شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

بهترین آموزشگاه گل آرایی در ایران در سال 1401 + نقد و بررسی

گل آرایی یک شغل پردرآمد می باشد . برای یادگیری گل آرایی ممکنه شما هم در انتخاب بهترین آموزشگاه گل آرایی در ایران مردد باشید . هیمنطور که می دانید . انتخاب بهترین کلاس گل آرایی همیشه کار سختی است . مخصوصا زمانی که با آموزشگاه گل آرایی زیادی سر و کله زده باشید . در این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق بهترین کلاس گل آرایی در ایران بپردازیم تا در انتخاب بهترین آموزشگاه گل آرایی در کنار شما باشیم .اگر هم به دنبال آموزش گل آرایی هستید . حتما سری به سایت آموزشگاه گل آرایی بوی گل بزنید .

بهترین آموزشگاه گل آرایی در ایران در سال 1401 + نقد و بررسی

گل آرایی یک شغل پردرآمد می باشد . برای یادگیری گل آرایی ممکنه شما هم در انتخاب بهترین آموزشگاه گل آرایی در ایران مردد باشید . هیمنطور که می دانید . انتخاب بهترین کلاس گل آرایی همیشه کار سختی است . مخصوصا زمانی که با آموزشگاه گل آرایی زیادی سر و کله زده باشید . در این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق بهترین کلاس گل آرایی در ایران بپردازیم تا در انتخاب بهترین آموزشگاه گل آرایی در کنار شما باشیم .اگر هم به دنبال آموزش گل آرایی هستید . حتما سری به سایت آموزشگاه گل آرایی بوی گل بزنید .

امکان مهاجرت با آموزش گل آرایی

یکی از دلایلی که معمولا شغل گل آرایی بسیار پرطرفدار است . درآمد عالی آن در ایران و خارج از کشور است . اگر به دنبال یادگیری مهارت گل آرایی هستید . قصد مهاجرت از طریق هنر گل آرایی را دارید . در وهله اول یادگیری درست و آکادمیک این هنر ، الویت اول شما است . بنابر این ما با ارایه یک تحلیل و بررسی دقیق ، شما را آماده ورود به بازار کار گل آرایی در ایران یا خارج از کشور می کنیم . پس با ما در ادامه همراه باشید .

بهترین آموزشگاه گل آرایی یا بهترین کلاس گل آرایی

اگر در اینترنت به جست و جو کلمه بهترین آموزشگاه گل آرایی پرداخته باشید . با نتایج خاصی روبرو می شوید . که بعضا به شکل تبلیغاتی است . اما در این تحلیل ما با ارایه سند و مستندات به شما بهترین کلاس گل آرایی در ایران را معرفی می کنیم . تا با خیال آسوده ، یک انتخاب دقیق و درست داشته باشید . معیار های ما برای یک انتخاب صحیح به شرح زیر است .

  • تعداد افراد حاضر در دوره گل آرایی
  • نمونه کار و کیفیت کار های گل آرایی شده توسط هنرجویان
  • تعداد جلسات و زمان آموزش کلاس گل آرایی
  • پشتیبانی بعد از دوره گل آرایی
  • هدف از برگزاری دوره گل آرایی
  • ضمانت دوره گل آرایی
  • خدمات ارایه شده در کلاس گل آرایی
  • قیمت کلاس گل آرایی
  • کیفیت کلاس گل آرایی
  • خروجی کلاس گل آرایی
  • ابزار و ادوات مورد استفاده
  • شرایط پرداخت و امکان پرداخت اقساطی
  • آینده کاری هنرجو
  • نمونه کار هنرجویان قبلی
  • محل برگزاری دوره
  • کارکاورزی بعد از دوره
  • معرفی شما برای استخدام در کسب و کار های گل آرایی
  • آموزش حضوری در کنار مکمل های غیر حضوری و آموزش آنلاین گل آرایی
  • مربی کسب و کار برای هدایت شما و دریافت خروجی از آموزش

مقایسه آموزشگاه های گل آرایی در یک نگاه

در این جدول نکات مهم رو براتون مشخص کردیم که بعد از بررسی آموزشگاه گل آرایی بوی گل توانست در اکثر پارامتر ها موفق تر عمل کند . از بین این آموزشگاه ها رتبه اول رو بوی گل از نظر کیفی بدست آورد .  دقت کنید که در سطح ایران بیشتر از 40 دوره گل آرایی وجود دارد. اما دوره هایی که در این مقاله بررسی شده اند، از میان بهترین دوره های گل آرایی و محبوب ترین انتخاب شده است .

ارایه آموزش بادکنک آرایی در کنار آموزش گل آرایی

آموزشگاه گل آرایی بوی گل تنها مدرسه گل آرایی است که به شکل تخصصی نیز امکان یادگیری هنر بادکنک آرایی را نیز دارید . آموزش بادکنک آرایی در آموزشگاه بوی گل به صورت نیمه خصوصی و خصوصی انجام می شود . شما بعد از پایان دوره بادکنک آرایی امکان شروع کسب درامد از این هنر را نیز خواهید داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های بادکنک آرایی بوی گل به سایت آموزشگاه گل آرایی بوی گل مراجعه کنید .

مقایسه نمونه کار های آموزشگاه های دیگر گل آرایی در مقابل بوی گل

یکی دیگر از دلایل برتری مشهود بوی گل در آموزش گل آرایی ، استفاده از جدید ترین و مدرن ترین متد های آموزش گل آرایی است . طبق گفته مدیرعامل و بنیان گذار آموزشگاه گل آرایی بوی گل مهندس آرمان سفیدی ، این آموزشگاه مطابق با استاندارد های World Skills گل آرایی را آموزش می دهد . به همین دلیل نمونه کار هنرجویان بوی گل برتری خاصی نسبت به رقبا دارد . ضمنا نمونه کار های هنرجویان بوی گل در یک آیتم مشخص مانند دسته گل از نظر کاغذپیچی ، سبک کار و نوع گل با سایر هنرجو های داخل کلاس ، کاملا متفاوت است . !

مهندس آرمان سفیدی ؛

همیشه به فکر راه اندازی یک آموزشگاه گل آرایی در سطح بین المللی بودم . بنابر این دغدغه من آموزش آکادمیک هنر گل آرایی بود . با توجه به این که اولین آموزشگاه گل آرایی در ایران بودیم . امکان الگو برداری داخلی نیز نداشتیم . بنابر این به سراغ استاندارد های بهترین آموزشگاه گل آرایی در جهان رفتیم . که به استاندارد World Skills رسیدیم .

اهمیت انتخاب صحیح آموزشگاه گل آرایی برای یادگیری صحیح

بر هیچکس انتخاب درست اموزشگاه گل آرایی پوشیده نیست . اگر مهارت گل آرایی را به شکل درستی آموزش ببینید . امکان رقابت با گل فروشی های مطرح داخل تهران یا شهرستان ، برای شما ایجاد می شود . اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید . قطعا با متد های قدیمی و گل آرایی سنتی ، امکان کسب درآمد خوب را در این هنر زیبا ، نخواهید داشت . مخصوصا افرادی که صرفا به واسطه تجربه استاد و شاگردی ، درحال آموزش گل آرایی به شما هستند و ادعا دارند.  چون از زمان بچگی کار کردند . پس بهترین مدرس گل آرایی در ایران هستند . !!!

فریب و حیله ، شگرد جدید مدرسه گل آرایی خاص !

به تازگی افرادی با دروغ پردازی و ادعا های عجیب وارد حرفه آموزش گل آرایی شدند . اگر در این موضوع تحقیق کنید با جملات زیر آشنا می شوید . !

  • من بهترین دوره گل آرایی در ایران را برگزار می کنم
  • من بهترین مدرس گل آرایی در ایران هستم .
  • من گل آرایی را در زمان کودکی آموزش دیدم .
  • من اولین متد گل آرایی خلق کردم .
  • من اولین فلان را در گل آرایی ایجاد کردم .
  • من اولین هستم .
  • من بهترین هستم .
  • من متفاوت ترین هستم .
  • من به صد هزار گل آرا در طی 2 سال آموزش دادم .

کاملا شوآف و تبلیغات دروغین در این جملات موج می زند . تشخیص بهترین مدرس گل آرایی در ایران قطعا به عهده شخصی که خودش تدریس می کند . نیست !!! ضمنا در دنیا ، افرادی که ادعا بهترین بودن در حرفه گل آرایی می کنند . موفق به کسب مقام در مسابقات بین المللی گل آرایی شده اند . لذا آگاه باشید و برای هر ادعایی به درستی تحقیق کنید .

چرا باید بوی گل را به عنوان آموزشگاه گل آرایی انتخاب کنیم ؟

سوال خوبی است . بوی گل اولین آموزشگاه گل آرایی در ایران است که در حال حاضر با 3 شعبه درحال فعالیت در تهران است . مدرس این آموزشگاه توانسته است که در مسابقات بین المللی گل آرایی روسیه ، رتبه اول را کسب کند . بنیان گذار این آموزشگاه گل آرایی ، مهندس سفیدی است که از کارآفرینان برتر و خوش فکر کشورمان است . همچنین ایشان به هنرجویان تا زمان راه اندازی مشاوره کسب و کار ارایه می دهند . تا شما با خیال راحت اقدام به تاسیس گل فروشی یا گل فروشی اینترنتی یا کافه گل خود کنید .

به آموزشگاهی که مدیرش گل آرا نیست . بریم یا نرویم ؟!

پاسخ بسیار ساده است . آیا مدیر رستوران های بزرگ مک دونالد یک آشپز است ؟ آیا مدیر بزرگ ترین خودرو ساز دنیا یک مکانتیک است ؟ متاسفانه دروغ پراکنی و سمپاشی ، یک دیگر از حیله های رقبا است .برای انتخاب یک آموزشگاه به موفقیت های فردی مدیر و مجموعه یک برند باید نگاه کرد . پس با دقت گوش کنید ، تحلیل کنید و سپس انتخاب کنید .

مقایسه نمونه کار هنرجویان آموزشگاه های گل آرایی در ایران در سال 1401

یکی از مهم معیار های مقایسه برای رده بندی بهترین کلاس گل آرایی در ایران مشاهده نمونه کار های انجام شده توسط هنرجویان است . اولین ملاکی که برای سنجش این موضوع وجود دارد تعداد هنرجویان در کلاس گل آرایی هستند . معمولا تعداد هنرجویان در یک کلاس اگر بیشتر باشند ، امکان رسیدگی و زیبا تر شدن خروجی هنرجویان کمتر خواهد بود به عنوان مثال : کلاس گل آرایی با حضور 6 نفر و زیبا بودن تمامی نمونه کار ها نسبت به حضور 1 نفر و زیبا شدن آن نمونه کار بسیار سخت تری هست و نیازمند اساتید زبده و قدرت انتقال آموزش بسیار بالا است . بنابر این اگر آموزشگاه توانست با تعداد هنرجویان بالا ، خروجی با کیفیتی ارایه دهد . در انتخاب آن آموزشگاه گل آرایی تردید نکنید .

  1. تعداد هنرجویان بالا ( 4 الی 6 نفر ) + ارایه نمونه کار قوی = مدرسین زبده در آن آموزشگاه گل آرایی
  2. تعداد هنرجویان بالا ( 4 الی 6 نفر )+ ارایه نمونه کار ضعیف = ضعیف بودن مدرسین گل ارایی آن آموزشگاه
  3. تعداد هنرجویان کم ( 1 الی 2 نفر ) + ارایه نمونه کار قوی = ساده و آسان ، به دلیل تغییرات مداوم مدرس در نمونه کار هنرجو

سخن آخر

سعی کردیم بدون جانبداری و طرفداری با ارایه مستنداتی بهترین اموزشگاه گل آرایی در ایران را به شما معرفی کنیم . قطعا شما نیز مایل هستید در بهترین کلاس گل آرایی در ایران شرکت کنید . توصیه نهایی ما تحقیق دقیق است . معمولا آموزشگاه های که شوآف و صحبت های عجیبی می کنند . گزینه مناسبی برای یادگیری هنر گل آرایی نیستند . با این حال تحقیق و بررسی با شما است . بنابر این با دقت بالا ، تحقیق و تماس گرفتن با آموزشگاه های گل آرایی اقدام به ثبت نام کنید .

منبع : به نقل از یکی از نویسندگان ویرگول

بهترین اموزشگاه گل آرایی در ایران

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied