار ساز می باشد.

رفع گرفتگی توالت با فشار آب

اگر توالت فرنگی مسدود شد می توانید برای رفع گرفتگی آن از یک کهنه و فشار شیر اب استفاده کنید. هنگامی که توالت پر از آب است به دور شلنگ آب یک کهنه بپیچید و آن را داخل سیفون توالت فرنگی قرار دهید. سپس با یک پیچ گوشتی اطراف شلنک را با کهنه بپوشانید تا راه خروج آب نداشته باشد.

با یک دست خود محکم شلنگ را در همان محل نگه دارید و آب را باز کنید.پس از گذشت چند دقیقه شلنگ را به بیرون بکشید و سیفون را بزنید. اگر کار خود را درست انجام داده اید مطمئن باشید که گرفتگی توالت حل می شود.البته اگر گیر توالت فرنگی توسط دستمال کاغذی یا اجسام قابل حل باشد این مورد کارساز است.

89142b65-065b-4bd7-86e3-8423ba3dfc0a

رفع گرفتگی توالت ایرانی با فنر دستی 

توالت ایرانی اکثرا توسط مدفوع و تجمع فضولات یا نوار بهداشتی مسدود می شود. در صورتی که با گرفتگی توالت ایرانی مواجه شدید ابتدا نیاز به یک فنر دستی دارید. این نوع فنر را از تمام فروشگاه های تاسیساتی می توانید تهیه کنید.برای طرز استفاده از ان ابتدا دستکش به دست کنید و سر فنر را کمی کج کنید تا بتواند از سیفون رد شود برای این کار می توانید از یم نفر دیگر برای نگهداری دستک فنر کمک بگیرید.

هنگامی که فنر را به داخل لوله توالت فشار دهید و دستک فنر را بچرخانید انسداد توالت ایرانی حل می شود. البته باید چند بار پشت سر هم انجام دهید اگر به نتیجه نرسیدید با شرکت لوله بازکنی تهران تماس بگیرید.

رفع گرفتگی توالت با آویز لباس

ابتدا یک آویز لباس فلزی تهیه کنید و ان را صاف کنید سر آویز را به شکل قلاب در بیاورید تا از سیفون شتر گلویی رد شود. مراقب باشید که به کاسه توالت آسیبی نرساند. برای این که دستتان زخمی نشود می توانید سر آویز را با پارچه ببندید

برای رفع گرفتگی توالت ایرانی آویز لباس را داخل لوله فاضلاب هل دهید و ان را بچرخانید تا در محل خود قرار گیرد. بعد از این که چند بار بچرخانید و هل بدهید شاهد رفع گرفتگی آن خواهید شد.اگر مشکل حل نشد. احتمالا با اجسام سخت یا رسوب مسدود شده است. و نیاز به افراد لوله بازکنی دارد برای رفع مشکل خود می توانید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وحت مشکل شما را حل کنیم.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied