شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چند مدل تیشرت مردانه مناسب برای پوشیدن در روزهای بهاری

در ادامه چند مدل تیشرت مردانه مناسب برای پوشیدن در روزهای بهاری را برای شما معرفی خواهیم کرد.

چند مدل تیشرت مردانه مناسب برای پوشیدن در روزهای بهاری

تیشرت یکی از اجزای اصلی کمد آقایان است که در تمامی سنین از آن استفاده می‌کنند. این آیتم علاوه بر این که می‌تواند گزینه مناسبی برای زمان استراحت  باشد، کاربرد بسیاری برای استایل‌های روزانه هم دارد. تیشرت انواع مختلفی دارد که می‌توان به تنوع آن در قد، اندازه آستین، الیاف و … اشاره کرد. به علت انواع مختلف تیشرت مردانه را که مناسب برای پوشیدن در روزهای بهاری است مورد معرفی قرار می‌دهیم. شما با توجه به سبک مورد نظر و علاقه خود گزینه مناسب را انتخاب کنید و در کنار سایر اکسسوری‌های مناسب به خوبی ترکیب کنید.

 

آستین انواع تیشرت مردانه

امروزه با وجود پیشرفت دنیای اینترنت و دیجیتال، آقایان برای خرید لباس نیازی به گشت و گذار در مراکز فروشگاهی نخواهند داشت. همچنین با توجه به حوصله کم آقایان برای خرید حضوری، انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع پوشاک مردانه گزینه مناسبی خواهد بود. خرید اینترنتی انواع ست و مدل های لباس مردانه می‌تواند یک راه حل ایده آل برای به حداقل رساندن میزان زمان مورد نیاز و حتی هزینه باشد. در هنگام خرید اینترنتی زمانی شما می‌توانید از لباس انتخابی خود احساس رضایت کنید که قبل از خرید حتما از تمامی جزئیات، مدل، جنس و سایز لباس اطلاعات کافی داشته باشید.

 تیشرت مردانه آستین بلند 

با شروع فصل بهار در برخی از اوقات شاهد وزش بادهای سرد هستیم که استفاده از تیشرت‌ آستین کوتاه ممکن است باعث ایجاد حس سرما در شما شود، به همین علت توصیه می‌کنیم برای روزهای ابتدایی فصل بهار تیشرت مردانه آستین بلند را در نظر بگیرید تا از شما در برابر سرمای هوا محافظت کند.

6f8e16f3-47bc-43b2-b5c2-4ae6fe356936

تیشرت مردانه بدون آستین

تیشرت‌ مردانه بدون آستین در ایران بیشتر برای مصرف در باشگاه‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما اگر قصد مسافرت به مناطق ساحلی را دارید به کمک تیشرت مردانه بدون آستین می‌توانید عضلات خود را در معرض دید قرار دهید.

8781b89e-8390-4a93-bf93-f83c2afe5b3b

 تیشرت مردانه آستین کوتاه

معمول‌ترین و بهترین گزینه در بین آستین‌های تیشرت مردانه انتخاب، تیشرت مردانه آستین کوتاه است. این تیشرت‌ ها به راحتی قابل استایل با شلوار جین، شلوار کتان یا شلوارک هستند. برای این کار لازم است با توجه به سلیقه خود رنگ‌های متنوعی از آن را در کمد داشته باشد.

انواع یقه تیشرت مردانه

 در این بخش به استایل‌های متداول یقه تیشرت‌های مردانه اشاره می‌کنیم که در بهار بیشتر از نمونه‌های دیگر مناسب خواهند بود. انواع یقه تیشرت عبارتند از:

یقه گرد

یقه گرد متداول‌ترین یقه برای تیشرت آقایان است که در اغلب مدل‌ها به چشم می‌خورد. یقه گرد برای مردانی که صورت بلندی دارند مناسب‌تر از انواع دیگر است. 

یقه هفت

بعد از تیشرت‌ های یقه گرد، تیشرت یقه 7 از جمله متداول‌ترین انواع یقه در تیشرت‌ های مردانه است. تیشرت یقه هفت بیشتر برای مردانی که صورت گرد و شانه‌های پهن دارند گزینه مناسبی است. این افراد می‌توانند از آن در استایل‌های روزمره خود استفاده کنند. 

انواع تیشرت مردانه مناسب بهار

در ادامه چند مدل از انواع تیشرت‌ مردانه را مورد معرفی  قرار خواهیم داد که به کمک استفاده از آن‌ها می‌توانید استایل فوق العاده‌ای را در تیپ‌های بهاره خود به وجود آورید. پس اگر می‌خواهید علاوه بر راحتی، استایل مناسب و به‌روزی داشته باشید از گزینه‌های زیر در ترکیب‌های بهاره خود استفاده کنید. تیشرت‌های مردانه مناسب بهار عبارتند از:

تیشرت بگی

در سال اخیر شاهد استفاده از تیشرت‌ های اورسایز یا به اصطلاح بگی هستیم، این تیشرت‌ ها معمولاً دارای قواره بسیار بزرگ‌تر از سایز شما هستند و قد آن‌ها نسبت به تیشرت معمولی بلندتر است. تیشرت ‌های بگی قواره بزرگی در بخش سرشانه دارند. همچنین افرادی که دارای وزن بالا هستند و سایز آن‌ها درشت است می‌توانند از تیشرت بگی در استایل خود استفاده کنند.

تیشرت جیب دار

تیشرت‌ جیب دار از جمله انواع ساده از تیشرت ‌ها هستند که در بیشتر اوقات رنگ آن‌ها ساده است و تنها از یک جیب کوچک در بخش سمت چپ سینه تشکیل می‌شوند. تیشرت‌ مردانه مارک جیب دار معمولا با جیب همرنگ یا جیب رنگ‌ مکمل تیشرت به تولید می‌رسند. جیب طراحی شده برای این تی شرت ها قابلیت استفاده را ندارد و بیشتر برای طراحی و زیبایی ظاهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 تیشرت کلاه دار

 انواع تیشرت کلاه دار که با آستین‌های کوتاه یا آستین بلند در استایل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، گزینه مناسبی برای افرادی است که در شهرهای بارانی زندگی می‌کنند. فصل بهار همراه با باران است و در بسیاری از شهرها در کنار گرمای هوا شاهد باران هستیم که اگر در این گونه شهرها زندگی می‌کنید مطمئن باشید انتخاب تیشرت کلاه دار گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. تیشرت‌های کلاه دار را با انواع رنگ‌ها و طرح‌ها می‌توانید خریداری کنید.

 تیشرت طرح دار

تیشرت طرح دار به دو بخش کلی تقسیم می‌شود. برخی از تیشرت‌ها طرح‌دار با استفاده از پارچه طرح دار تولید می‌شوند و مورد دیگر تیشرت‌های چاپی است. در نظر داشته باشید که انواع تیشرت‌ طرح دار بیشتر برای مردان در سنین پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیشرت‌ طرح دار با انواع طرح‌های بزرگ و کوچک در بازار مشاهده می شوند که برای یک استایل اسپرت در فصل بهار می‌توانند گزینه مناسبی باشد. تنها نکته مهم هنگام خرید تیشرت طرح دار توجه به طرح و جملاتی است که روی آن چاپ شده است. طرح چاپ شده روی تیشرت فقط منحصر به بخش جلو نیست در برخی اوقات در قسمت پشت تیشرت‌ ها هم طرح چاپی استفاده می‌شود.

 تیشرت ساده

استفاده از تیشرت ساده چه برای محیط داخل خانه و چه برای استایل‌های روزمره خارج از خانه گزینه بسیار راحت و جذابی است که به راحتی می‌توانید آن را با استایل‌های متنوع ترکیب کنید. در هنگام خرید تیشرت ساده توجه داشته باشید که خرید تیشرت ساده با رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی و خاکستری، ست کردن آن را با انواع مختلف شلوارها و کفش‌ها راحت‌تر می‌کند. پس به یاد داشته باشید خرید چند تیشرت ساده کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد تا استایل جذابی را از خود به نمایش بگذارید.

4069d173-4cf3-417d-92fa-6124af03c9df

 پولوشرت

 پولوشرت در مقایسه با سایر تیشرت‌ هایی که مورد بررسی قرار داده شده استایل رسمی‌تری دارد. اغلب پولوشرت ‌های موجود در بازار دارای آستین کوتاه هستند. یقه پولوشرت به صورت مردانه به همراه سه تا چهار دکمه است و برای ترکیب با شلوار جین گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. اگر به دنبال استایل راحت و رسمی در فصل بهار هستید استفاده از پولوشرت را فراموش نکنید.

تیشرت جذب

با شروع فصل بهار افراد بسیاری علاقمند به انجام فعالیت‌های ورزشی و حضور در باشگاه‌ها می‌شوند. به همین علت دوست دارند تا عضلاتی که برای ساختن آنها زحمت کشیده‌اند را بیشتر در معرض دید قرار دهند. تیشرت‌های جذب برای این افراد گزینه بسیار مناسبی است؛ اما به یاد داشته باشید که برای داشتن استایل جذاب لازم است انواع تیشرت‌های جذب را با رنگ ساده خریداری کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied