شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

اتوماسیون تغذیه کسرا؛ سیستم تغذیه اختصاصی سازمان شما

سامانه اتوماسیون تغذیه کسرا سامانه ای است که دارای سیستم های مختلفی برای مدیریت هرچه بهتر و دقیقتر تغذیه سازمانی است. چنانچه این سامانه بر اساس کارکرد دقیق خود و همبستگی دقیق خود طی یک فرایند واحد فرایندهای رزرو غذا، تهیه و طبخ غذا، و مهمتر از آن توزیع غذای پرسنل را در سازمان مدیریت کند.

اتوماسیون تغذیه کسرا؛ سیستم تغذیه اختصاصی سازمان شما

امروزه با توجه به وسعت کسب و کارهای بزرگ و افزایش تعداد پرسنل و کارمندان آن ها نیاز به نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی بیش از پیش احساس می شود. چرا که مدیریت پرسنل با روش های سنتی دیگر ممکن نیست و نیاز است از تکنولوژی های جدید برای انجام چنین فرایندی استفاده شود.

طبخ و توزیع غذای سازمانی نیز از جمله مواردی است که نمیتواند به صورت سنتی مدیریت شود و نیاز است از یک اتوماسیون تغذیه کارامد در سازمان ها استفاده شود. این مورد از این رو برای سازمان ها مهم و حیاتی است که حساسیت های زیادی در رابطه با کیفیت غذای ارایه شده به سازمان ها، نحوه توزیع غذا بین پرسنل و کارگران و مهمتر از همه کاهش هزینه های پرتی غذا و صرفه جویی در هزینه ها وجود دارد.

سامانه اتوماسیون تغذیه کسرا سامانه ای است که دارای سیستم های مختلفی برای مدیریت هرچه بهتر و دقیقتر تغذیه سازمانی است. چنانچه این سامانه بر اساس کارکرد دقیق خود و همبستگی دقیق خود با نرم افزار حضور و غیاب سازمان می تواند متناسب با حضور و غیاب و تردد پرسنل (شیفت های کاری افراد) به مکان های مختلف طی یک فرایند واحد فرایندهای رزرو غذا، تهیه و طبخ غذا، و مهمتر از آن توزیع غذای پرسنل را در سازمان مدیریت کند.

سامانه رزرو غذای کسرا سامانه ای برای ارائه متمرکز ژتون غذای پرسنل

سیستم رزرو غذای کسرا اساسا برای برنامه ریزی جهت طبخ غذا و توزیع غذا در سازمان های استفاده می شود. این رزرو غذا میتواند به صورت های مختلفی از جمله رزرو اینترنتی غذا باشد و کاربران به صورت اینترنتی غذای مدنظر خود را برای زمان خاص و برای مکان خاص مدنظر خود رزرو می کنند. کاربران با استفاده از نرم افزار رزرو غذای تحت وب کسرا می توانند در بازه های زمانی که پیش از این مدیران برای آن ها تعیین می کنند اقدام به رزرو غذا برای خود کنند. علاوه بر این، سامانه تغذیه کسرا این امکان را فراهم کرده است که کاربران از طریق وب کیوسک غذای موردپسند خود را برای زمان و مکان خاص رزرو کنند.

اتوماسیون رزرو غذای کسرا امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که از این جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    قیمت‌گذاری مختلف برای غذاهای رزروی طبق غذای درخواستی

    محدودیت خودکار رزرو تغذیه طبق تاریخ اتمام قرارداد

    لغو خودکار رزرو بر مبنای تایید نهایی درخواست‌ مجوز تردد مثل ماموریت و مرخصی

    قابلیت تعریف زمان مجاز رزرو غذا طبق گروه‌های رزروکننده وعده غذایی

    محدودیت رزرو براساس شیفت‌کاری یا بر اساس وجود مجوز اضافه‌کار

    محدودیت‌ جهت رزرو هر وعده غذایی برای پرسنل مختلف

    محدودیت رزرو غذا بر مبنای اعتبار مالی

کسرافود

سیستم انبار مواد اولیه رستوران کسرا راهکار مدیریت انبار و رستوران

سیستم رستوران کسرا جهت ساماندهی مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه و طبخ و پخت غذا در سازمان ها طراحی شده است و انتظار سازمان ها در این حوزه را رفع می سازد. اتوماسیون غذای کسرا امکانات دیگری از جمله امکان ثبت رسیدها و حواله‌ های انبار را چه به صورت مقداری و چه به به صورت ریالی فراهم می سازد. همچنین این سیستم مدیریت تغذیه هوشمند قادر است میزان موجودی مواد غذایی هر یک از انبارها را در اختیار مدیران تغذیه سازمان ها قرار داده و امکان ثبت نقطه سفارش برای مواد اولیه و ارائه گزارش از مواد اولیه داری موجودی کمتر از نقطه سفارش را نیز به مدیران سازمان ها می دهد.

سیستم حساب اعتباری تغذیه کسرا

نرم ­افزار حساب اعتباری تغذیه کسرا نرم افزاری است که به کاربران خود اجازه دارابودن یک اعتبار ریالی برای خرید غذای مورد نظر را به کاربران خود می دهد. همچنین این سامانه تغذیه امکان ارائه گزارش مبلغ غذای مصرف شده ماهانه جهت ارائه به سامانه حقوق و دستمزد جهت کسر از حقوق را به کاربران می دهد. علاوه بر این، قابلیت اخذ کاردکس مانده اعتبار به صورت سرجمع و ریز کارکد برای مشاهده کاربر و برخورداری از قواعد متفاوت جهت افزایش اعتبار و استفاده از آن را به کاربران می دهد.

اپلیکیشن تغذیه کسرا

نسخه تلفن همراه اتوماسیون تغذیه یا اپلیکیشن تغذیه (کسرافود) امکانی است که کسرا برای مدیریت هر چه بهتر تغذیه سازمان ها در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار داده و کارمندان و دانشجویان میتوانند با استفاده از این امکان برنامه غذایی را مشاهده و برای نفرات زیرمجموعه غذا رزرو کنند. اپلیکیشن کسرافود در کنار دیگر اپلیکیشن های کسرا مثل اپلیکیشن حضور غیاب کسرا همراه و اپلیکیشن حضور غیاب بدون دستگاه کسرا آوید میتواند در نسخه های اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار گیرد.

کسرافود

سیستم اتوماسیون قیمت غذای کسرا

نرم افزار قیمت غذای کسرا سامانه ای است که امکانات مختلفی از جمله قیمت‌گذاری‌ غذا برای گروه‌های مختلف کاربران، تعریف قیمت غذا مثل غذای یارانه ای، نیمه یارانه ای و آزاد، محاسبه تمام شده قیمت غذا، تعریف قیمت در بازه های زمانی متنوع با حفظ قیمت پیشین غذا، قابلیت تعریف هزینه تغذیه در وعده های مختلف تعریف قیمت غذا به صورت بسته های غذایی (پک غذایی) یا به صورت تکی بر اساس نوع برنامه غذایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

نرم افزار رزرو غذای کسرا چگونه به کاهش هزینه های سازمان کمک می کند؟

استفاده از سامانه تغذیه کسرا میتواند در نوع خود امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار داده و از این رهگذر برای مدیریت هر چه بهتر کارکنان سازمان ها و رفاه حال کارمندان مثمر ثمر واقع شود. در ادامه برخی از مهمترین قابلیت های نرم افزار تغذیه برشمرده خواهد شد:

برآورد صحیح تعداد غذای پرسنل جهت طبخ و توزیع دقیق تغذیه سازمان ها

سامانه غذا قابلیت پیش بینی دقیق و ارائه برآورد صحیح را برای مدیران تغذیه دانشگاه ها و سازمان ها و شرکت های مختلف فراهم می سازد به نحوی که می توان با استفاده از این داده های سیستمی برنامه ریزی بهتری برای میزان غذایی که نیاز است طبخ شود و تعداد افرادی که مجاز به دریافت غذا هستند در اختیار داشت. علاوه بر این؛ این امکان به خوبی می تواند در اختیار پیمانکاران غذای سازمان ها و دانشگاه ها قرار گیرد و علاوه بر این امکان نظارت بر عملکرد کارکنان نیز فراهم می شود.

کسرافود

امکان کنسلی غذای رزرو شده و کاهش هزینه های سازمان

با استفاده از سامانه غذای کسرا دانشجویان و کارکنان سازمان ها می توانند پس از اینکه از درخواست رزرو غذای خود منصرف شدند ژتون غذای خود را به صورت آنلاین یا با استفاده از دستگاه رزرو غذا کنسل کنند و یه صورت اتوماتیک وجه پرداختی خود را باز پس گیرند. این امکان میتواند موجب کاهش هزینه های سازمان ها شود. علاوه بر این سازمان ها و دانشگاه ها قادر خواهند بود با لینک کردن اتوماسیون تغذیه با نرم افزار حضور و غیاب سازمان خود به صورت کاملا خودکار رزرو افرادی را که برای خود از قبل غذا رزرو کرده اند اما به سازمان ورود نداشته اند و بر سر کار خود حاضر نبوده اند یا در ماموریت خارج از محیط کاری قرار دارند را کنسل کرده و از این جهت امار دقیقی برای توزیع غذا در سازمان خود داشته باشند.

کاهش پرتی غذا با سیستم اتوماسیون غذای کسرا

با بهره مندی از سامانه تغذیه کسرا میتوان امار دقیقی از کلیه روندهای دخیل در تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذا در سازمان های مختلف داشت. این امر باعث می شود پرتی غذا در سازمان ها و دانشگاه ها به شدت کاهش پیدا کند. و با توجه به تعداد بالای پرسنل و تعداد بالای میزان غذا کاهش پرتی غذای سازمانی کاهش محسوسی خواهد داشت.

کسرافود

ما در کسرا در تلاشیم بهترین امکانات لازم جهت مدیریت تغذیه سازمان شما را در اختیارتان قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه مدیریت تغذیه کسرا می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت مهندسی کسرا به آدرس www.kasraco.net  درخواست دمو و مشاوره رایگان نرم افزار مدیریت تغذیه کسرا خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست شما ما در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

همچنین شما می توانید با شماره های 02141452000 و 09196769974 تماس حاصل کرده و با مشاوران ما در واحد بازرگانی در مورد انتخاب و خرید نرم افزار تغذیه گفتگو کنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied