شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ترک

راهنمای خرید و قیمت بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ترک ایرانی و خارجی با ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور

بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ترک

بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ترک چه دستگاهی است؟ آیا دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ایرانی می تواند امکاناتی مشابه برندهای گرایندرهای صنعتی خارجی داشته باشد. همانطور که  می دانید آسیاب صنعتی قهوه یکی از ملزومات مهم برای کافی شاپ ها و مراکز مرتبط با قهوه مانند قهوه فروشی و ... محسوب می شود. گرایندر قهوه به منظور استفاده در این مراکز لازم است حتماً صنعتی و با عملکرد خوب باشد. زیرا مصرف و کیفیت قهوه در این مدل کسب و کارها بسیار بالا و حیاتی است.

با توجه به تنوع این دستگاه ها در ابعاد و اندازه های متنوع می توانید بهترین دستگاه آسیاب قهوه ترک را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

 

چرا دستگاه آسیاب قهوه صنعتی 

همانطور که می دانید آسیاب قهوه صنعتی بیشتر به منظور داشتن قدرت و ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا با این آسیاب به راحتی می توانید حجم زیادی از قهوه را در چند دقیقه با کیفیت بالا آسیاب کنید. همین جا لازم است یادآوری کنم هر گرایندر صنعتی قهوه چنین قابلیتی را ندارد و ممکن است نتواند آسیاب قهوه صنعتی ترک را در برنامه خود داشته باشد در این صورت این مدل از برندها نمی توانند همه نیاز شما را در کسب و کارتان فراهم کنند و به زودی شما مجبور به خرید دستگاه دیگر خواهید شد. از این رو قبل از خرید حتماً دقت لازم به مساله را داشته باشید.

در نظر داشته باشید تیغه های دستگاه باید به گونه ای باشد که بتواند ریزترین آسیاب مثلاً آسیاب قهوه ترک را به صورت پودر یکدست و یکنواخت تحویل دهد. علاوه بر این داشتن فن خنک کنندگی برای گرایندر صنعتی قهوه یک امر ضروری است زیرا این دستگاه با داشتن محزن بزرگ و حجم زیاد قهوه به صورت ناخودآگاه گرم می شود و همین گرما می تواند به سرعت روی آسیاب شدن دانه های قهوه تاثیر بگذارد به بیان ساده تر باعث برشته شدن قهوه و از دست رفتن طعم و مزه اولیه آن می شود. د راین صورت شما مجبور هستید دستگاه را خاموش کنید و کار خود را تا زمان سرد شدن دستگاه متوقف نمایید که این یعنی هما از دست رفتن زمان و انرژی!

اما این مساله برای گرایندر صنعتی قهوه که دارای فن خنک کنندکی است پیش نمی آید! زیرا فن دستگاه، فوراً دستگاه را در حین کار خنک نگه می دارد و شما در ساعت های طولانی هم می توانید آسیاب خود را با همان کیفیت اولیه داشته باشید.

7 نکته مهم برای خرید گرایندر قهوه صنعتی

برای خرید گرایندر صنعتی خوب لازم است نکات مهمی را در نظر داشته باشید برخی از نکات در قسمت های قبلی ذکر شد اما اگر بخواهیم این نکات را دسته بندی کنیم به شرح زیر می باشد از جمله:

  • توجه به مکان استفاده

توجه به نوع مکان و فضای موجود شما می توانید بهترین انتخاب را پیش روری شما بگذارد. زمانی که شما یک مغازه کوچک دارید قطعاً باید دستگاه انتخابی شما نیز متناسب با این فضا تهیه شود. خوشبختانه نمونه های صنعتی حرفه ای در سایزهای کوچک نیز تعبیه شده اند و شما می توانید این دستگاه ها را در برنامه خرید خود داشته باشید.

  • یکدست بودن قهوه

یکی از مهم ترین ویژگی های آسیاب صنعتی خوب، بالا بودن دقت آن است. بدین معنا که گرایندر صنعتی قهوه باید بتواند دانه های قهوه را  به صورت یکدست و یدون هیچ گونه ریزی و درشتی ارائه دهد. این دقت می تواند در کیفیت دم آوری قهوه هم بسیار تاثیر گذار باشد افرادی که به صورت حرفه ای در کار باریستوری فعالیت می کنند می دانند یکی از مهم ترین ویژگی های قهوه خوب، فارغ از دم آوری، داشتن آسیاب مناسب و یکدست است و می تواند روی طعم و مزه قهوه بسیار اثر گذار باشد. این تیغه های آسیاب هستند که می توانند این نقش پررنگ را برای آسیاب کردن بد یا خوب داشته باشند.

  • ظرفیت خوب آسیاب قهوه صنعتی

همانطور که می دانید ظرفیت آسیاب های صنعتی قهوه نسبت به آسیاب های خانگی بیشتر است. اما همین ظرفیت هم در آسیاب های متنوع صنعتی متفاوت می باشد برخی از آسیاب های صنعتی ظرفیت بالایی ندارند و برخی دیگر از مخزن بزرگ برای آسیاب بهره می برند. با توجع ب اینکه خرید این مدل دستگاه بیشتر به منظور آسیاب های زیاد است بنابراین توجه به میزان مخزن و ظرفیت حائز اهمیت است.

  • قدرت موتور دستگاه  گرایندر صنعتی

یکی دیگر از موارد ضروری در کنار داشتن تیغه های عالی، قدرت موتور بالا در دستگاه گرایندراست. همانطور که می دانید دانه های  قهوه بسیار سخت هستند و برای آسیاب آن نیاز به قدرت بالایی است هر چقدر موتور قدرتمند و با توان بالا تعبیه شده باشد این کار به سادگی اتفاق می افتد و درعمر و دوام دستگاه نیز تاثیر گذار است.

  • تنوع در درجه بندی

داشتن تنوع در درجه بندی آسیاب می تواند یکی از مهم ترین نکات خرید باشد. زیرا شما برای دستگاه های مختلف دم آوری قهوه مانند اسپرسو و ... نیازمند داشتن تنوع آسیاب با درجه ریز و درشت هستید. هرچقدر این درجه بندی بیشترباشد قدرت مانور شما نیز بیشتر خواهد بود. در نظر داشته باشید برخی از آسیاب های صنعتی درجه بندی زیادی ندارند و دست شما برای آسیاب باز نیست.

  • ضمانت و خدمات پس از فروش

بعد از بررسی همه موارد عملکرد از جمله تیغه، قدرت موتور، دقت و سرعت به همراه ظرفیت و درجه بندی لازم است ختماً به ضمانت و خدمات پس از فروش آسیاب نیز توجه داشته باشید. با توجه به روند تحریم های ایران، امروز تعمیر و نگهداری دستگاه های خارجی بسیار پرهزینه و سخت می باشد. برخی از افراد محبور هستند به خاطر نبود قطعه دست به خرید مجدد بزنند. از این رو بهتر است از همین ابتدای کار به این مساله را در خرید خود توجه داشته باشید. دستگاه گرایندر صنعتی با طول زمان نیازمند تعمیر و نگهداری است مثل تمام وسایل برقی از این رو باید این هزینه مقرون به صرفه و مناسب باشد.

 

گرایندر صنعتی قهوه ترک ایرانی یا خارجی 

با توجه به  موارد ذکر شده و وجود تنوع در بازار دستگاه‌های آسیاب قهوه بهتر است برای خرید آسیاب قهوه صنعتی در ابتدا به بودجه خود توجه داشته باشید. دستگاه‌های آسیاب قهوه ایرانی و خارجی همچون تمام لوازم‌های دیگر، در قیمت‌ها و سایزهای مختلفی در بازار موجود هستند که با در نظر گرفتن همه جوانب ذکر شده به همراه بودجه، شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.  حتماً فبل از خرید خرید باید اطلاعات خود را از این دستگاه‌ها بالا ببرید تا بتوانید بهترین گزینه انتخاب کنید. یکی از مهم ترین سوالات مشریان این است که آیا گرایندر صنعتی قهوه ایرانی می تواند مشابه برندهای خوب خارجی باشد؟ آیا خرید یک آسیاب قهوه صنعتی ایرانی به صرفه است یا نه؟ باید همین جا یادآوری کنم در سال های اخیر صنعتی قهوه در ایران رشد چشمگیری داشته است و برخی از برندهای توانسته اند عملکرد بسیار عالی و حتی بهتر از برندهای خارجی داشته باشند. یکی از برندهای ایرانی که آسیاب های صنعتی و نیمه صنعتی آن از همه نظر فوق العاده است، آسیاب قهوه یوکار می باشد. این برند با داشتن همه آیتم های خوب یک آسیاب به همراه ضمان و خدمات پس از فروش توانسته بهترین عملکرد را در بین آسیاب های ایرانی داشته باشد و چندین بار صاحب رتبه در نمایشگاه های نوشیدنی و قهوه ایران باشد. برای مشاهده مشخصات آسیاب قهوه صنعتی یوکار و یا قیمت روز این مجموعه می توانید به سایت uokar.ir  مراجعه کنید.

انواع آسیاب های قهوه صنعتی خارجی 

آسیاب قهوه بوش

برند بوش یکی از مشهورترین برندهای دنیا است و آلمانی است. این شرکت انواع لوازم برقی‌ تولید می کند که یکی از آنها دستگاه آسیاب قهوه می‌باشد. آسیاب قهوه بوش مدل MKM6003 یکی از این دستگاه‌های این برند است.

آسیاب قهوه همیلتون

آسیاب همیلتون هم یکی از برندهای آمریکایی است که از استانداردهای جهانی پیروی می کند. این برند دارای چندین دستگاه‌ آسیاب قهوه متفاوت است که به بازار عرضه شده اند و هر کدام قابلیت های خاصی دارند.

آسیاب قهوه مونوتک

آسیاب مونوتک نیز دارای آسیاب قهوه‌ مختلفی است.

سخن پایانی:

با توجه به اینکه آسیاب های خارجی، وارداتی هستند و بر اساس دلار محاسبه می شوند به همین دلیل قیمت بسیار بالایی نسبت به آسیاب های ایرانی دارند. از این رو پیشنهاد ما انتخاب یک گرایندر آسیاب قهوه صنعتی با کیفیت خوب ایرانی است که بتواند ضمانت و خدمات پس از فروش نیز ارائه دهد. از این رو شما می توانید بهترین آسیاب را با هزینه مقرون به صرفه ای بخرید و از بابت تعمیر و نگهداری هم خیالتان راحت باشد. یکی از آسیاب های محبوب و مشهور ایرانی که توانسته تمام استانداردهای جهانی را مشابه برندهای خارجی داشته باشد و درجه بندی بسیار متنوع به همراه مورتور پرقدرت و فن خنک کنندگی، تیغه های بسیار عالی، خدمات پس از فروش و نمایندگی در سراسر کشور تامین کند برند یوکار است. این برند در سه نمونه آسیاب قهوه صنعتی یوکار، آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار و آسیاب قهوه حرفه ای کوچک تولیدات عالی داشته است وکه هر سه نمونه قابلیت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ترک را دارند. علاوه بر این جالب است بدانید تنها آسیابی که توانسته پرتی قهوه را به حداقل (به صفر برساند) همین آسیاب می باشد و بسیار مورد توجه بازار داخلی و خارجی قرار گرفته است.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied