شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

با خرید سررسید موفقیت را هدیه دهید

صاحب کسب و کاری هستید و می‌خواهید در ذهن مخاطب ماندگار شوید. با خرید سررسید به سادگی نام کسب و کارتان هر روز برای مخاطب تکرار می‌شود.

با خرید سررسید موفقیت را هدیه دهید

با خرید سررسید در ذهن مخاطب ماندگار شوید

این روزها رقابت کسب و کارها برای دیده شدن زیاد شده است. خرید سررسید یک روش تاثیرگذار برای دیده شدن و تبلیغات برای هر کسب و کاری است. شاید از خودتان بپرسید برای کسب و کارتان به سررسید نیاز دارید؟ در این مقاله از تاثیر طراحی سررسید برای کسب و کارتان شگفت زده خواهید شد. مطمئن هستیم که می‌دانید در دنیای پر هیاهوی امروز فقط دیده شدن برای کسب و کارها کافی نیست. بهتر است به فکر تاثیر گذاری و ماندگاری در ذهن مخاطب باشید. گروه چاپ و تبلیغات ایران امروز همراه شماست تا در ذهن مخاطب ماندگار شوید.

خرید سررسید بهانه خوبی برای هدیه دادن و تشویق به نوشتن اهداف است. نوشتن یکی از روش‌های ساده است که به مشتریان شما کمک می‌کند، در کار و زندگی خودشان برنامه ریزی خوبی داشته باشند. همچنین نوشتن روزمرگی‌ها و دغدغه ها یکی از راه های کاهش استرس است. صاحبان کسب و کار می‌دانند که نظم و برنامه ریزی در کارها گام رسیدن به موفقیت است. با خرید سالنامه و هدیه به مشتریان، آنها را تشویق کنید کارهای روزانه شان را در سالنامه بنویسند .

انگیزه رسیدن به موفقیت را در مشتریان خود بالا ببرید. آدم‌ها افرادی را که به آنها امید و انگیزه می‌دهند دوست دارند. با خرید سالنامه و هدیه دادن به مشتریان خود، به آنها کمک کنید سالی پر از موفقیت برای خود بسازند. همچنین هدیه دادن راز محبوبیت است و باعث می‌شود به قلب و ذهن مخاطب نفوذ کنید. می‌خواهید برای مخاطب همیشه آشنا باشید؟ نام برندتان را برای مخاطب تکرار کنید. برندهای بزرگ دنیا از تکنیک تکرار به شیوه‌های مختلف استفاده می‌کنند تا در ذهن مخاطب نفوذ کنند. با خرید سررسید هر روز نام خود و کسب و کارتان را برای مخاطبان تکرار کنید و در ذهن‌ها ماندگار شوید.

سالی پر از موفقیت با سررسید 1402

حتما شنیده‌اید که موفقیت‌های بزرگ با تکرار روزانه کارهای ساده بدست می‌آیند. یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم. در سال ۱۴۰۲ الهام بخش و مشوق موفقیت برای مشتریانتان باشید. به آنها هدیه دهید و آنها را تشویق کنید در زندگی‌ به موفقیت‌هایی که دوست دارند برسند. هدیه شما می‌تواند یک سررسید ارزان برای سال 1402 باشد. سررسید 1402 فقط یک هدیه نیست، یک دنیا محبت است که به مشتریان خود بگویید موفقیت آنها در هر سال خواسته شماست. مشتریان شما از اینکه به آنها احترام می‌گذارید و به آنها اهمیت می‌دهید خوشحال می‌شوند. مشتریان خود را تشویق کنید در سال جدید به خواسته‌هایشان برسند. سررسید 1402 می‌تواند یک سالنامه برای نوشتن برنامه‌های روزانه و هدف گذاری برای رسیدن به موفقیت باشد. با این کار به مشتریان خود کمک می‌کنید، بهتر به هدف‌ها و آرزوهایشان برسند. همچنین هربار که آنها، سررسید را برای نوشتن و برنامه‌ریزی روزانه باز می‌کنند، به یاد شما می‌افتند.

در چاپ سررسید خلاقانه عمل کنید. نام و شعار خود را به نیکی انتخاب کنید تا همیشه در ذهن مخاطب به خوبی بدرخشید.

با یک سررسید ارزان ده قدم به برندینگ نزدیکتر شوید

به عنوان یک مدیر کسب و کار یکی از دغدغه‌های شما برندسازی کسب و کارتان است. در تبلیغات و برندینگ، تکرار نام برند باعث می‌شود نام کسب و کار شما وارد ذهن ناخودآگاه مخاطب شود. به این فکر کنید، مشتری از سالنامه برای نوشتن کارها و یادداشت‌های خود استفاده می‌کند و هر روز نام شما در ذهنش تکرار می‌شود. خرید سالنامه یک روش ساده است و تاثیر شگفت انگیزی بر ماندن در خاطر و ذهن مخاطب دارد. تصور کنید، سررسید   1402با نام برند و کسب و کار شما طوری طراحی شود که حداقل هر ده روز مشتری به آن مراجعه کند. حالا مشتری حداقل هر ده روز یکبار به یاد شما می‌افتد. ایده شما برای اینکه مشتری هر روز به یاد شما و کسب و کارتان باشد، چیست؟

 ایده خود را با گروه چاپ و تبلیغات ایران امروز درمیان بگذارید تا به شما کمک کنیم، ایده‌ی خود را اجرا کنید.

چگونه قیمت سررسید را کاهش دهیم؟

قیمت سررسید ایران امروز

مدیران توانمند و خوش فکر با خرید سررسید به برندسازی سازمان و کسب و کارشان می‌اندیشند. تبلیغات از طریق هدیه دادن زیباست ولی اگر هزینه‌ها و جریان تبلیغات سازماندهی نشود نتیجه مطلوبی برای پیشرفت برند ندارد.

اما راهنمای خرید سررسید چیست؟ چگونه قیمت سررسید را کم کنیم؟

در خرید سررسید به جنس، متریال و نوع چاپ دقت کنید. اگر چاپ سررسید به صورت اختصاصی باشد قیمت سررسید بالا می‌رود. سررسید ارزان به صورت طلاکوب و یا چاپ بر روی جلد است. برای چاپ سررسید با قیمت مناسب از سررسید ارزان استفاده کنید. سررسید ارزان هم می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد.

انتخاب جنس جلد و نوع کاغذ سررسید و همچنین انتخاب نوع چاپ در تعیین قیمت سررسید موثر است.

هنگام خرید سررسید به تمام ویژگی‌هایی که سررسید شما را منحصر به فرد می کند، توجه کنید.

موسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز با مشاوره رایگان به شما کمک می‌کند تا بتوانید سررسید ارزان و جذابی انتخاب کنید. همچنین به شما کمک می کند تا قیمت سررسید را برای چاپ کاهش دهید.

خرید سالنامه برای مشتری

شما صاحب برند هستید و سلیقه شما در خرید سررسید مهم است. ولی هنگام انتخاب طرح فکر کنید مشتریان شما چه کسانی هستند و چه سلیقه ای دارند.

افراد با سلیقه های متفاوت از سررسید برای نوشتن خاطرات، یادداشت ها و برنامه های روزانه استفاده می‌کنند. در خرید سالنامه یک انتخاب آگاهانه و هدفمند داشته باشید.

هنگام چاپ سررسید به این فکر کنید مخاطب شما دوست دارد در سررسید چه بنویسد؟

  • برنامه ریزی کارهای روزانه
  • نوشتن خاطرات و یادداشت های روزانه
  • برنامه ریزی های مالی و نوشتن هزینه ها و درآمد روزانه
  • نوشتن لیستی از افراد و اطلاعات آنها

از همین حالا تصمیم بگیرید تا برای خرید سررسید طرحی نو بریزید. از سررسید 1402 به عنوان یک هدیه الهام بخش برای مشتریانتان استفاده کنید. این سالنامه را به دوستان و مشتریان خود هدیه دهید تا همیشه به یاد شما باشند. به مشتریان خود بگویید هر روز از سررسید 1402 استفاده کنند و آرزوهایشان را در آن بنویسند.

با خرید سررسید موفقیت را به دیگران هدیه دهید

گروه چاپ و تبلیغات ایران امروز همراه شماست تا با سفارش سررسید منحصر به فرد خودتان برای دیگران الهام بخش باشید.

موفقیت کسب و کار شما در چیست؟ محصول با کیفیت؟ خدمات منحصر به فرد؟

به طرح و عنوانی که روی سررسید چاپ می‌کنید، دقت کنید. حتما در طراحی سررسید قسمتی را برای معرفی محصولات، خدمات و رزومه کسب و کارتان در نظر بگیرید . این موفقیت شماست که توانسته‌اید با تلاش خود به دستاوردی برسید که بتوانید آن را به دیگران عرضه کنید.

موفقیت خود را در قالب یک سررسید تبلیغاتی و شیک به دیگران هدیه دهید و در زمینه موفقیت برایشان الهام بخش باشید. یک شعار جذاب انتخاب کنید و آن را روی جلد سررسید چاپ کنید. از شعارهای تبلیغاتی ساده و مفهومی استفاده کنید. در انتخاب شعار تبلیغاتی از ادعاهای کاذب و اغراق آمیز استفاده نکنید.

هنگام خرید سررسید به این فکر کنید مخاطب برای یکسال از سررسیدی که معرف شماست استفاده می‌کند. این بهترین فرصت است که با یک سررسید یک ویترین چاپی کوچک برای معرفی کسب و کار خود بسازید. برای جلب توجه مشتری، شعار برند و معرفی کسب و کارتان را ساده، کوتاه و جذاب انتخاب کنید. عنوان روی سررسید را طوری انتخاب کنید که مخاطب را درباره شما و کارتان کنجکاو کند. محتوای داخل سررسید را طوری انتخاب کنید که مشتری را ترغیب کند با شما تماس بگیرد.

همین حالا با گروه چاپ و تبلیغات ایران امروز تماس بگیرید تا در خرید سررسید و طراحی و چاپ سررسید به شما کمک کنیم. ما به شما کمک می‌کنیم قیمت سررسید را کاهش دهید و با ایده های خاص آن را چاپ کنید. سایز و طراحی از ویژگی‌های تاثیرگذار در انتخاب و خرید سالنامه است. ما به شما کمک می‌کنیم برترین را انتخاب کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied