شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

ماه رمضان در شهر فرش

با فرا رسیدن فصل بهار و همچنین آغاز ایام ماه مبارک رمضان، ممکن است که تغییرات زیادی در برنامه روزانه هر خانواده ای به وجود آمده باشد.

ماه رمضان در شهر فرش

 ساعت های صرف غذا، تهیه وعده های افطار و سحر، برنامه ریزی برای فعالیت هایی مثل خواب، خرید، تفریح و کار، همه و همه تحت الشعاع زمان بندی های متفاوت ماه مبارک رمضان قرار خواهد گرفت.

شهر فرش به عنوان بزرگترین ترین فروشگاه فرش ایرانی همچون همیشه با هدف تامین رفاه حال هم وطنان عزیز، تلاش نموده تا در ایام ماه رمضان هم با انجام اقداماتی، موجبات راحتی و آسایش خاطر مشتریان خود را فراهم نماید.

به همین منظور این مجموعه در طول ایام ماه رمضان با تغییر ساعات کاری خود، از 8 صبح تا 2 بامداد پذیرای مراجعین محترم بوده تا امکانی را مهیا سازد که هم وطنان عزیز بتوانند در ساعت های پس از افطار نیز زمان و فرصت کافی برای انجام خرید داشته باشند.

ساعات کاری شعب شهر فرش در ایام ماه مبارک رمضان

بر اساس اعلام این مجموعه، شعبه های سه گانه پایتخت، شعبه شمال کشور و همچنین شعب اصفهان، همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان تا ساعت 2 بامداد به روی هم وطنان عزیز باز خواهد بود.

شرایط فروش شهر فرش در ماه رمضان

گفتنیست شرایط استثنائی فروش شهر فرش در سال جدید نیز به قوت خود پا برجا بوده و هم وطنان عزیز می توانند محصولات مورد نظر خود را با تضمین قیمت و تضمین کیفیت به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری نمایند.

ad14415b-2075-4abe-b68d-348aa52f9787

شرایط ویژه فروش شهر فرش در سال جدید

تلاش شهر فرش در سال جدید بر این است که با تسهیل شرایط خرید و همچنین حفط ثبات قیمت ها تا حد ممکن، شرایطی را مهیا سازد که هموطنان عزیز بدون هیچگونه نگرانی ای در رابطه با کیفیت و همچنین مبلغ محصولات، بتوانند کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند.

 

انواع فرش های دستبافت و ماشینی اعم از فرش کلاسیک، فرش مدرن، فرش کودک، کناره، موکت و فرش های گرد و همچنین انواع تابلو فرش های دستبافت و ماشینی، با تنوعی بی نظیر در مجموعه شهر فرش گردآوری شده تا امکان خریدی آسوده و خاطره انگیز را برای مشتریان این مجموعه فراهم آورد.

خرید اقساطی از شهر فرش

یکی از برجسته ترین ویژگی هایی که شهر فرش را به محبوب ترین فروشگاه تخصصی فرش در بین هم وطنان عزیزمان مبدل کرده، تنوع بی نظیر شرایط خرید اقساطی است که آزادی عمل زیادی را در اختیار خریداران قرار می دهد.

علاقه مندان به خرید حضوری از بزرگترین فروشگاه تخصصی فرش، می توانند در ایام ماه مبارک رمضان، با خیالی آسوده ساعات پس از افطار را برای خرید فرش انتخاب کرده و تا ساعت 2 بامداد با مراجعه به هریک از شعب شهر فرش، اقدام به خرید کالای مورد نظر خود به صورت نقد یا اقساط، با تضمین قیمت و تضمین کیفیت نمایند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی