شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین سایت خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش

اگر دوست دارید در اینستاگرام دیده شوید باید تعداد فالوورهای پیج تان بالا باشد. این یعنی فالوورهای اینستاگرام شما هستند که اعتبار و محبوبیت تان در اینستاگرام را نشان می دهند.

بهترین سایت خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش

 این روزها برای کسب درآمد بیشتر از اینستاگرام نیازمند فالوورهای بیشتری هستید. از قدیم گفتن هرچی مشتری بیشتری داشته باشی پول بیشتری هم می تونی در بیاری!

اما دغدغه اصلی افرادی که قصد دارند فالوور اینستاگرام خریداری کنند این است که از چه سایتی اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنند که هم فالوور ایرانی و واقعی باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد؟! ما در این مقاله قصد داریم بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام که فالوورهای واقعی و فعال به شما می دهد را معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا باید فالوور اینستاگرام خریداری کنیم؟

یکی از سریع ترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام است. در واقع اگر زمان برای شما مهم است و دوست دارید به سرعت فالوورهای زیادی جذب کنید باید اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید. مولفه بعدی در موفقیت در کسب و کار بودجه بندی و هزینه هاست. اگر نمی توانید هزینه های زیادی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان بپردازید بهترین گزینه خرید فالوور است. چون هزینه خیلی کمتری نسبت به تبلیغات و تولید محتوا دارد.

یکی از راه های اصلی برای افزایش فالوور در اینستاگرام فعالیت اورگانیک با تولید محتوا و جذب از اکسپلور اینستاگرام است. شما اگر به خوبی آموزش افزایش فالوور اینستاگرام را دیده باشید می دانید که برای این کار باید تولید محتوای بسیار جذاب و خاص داشته باشید. این هم لازمه اش کمک گرفتن از نیروی خبره و خلاق است. هم هزینه های زیادی دارد و هم اینکه بسیار زمان بر است.

فراموش نکنید اگر زمان را از دست بدهید رقبایتان از شما پیشی می گیرند و کار برای شما سخت خواهد شد. شاید برای رسیدن به آن ها باز هم مجبور به مدام هزینه کردن باشید. پس بهترین گزینه برای شما خرید فالوور اینستاگرام است.

چرا باید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام بخریم؟

فالوور واقعی اینستاگرام

بیایید با هم رو راست باشیم فالوور فیک اینستاگرام هیچ سودی برای شما ندارد! اگر قصد دارید از اینستاگرام به هر نحوی پول در آورید باید فالوورهای فعال و واقعی داشته باشید در غیر این صورت هیچ اتفاقی برای شما نمی افتد. جز اینکه پیج خود را از فالوورهای غیرواقعی پر کرده باشید.

جدا از این موضوعات خود اینستاگرام هم متوجه فیک بودن فالوورهای پیج تان می شود و ممکن است شما را جریمه کند. در بهترین حالت این است که شما را شادوبن کند و بدتر از این ها هم مشاهده شده است. خیلی وقت ها اگر تعداد فالوورهای فیک پیج تان بیش از یک حدی باشد ممکن است اینستاگرام پیج شما را برای همیشه دیسیبل کند.

اینستاگرام در تلاش است تا پیج هایی را به مردم نشان دهد که محتوای خوب و به درد بخور ارائه می کنند. در واقع هرچقدر محتوا جذاب و سرگرم کننده داشته باشند بیشتر در معرض دید مردم قرار می گیرند.

اگر پیج هایی دارای فالوورهای فیک باشند اینستاگرام به راحتی می تواند شناسایی شان کند. در نهایت کسانی که این وسط ضرر می کنند صاحبین پیج هایی هستند و فالوورهای فیک دارند. چون به هیچ وجه نمی توانند رنگ اکسپلور اینستاگرام را ببینند چون تعامل مخاطبان با پیج شان خیلی پایین است.

آیا خرید فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد؟

خیلی از سایت هایی که اقدام به فروش فالوور اینستاگرام می کنند فالوور فیک و غیرواقعی به شما می دهند این در صورتی است که شعارشان خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. اما در کل حقیقت ندارد! البته سایت هایی هم هستند که فالوور واقعی و فعال می فروشند که در واقع همان فالوور ایرانی اینستاگرام محسوب می شود.

سوال مهم خیلی از کاربران این است که آیا خرید فالوور واقعی اینستاگرام واقعیت دارد یا خیر؟! جواب بله است اما خیلی از سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام فالوور فیک می فروشند. این نوع فالوورها معمولا دارای پروفایل های فیک هستند. یعنی نام کاربری غیر واقعی، بدون عکس، بدون استوری و پست و دارای فالوینگ های بسیار زیادی هستند. این فالوورها از نوع خارجی هستند و با برنامه های ساخت هزاران اکانت اینستاگرام ساخته می شوند.

بعد از خرید فالوور چقدر ریزش دارند؟

ریزش فالوور بستگی به دو چیز دارد. اول اینکه فالوورها واقعی باشند یا فیک. دوم اینکه چقدر از محتوای پیج مورد نظر در جهت علاقه مندی فالوورها است؟ اگر فالوورهای خریداری شده فیک باشند مسلما ریزشی ندارند. شاید فکر کنید این خیلی خوب است اما اصلا اینطور نیست چون فالوورها فیک و الکی هستند!

اما اگر فالوورهایی که خریداری می کنید واقعی باشند به محتوای داخل پیج ری اکشن نشان می دهند و ممکن است پیج را آن فالو کنند. در این صورت مشخص می شود که فالوورها واقعی هستند. معمولا بعد از خرید فالوور واقعی ریزش زیادی را تجربه خواهید کرد اما مهم این است که فالوورها واقعی هستند.

اگر سوالتان این است که آیا خرید فالوور بدون ریزش وجود دارد یا خیر در جواب باید بگوییم که خیر! معمولا مقدار کمی از فالوورها بعد از خریداری شدن ریزش پیدا می کنند و این کاملا طبیعی است.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

از کدام سایت فالوور واقعی و بدون ریزش اینستاگرام بخریم؟

اگر قصد خرید فالوور واقعی اینستاگرام را دارید سایت همیار وب بهترین سایت در این زمینه است. این سایت با چندین سال سابقه در خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک و کامنت اینستاگرام و خرید اکسپلور اینستاگرام جزء معتبرترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام در ایران محسوب می شود.

فالوورهایی که این سایت می فروشد دارای پروفایل های واقعی هستند و بعد از اجرا ریزش بسیاری کمی دارند. همینطور قیمت بسیار پایین تری نسبت به دیگر سایت های خرید فالوور اینستاگرام دارند.

جمع بندی و پایان

ما در این مقاله در مورد بهترین سایت خرید فالوور واقعی و بدون ریزش اینستاگرام صحبت کردیم. اگر واقعا قصد دارید فالوور اینستاگرام خریداری کنید حتما از سایتی اقدام کنید که فالوور واقعی به شما بدهد نه فالوور فیک!

اگر دنبال بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنیم از سایت همیار وب به آدرس https://hamyareweb.co استفاده کنید. چون هم قیمت های مقرون به صرفه ای دارد و هم کیفیت فالوورهایی که ارائه می کند بالاست.

امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر در مورد خرید فالوور اینستاگرام سوالی داشتید حتما در بخش نظرات بنویسید تا کارشناسان ما پاسخ سوال تان را بدهند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied