شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

همه چیز در مورد بوتاکس

بوتاکس یک سم بوتولیسم می باشد که برای دور کردن چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد، ژل موقت عوارض خیلی خاصی نخواهد داشت، اما ژل دائم عوارضی مانند حساسیت به دنبال دارد.

همه چیز در مورد بوتاکس

در بسیاری از کشورهای اروپایی از ترکیبات تزریقی گوناگونی برای برطرف کردن چین و چروک ها و یا بالا بردن حجم در برخی از اعضای بدن استفاده می گردد که در کشور ما نیز استفاده از این شیوه بسیار رواج پیدا کرده است و با فلج کردن عضلات در اعضای بدن اسپاسم آن قسمت را برطرف می کند و مانع منقبض شدن عضلات می گردد.

 همین طور سبب بر طرف کردن چین و چروک و بالا بردن ابرو خواهد شد و طول ماندگاری آن هم سه ماه تا شش ماه است.

در این نوشته به بیان فواید، معایب، عوارض و برندهای بوتاکس می پردازیم.

 

 

خاصیت های بوتاکس

فواید بوتاکس در زیبایی

یکی از بهترین فواید بوتاکس هم اکنون استفاده کردن از آن در رابطه با زیبایی پوست است و باید بوتاکس برای زیبایی چهره که شامل پیشانی خشم، خط‌خنده، گردن و غیره می‌شود با اقبال زیادی از سمت مردم مواجه شده و استفاده از آن هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و باید بوتاکس بیش از هر جای دیگر برای کم کردن خط های عمیق پیشانی به چشم می آید.

 خط هایی که بر اثر بالا رفتن سن و گرفتگی عضله پیشانی به وجود خواهد آمد و هم اکنون تنها روش درمانی آن استفاده از بوتاکس میباشد و میتوان از آن برای کم کردن و یا از بین بردن خط های اطراف چشم و همین طور خط خنده و بقیه خط های سطحی که در چهره وجود دارد استفاده نمود. بوتاکس چشم گربه ای هم طرفداران زیادی دارد.

 

 از بهترین عمل های زیبایی می‌توان عمل هایی که توسط پزشکان متخصص و در کلینیک های معتبر انجام می شود را نام برد، مسئله دیگری که در رابطه با تزریق بوتاکس باید به آن دقت کرد استفاده از برندهای بوتاکس مناسب است

 

هزینه بوتاکس گونه

هزینه بوتاکس گونه برای هر شخص با توجه به شرایط او فرق دارد چون در گام اول حالت صورت و شرایط چهره اشخاص با همدیگر متفاوت میباشد پس حجم ماده بوتاکس که باید برای دستیابی به نتیجه مطلوب مورد استفاده قرار گیرد در هر شخص با شخص دیگر تفاوت دارد و از سوی دیگر این روزها برند های گوناگونی از بوتاکس در بازار وجود دارد. بوتاکس ایرانی مصپورت یکی از برند های پرطرفدار با قیمت مناسب است.

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

مراقبتهایی که بعد از انجام بوتاکس باید به آنها دقت داشت به دو دسته تقسیم می گردد اول کارهای که باید بعد از تزریق انجام شود تا عوارض آن دور شود و نتایج خوبی به دست آید و دوم کارهایی که باید آنها تا چند روز بعد از بوتاکس انجام نشود و در صورتی که به آنها توجه نشود امکان دارد.

 شخص با مشکلات خیلی جدی روبرو گردد در این نوشته به کارها و مراقبت هایی که باید انجام داده شود خواهیم پرداخت تا شما بدون اینکه در روزهای ابتدایی مشکلی داشته باشید این روزها را پشت سر گذاشته و در پایان به یک نتیجه جذاب و پایدار برسیم.

 کارهایی که باید بعد از تزریق آنها را انجام داد و یا انجام آنها سبب بهتر شدن عوارض میگردد از قرار زیر است:

 حداقل در همان چند ساعت اول در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت نباشید.

 بعد از آن در هنگام خروج از خانه از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید.

 انجام کارهای معمولی بعد از بوتاکس اشکالی ندارد و بلافاصله بعد از تمام شدن جلسه می توانید سر کار بروید.

 ۴ ساعت بعد از انجام این عمل ورزش های سبک مانند دویدن نرم و پیاده روی مشکلی ندارد.

 بعد از تزریق می توانید از مواد آرایشی گوناگون استفاده کنید.

نتایج تزریق بوتاکس حداقل چهار روز بعد از این عمل خود را بروز می‌دهد البته بعد از عمل و تا ۴ روز یا ۵ روز می توانید تاثیر بوتاکس را مشاهده کنید و برای اینکه مواد سر جای خود قرار داشته باشد و چهره ای جذاب تر داشته باشید باید مقداری صبر کنید.

 برای اینکه تورم و کبودی ها از بین برود از کمپرس یخ استفاده نمایید.

 بعد از اینکه چهار ساعت از تزریق گذشت می توانید به شکل طاق باز و بدون اینکه فشار به صورت شما وارد شود بخوابید.

ترمیم بوتاکس بعد از دو هفته

نتایج تزریق بوتاکس بعد از ۱۴ روز قابل رویت است با این وجود اگر تغییری بعد از دو هفته از تزریق قابل دیدن نباشد یا کاملاً هیچ تغییری به وجود نیامده می‌توانید ترمیم بوتاکس را انجام دهید در این قسمت پزشک با معاینه کردن شخص تشخیص خواهد داد که آیا نیاز به ترمیم بوتاکس می باشد یا نه؟ ترمیم برای هر شخص متفاوت خواهد بود.

 پس امکان دارد یک قسمت یا چند قسمت از صورت به تزریق دوباره بوتاکس نیاز پیدا کند نتایج بوتاکس‌در شخص کنترل خواهد شد در صورتی که بهبودی به وجود نیاید امکان دارد استفاده از تزریقات ترمیمی یا بقیه شیوه‌های جوانسازی صورت انجام گیرد.  برای ترمیم تزریق بوتاکس چشم گربه ای خود حتما با پزشک مشورت کنید و در زمان مناسب برای ترمیم مراجعه کنید.

 

b7631091-c8b2-4ba0-96fd-706c3e748b25

اثر بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت یکی از معتبرترین نشان‌های تجاری بوتاکس خارجی می باشد و استفاده از آن در کشور ما طرفداران خیلی زیادی دارد، استفاده کننده این بوتاکس شاهد دور شدن چین و چروک ها و خطوط صورت و چهره خود می باشند و پوستی جوان و سفت به آنها هدیه می‌شود؛ البته در این ماده از لاکتوز استفاده گردیده است به همین خاطر توصیه خواهد شد.

 افرادی که نسبت به شیر حساسیت خیلی زیادی دارند از تزریق کردن این بوتاکس خودداری نمایند. کاندیدهای بوتاکس دیسپورت با انتخاب کردن یک پزشک و کلینیک انجام بوتاکس اقدام می‌کنند عوامل زیادی تاثیر بوتاکس دیسپورت را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 مقدار چین و چروک ها و عمق آن ها و سن شخص برخی از این عوامل به حساب می‌آید.

 اما سن خوب برای تأثیرگذاری دیسپورت بین ۳۰ سال تا ۵۰ سال میباشد بهترین سن برای بوتاکس بعد از ۲۷ سالگی و قبل از ۳۰ سالگی خواهد بود و به شکل کلی پزشکان توصیه می نمایند که اوایل زمان به وجود آمدن چین و چروک برای بوتاکس اقدام گردد تا تاثیر آن بهتر باشد.

 

سخن پایانی

تزریق بوتاکس از بی خطر ترین و ایمن ترین شیوه های زیبایی پوست به حساب می آید که اشخاص برای زیباتر کردن و جوانسازی پوست از این شیوه غیر تهاجمی استفاده می نمایند، این شیوه سبب میشود تا مدت ها پیشانی شما دچار چین و چروک نگردد.

 این روش که خطر زیادی ندارد بعضی از عوارض عمومی که بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت در پی دارد، که بعضی از این عوارض پرخطر و همیشگی می باشد.

 دلایل به وجود آمدن این عوارض استفاده کردن از دوزهای اشتباه مواد، استفاده کردن از مواد تقلبی و همینطور مراجعه به کلینیک های غیر معتبر و سالن های زیبایی؛ بنابراین اگر تزریق بوتاکس را در کلینیک ها و مراکز حرفه‌ای و زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب انجام دهید دچار این عوارض نخواهید شد.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied