شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چرا لادُر بهترین برند وان و جکوزی در ایران است؟

همه ما از دوران کودکی لذت آب تنی را تجربه کرده ایم. بودن در آب باعث آرامش روح و بدن انسان می شود و همچنین تفریح و سرگرمی خوبی به حساب می آید.

چرا لادُر بهترین برند وان و جکوزی در ایران است؟

امروزه شاید بتوان گفت در حمام بعضی از خانه ها وان و جکوزی یافت می شود و داشتن چنین امکاناتی خانه را لوکس می کند. البته برای آن که به خوبی از مزایای وان و جکوزی بهره مند شوید باید از محصولات با کیفیت استفاده کنید. اگر قصد خرید وان حمام و خرید جکوزی خانگی با یک سرچ کوچک مطمئنا برند وان و جکوزی لادر به چشمتان خورده است. به خاطر تنوع بسیار بالای محصولات و استفاده از مرغوب ترین متریال، لادر یکی از بهترین برند وان و جکوزی در ایران محسوب می شود.

 

وان لادر

همه ما با ظاهر وان آشنا هستیم و می دانیم چه شکلی دارد. وان حمام ظرف بزرگی است که درونش با آب پر می شود و افراد می توانند با قرار گرفتن در آن هم خود را بشویند و هم از آب تنی لذت ببرند. یکی از اجزاء اصلی در حمام، وان است که شاید ما ایرانی ها کمتر از آن بهره مند شده ایم.

خواندن کتاب یا روزنامه زمانی که در یک وان پر از آب گرم آن هم در فصل زمستان، هستید می تواند خیلی لذت بخش باشد و بعد از یک روز پر از خستگی و انواع فشار های روحی و جسمی، می تواند شما را تا حد زیادی آرام کند.

اگر در حمام خود وان ندارید می توانید یک بار دیگر به خرید وان حمام فکر کنید تا شما نیز از مزایای آن بهره مند شوید.

 

جکوزی لادر

جکوزی نیز مانند وان ظرف بزرگ حوضچه مانندی است که با آب پر می شود.، با این تفاوت که جکوزی با تجهیزاتی که دارد می تواند آب را با فشار به بیرون پرتاب کند و در واقع، بدن فرد را با آب ماساژ دهد و در این حالت خستگی و گرفتگی عضلات فرد از بین می رود. جکوزی ها انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها تک نفره و برخی دیگر چند نفره هستند و با ظرفیت های دو نفره، چهار نفره، شش نفره، هشت نفره و دوازده نفره در بازار وجود دارند. برخی از جکوزی ها در محل مورد نظر ساخته و سپس نصب می شوند.

اما در مدل های پیش ساخته، جکوزی از قبل ساخته می شود و تنها در محل مورد نظر نصب می شود. این مدل جکوزی برای نصب کردن زمان زیادی را نیاز ندارد و همچنین اگر محل نصب کوچک باشد، نصب آن با مشکل رو به رو نخواهد شد.

همانطور که می دانید جکوزی لادر در انواع و ابعاد مختلفی ساخته می شوند تا بتوانند به خوبی پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشند. جکوزی لادر با بهترین مواد اولیه ساخته می شود، با استفاده از شاسی تمام استیل، جوش آرگون و استفاده از چوب ترمووود ضد آب در ساخت جکوزی فضای باز و بدنه ضد خش آنتی باکتریال یکی از بهترین جکوزی هایی است که شما می توانید از آن استفاده کنید و در صورت تمایل می توانید با خرید جکوزی آپارتمانی علاوه بر لوکس کردن فضای حمامتان از مزایای بی نظیر جکوزی نیز بهره مند شوید.

 

 

49cba629-27e6-4965-a616-1ff7a40b8912

تاریخچه جکوزی

در سال 1915 جوکوندو جکوزی شرکتی را تاسیس کرد و نام خود را بر روی آن شرکت نهاد. در ابتدای تاسیس شرکت جکوزی، برادران جکوزی ملخ های چوبی برای ارتش آمریکا می ساختند اما رفته رفته نوآوری هایی را در کار خود ایجاد کردند و به تدریج به سمت تولید تجهیزات کشاورزی روی آوردند و توانستند یک پمپ کشاورزی عالی تولید نمایند. پسران یکی از این برادران جکوزی مبتلا به آرتریت روماتوئید بود و برای درمان باید به طور منظم به جلسات آب درمانی می رفت. یکی از برادران جکوزی وقتی دید آب درمانی چه تاثیر مثبتی بر سلامت این پسر بیمار دارد تصمیم گرفت پمپی بسازد تا بتواند جلسات آب درمانی را در منزل برای این پسر انجام دهد. در نهایت او توانست پمپ قابل حمل جکوزی را بسازد و به مرور در بیمارستان ها و مدارس مورد استفاده قرار گرفت. به تدریج این جکوزی سنتی پیشرفت کرد تا به امروز که شاهد انواع جکوزی با امکانات مختلف هستیم. چیزی که شروعش با شرکت برادران جکوزی اتفاق افتاد.

 

 

04d728f4-50a0-4f33-9cda-6273c09071a7

مزایای وان لادر

قرار گرفتن در آب علاوه بر تمیز کردن بدن باعث ایجاد آرامش در فرد می شود به همین دلیل خوب است هفته ای یکبار از وان آن هم وان لادر استفاده نمایید.

در صورتی که نگران مصرف آب هستید بهتر است بدانید که وان لادر به طور میانگین با حدود 60 لیتر آب پر می شود اما یک فرد در زمان دوش گرفتن حدود 120 تا 200 لیتر آب مصرف می کند.

قرار گرفتن در آب به تنهایی می تواند خستگی و استرس را از شما دور کند در نتیجه اگر قبل از خواب از وان لادر استفاده کنید می توانید یک خواب آرام داشته باشید.

 

مزایای جکوزی لادر

با استفاده از جکوزی لادر علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهید کرد زیرا با رسیدن دمای آب به دمای مورد نظر سیستم گرمایشی آن به صورت خودکار خاموش می شود.

با داشتن جکوزی لادر در منزل خود دیگر نیازی نیست به بیرون از منزل بروید و ساعت های زیادی را در ترافیک و آلودگی هوا سپری کنید.

حدود نیم ساعت ماندن در جکوزی لادر می تواند خوابی آرام برای شما به ارمغان بیاورد.

 

 

327a2056-75a4-46a6-91dd-76915acdec7b

بهترین جکوزی دارای چه ویژگی ها است؟

یک جکوزی عالی باید آنتی باکتریال باشد تا در اثر استفاده های مکرر مشکلی برای مصرف کنندگان به وجود نیاورد.

بهتر است بدانید که جکوزی های لادر از ورق سه لایه PMMA/ABS/PMMA  ساخته می شوند و دارای 6 میلی متر ضخامت می باشند که با فایبرگلاسی با ضخامت 4 میلی متر نیز تقویت می شوند.

یکی دیگر از ویژگی جکوزی های درجه 1 این است که برای استفاده ی شما از جکوزی در فضای باز در اطراف جکوزی از چوب ترموود استفاده شود تا عمر جکوزی را چندین برابر کند.

استفاده از استیل و فلز برای شاسی و پایه های جکوزی نیز از ویژگی های بهترین جکوزی به حساب می آید که با عث استحکام و مقاومت آن می شود.

جکوزی لادر دارای تمامی این ویژگی ها را داراست به همین دلیل است که می گوییم لادر بهترین برند وان و جکوزی می باشد.

علاوه بر ویژگی هایی که برای بهترین جکوزی نام بردیم، باید بگوییم که جکوزی لادر چون به دو روش جوش و پیچ و مهره ساخته می شوند، این قابلیت را دارند که در محل نصب شاسی را در محل باز کرد. همچنین جکوزی لادر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه ای می باشد. تمامی این امتیازات در کنار یکدیگر است که باعث شده برند لادر را در زمینه ساخت وان و جکوزی بهترین برند کند.

 

وان و جکوزی لادر می تواند مزایای زیادی برای جسم و روح شما داشته باشد و در حفظ سلامت جسمی و روحی شما و خانواده تان بسیار موثر است. با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی می توانید فواید زیادی را از استفاده از وان و جکوزی لادر به دست آورید و در کنار آن، از زیبایی آن ها و هماهنگی آن با دکوراسیون منزلتان لذت ببرید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied