شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

با انواع استیکر آشنا شوید

شما برای تبلیغات در مکان­های داخلی­ و فضاهای خارجی می­توانید از استیکر استفاده کنید. استیکر از لایه نازک تشکیل شده که پشت آن چسب دارد که این استیکر­ها با توجه به محتواهای تبلیغاتی چاپ می‌شوند.

با انواع استیکر آشنا شوید

چاپ استیکر:  شما برای تبلیغات در مکان­های داخلی­ و فضاهای خارجی می­توانید از  استیکر استفاده کنید. استیکر از لایه نازک تشکیل شده که پشت آن چسب دارد که این استیکر­ها با توجه به محتواهای تبلیغاتی چاپ می‌شوند.

 استیکر شیشه ای:

این نوع استیکر مصارف خاص خود را دارد­ و دارای دید دو طرفه است. در واقع از دو طرف هم نمایش استیکر­ها واضح است، این نوع استیکرها  دارای زمینه شفاف ­و شیشه ای هستند به صورتی که قسمت هایی که متن و شکل ندارند؛ حالت شیشه‌ای دارد. این نوع استیکر بیشتر در مصارف پشت نور نصب می شود. بر روی سطوح سفید مانند: بدنه یا شیشه ماشین استفاده می‌شود که یک لایه استیکر­‌و یک لایه استیکر شیشه ای کشیده می‌شود تا رنگ­های چاپ آن درست واضح ­و قابل دید باشد.

چاپ انواع استیکر تبلیغاتی

 استیکر شیری:

در این نوع چاپ دید دو طرفه وجود ندارد ­و دارای دید یک طرفه است. رنگ زمینه آن معمولاً سفید است.  این مدل طرفداران بیشتری  نسبت به استیکرهای شیشه‌ای دارد؛ و پرمصرف ترین نوع استیکر در تبلیغات محیطی است مانند: ایستگاه اتوبوس؛ شیشه مغازه ها؛  سوپرمارکت‌ها؛ ماشین های پخش؛ مورد استفاده قرار می گیرد.

استیکر مات

استیکر مات:

در این نوع از دیگر همانند استیکر شیری بوده است. از این مدل دیگر در جاهای دیگر رفلکس نور ندارد؛ استفاده نمی‌شود و برای زیبایی ­و دکوراسیون دکوراتیو استفاده می شود.

 استیکر براق:

این نوع استیکر هم از خانواده استیکر شیری است و در گاهی  از استیکر شیری نام می برند که منظور همین استیکر براق است.

استیکر براق

 استیکر پشت توسی:

این نوع استیکر­ها برای سطوحی به کار گرفته می‌شود، که چسبندگی کمتر یا  ناهموار دارند. کاربرد این نوع استیکر در مواردی که می‌خواهند از استیکر نور عبور نکند استفاده می شود. برای مثال: سطوحی مانند ورق های دارای موج، ام دی اف ­های خام و... استفاده می‌ شود‌. این استیکر پشت طوسی برای استند محصول هم کاربرد دارد.

 استیکر داخل چسب:

در برخی موارد احتیاج است که استیکر از داخل کار نصب شود و از نمای بیرونی دید داشته باشد که از این نوع استیکر استفاده می‌شود. این نوع استیکر­ها در واقع یک لایه استیکر شیری­ و یک لایه استیکر شیشه دارد ­و این نوع استیکر­ها اکثرا برروی شیشه های ماشین ­و مغازه نصب می‌شوند.

استیکر لمینت:

در این نوع چاپ یک لایه لمینت روی استیکر­های شیری چاپ می‌شود که این لمینت باعث محافظت از چاپ استیکر می­شود­ و دوام آن را در مقابل نور­و باران دوبرابر می‌کند که این نوع چاپ یکی از پرطرفدارترین نوع چاپ استیکر است.

استیکر لمینت

 استیکر یووی:

این نوع استیکر با جوهر یووی در روی استیکرهای شیری ­و شیشه‌ای چاپ می‌شود؛ که این نوع جوهر دوام بالاتری نسبت به جوهر­های معمولی دارد ­و از لحاظ کیفیت ­و شفافیت زبانزد ­و چشمگیر تر است.

خصوصیات استیکر وینیل چاپ شده: یکی از خصوصیات این نوع چاپ به دلخواه بر روی آن است، با بهره گیری از وینیل میتوان دکوراسیون را زیبا تر­و کم هزینه تر اجرا کرد و این نوع چاپ قابل شستشو است.  در سطح ­هایی مانند سطح ­های پوشیده از پلاستیک؛ مولتی کار، شیشه و آینه، چوب ام دی اف ­های رنگ شده، درب اتاق، کمدو یخچال نصب می‌شود که می‌توان آن را به طور کامل شستشو و تمیز کرد.

 استیکر چیست؟

استیکر در واقع لایه نازک از جنس pvc است؛ که اشکال مختلف بر روی آن چاپ می شود. انواع استیکر­ها: استیکر­-براق، استیکر­مات، استیکر­شیشه ای، استیکر­زمینه سفید­ و رنگی و ژله‌ ای

استیکر برای مغازه

کاربرد استیکر چیست؟

چاپ ­و برش استیکر کاربردهای تبلیغاتی مانند نمایش لوگو؛ خدمات فروش یک محصول؛ ویترین مغازه­ ها، سوپرمارکت­ ها ­و فروشگاه ­ها. همچنین کاربرد آنها در دکوراسیون، درب­های شیشه­ های مغازه­ های پربازدید ­و اتاق ­نشیمن؛ همچنین تزیینات درب مغازه ­ها، اتاق خواب، چاپ استیکر شیشه ­ای روی شیشه ­های اتوبوس­ و وسایل حمل­ و­نقل کار­های تبلیغاتی و چاپ روی زمین.

اگر نیاز به تبلیغات چاپی داشتید پیشنهاد میکنیم  مجموعه های بزرگ و قدرتمند در این حوزه را که علاوه بر چاپ استیکر در  چاپ بنر، چاپ مش و... و تجهیزات فروشگاهی اعم از سرلاین فروشگاهی، شلف تاکر و.... هم متخصص هستند برای چاپ محصولات خود انتخاب نمایید.

منبع: جاوید چاپ https://javidchap.com/

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمدرضا

    چاپ استیکر متری چند تومنه؟