شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

بهترین راه ها برای هدایت ترافیک به وب سایت شما

یکی از اهداف مهم تمامی کسب و کار های آنلاین افزایش ترافیک وب سایت است. به کمک راه های مختلفی می توان ترافیک ورودی سایت را افزایش داد.

بهترین راه ها برای هدایت ترافیک به وب سایت شما

یکی از اهداف مهم تمامی کسب و کار های آنلاین افزایش ترافیک وب سایت است. به کمک راه های مختلفی می توان ترافیک ورودی سایت را افزایش داد. برای مثال تولید محتوا و داشتن سایت جذاب و بهینه برخی از متداول ترین راه های جذب ترافیک هستند. برای اینکه بهتر بدانید چگونه ترافیک را به سمت وب سایت خود جذب کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله برخی از بهترین راه های افزایش ترافیک وب سایت را نام برده ایم.

راه های افزایش ترافیک وب سایت

تولید محتوا

اولین و بهترین راه برای افزایش ترافیک ورودی سایت، تولید محتوا است. برای تولید محتوا راه های مختلفی از جمله وبلاگ نویسی وجود دارد.

نوشتن در مورد موضوعات تخصصی

امروزه افراد به دنبال مطالبی هستند که به طور کامل و جامع و به صورت کاملا تخصصی در مورد موضوع مورد نظرشان توضیح داده باشد. تولید این دست از محتوا ها به کمک متخصصان مربوطه می تواند ترافیک سایت را افزایش دهد.

استفاده از رسانه های اجتماعی

استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش ترافیک وب سایت، ترفند جدیدی نیست؛ اما هنوز هم سودمند است. فعالیت در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا افراد بیشتری را به سایت خود دعوت کنید.

تجزیه و تحلیل وب سایت

برای اینکه بتوانید مخاطبان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و ترافیک بیشتری داشته باشید، باید ببینید که در چه قسمت هایی مخاطب به دست می آورید و در چه قسمت هایی مخاطب را از دست می دهید تا بتوانید به کمک آن محتوای مفید تری تولید کنید.

اینفلوئنسر ها

یکی از راه های محبوب برای افزایش ترافیک وب سایت کمک گرفتن از اینفلوئسنر ها برای جذب مخاطبان به وب سایت و برند شماست.

ساخت لیستی از ایمیل ها

شما می توانید لیستی از ایمیل مخاطبین خود داشته باشید تا در صورت تولید محتوای جدید از طریق ایمیل، آن ها را دعوت کنید تا به سایت شما سر بزنند.

مشارکت در جامعه

هر چه بیشتر در جامعه فعال باشید، برند شما نیز بیشتر شناخته خواهد شد. شما می توانید در سایت های عمومی و رسانه های اجتماعی به سوالات کاربران در مورد برند خود پاسخ دهید و با آن ها تعامل داشته باشید.

سئوی درون صفحه

استفاده از تاکتیک سئوی درون صفحه برای افزایش ترافیک وب سایت می تواند کاری مفید باشند. برای مثال به کارگیری توضیحات متا یکی از این راه های سئوی درون صفحه است.

بک لینک های با کیفیت

اگر بتوانید بک لینک های با کیفیتی از سایت های معتبر داشته باشید، می توانید رتبه بهتری در صفحه نتایج جست و جو کسب کنید و به نسبت افزایش ترافیک داشته باشید.

ویدیو مارکتینگ

2

 

77 درصد مخاطبان 15 تا 35 ساله محتوای ویدیویی را به محتوای متنی ترجیح می دهند. به همین دلیل برای افزایش ترافیک وب سایت مهم است که برنامه توسعه محتوا های ویدیویی را نیز در نظر داشته باشید.

استفاده از محتوا های قدیمی

اگر محتوای قدیمی ای دارید که بسیار موفق بوده است، می توانید از آن دوباره استفاده کنید. می توانید آن را از قالب متنی به ویدیو یا پادکست تبدیل کنید و دوباره نشر دهید.

ابزار های سئو

استفاده از ابزار های مختلف سئو برای بهینه سازی سایت و بهبود رتبه سایت می تواند به شما در جذب ترافیک برای وب سایت کمک زیادی کند.

بهینه سازی محتوا های قدیمی

اگر هنوز هم محتوا های قدیمی شما ترافیک جذب می کنند، می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت آن ها را بهبود دهید.

بهینه سازی برای جست و جوی صوتی

بسیاری از افراد امروزه جست و جو های خود را به صورت صوتی انجام می دهند. به همین دلیل خوب است که سایت خود را برای این مورد نیز بهینه کنید.

سئوی محلی

اگر فروشگاهی حضوری دارید و یک سایت برای آن راه اندازی کرده اید، به هیچ عنوان سئوی محلی را برای بهبود سایت فراموش نکنید.

کد های QR

شما می توانید با استفاده درست از کد های QR و قرار دادن آن ها در موقعیت های مختلف، کاربران را به سمت سایت خود جذب کنید.

تست A/B

برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده از تست A/B را فراموش نکنید. این تست به شما کمک می کند تا بهترین کمپین ها را ایجاد کنید.

لینک های داخلی

برای اینکه بتوانید مخاطب را به صفحات دیگر وب سایت خود منتقل کنید و آن ها را در سایت نگه دارید، باید از لینک های داخلی استفاده کنید.

سئوی فنی

استفاده از سئوی فنی برای بهینه سازی کامل سایت مانند سرعت بارگذاری آن بسیار مهم است.

ایجاد یک جامعه کاربری

یکی از راه های خوب برای افزایش ترافیک سایت، ایجاد یک جامعه کاربری است. برای مثال شما می توانید با ایجاد یک چت توییتر، جامعه کاربری ای برای برند خود داشته باشید.

پیشنهاد محتوا

3

شما می توانید به کاربری که در سایت قرار دارد، مطالعه برخی از محتوا های جذاب خود را پیشنهاد دهید تا کاربر به سمت آن ها برود.

پوشش رویداد ها

یکی از راه های خوب برای افزایش ترافیک سایت و موفقیت در تولید محتوای دیجیتال پوشش رویداد های مختلف و موفقیت در تولید محتوای دیجیتال در حوزه های مربوط به کسب و کار است.

دکمه های اشتراک گذاری

دکمه های اشتراک گذاری لینک هایی هستند که کاربران با استفاده از آن ها می توانند محتوای شما را به راحتی در شبکه های اجتماعی نشر دهند.

بهینه سازی نرخ کلیک

CTR یا نرخ کلیک معیاری بسیار مهم است. با استفاده از ابزار های مختلف می توانید نرخ کلیک سایت خود را بهینه سازی کنید.

استفاده محتوا های آموزشی

یک مدل از محتوا هایی که امروزه می تواند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند و باعث افزایش ترافیک وب سایت شود، محتوا های آموزشی هستند.

پایگاه های خبری اجتماعی

پایگاه های خبری اجتماعی مانند Reddit و Quora نیز می توانند برای فعالیت و جذب مخاطب فوق العاده باشند.

تبلیغات پولی

اگر قصد دارید که سرعت جذب ترافیک به سایت خود را بهبود ببخشید، می توانید از تبلیغات پولی استفاده کنید.

ایجاد مسابقات مختلف

یکی از راه های متداول برای افزایش ترافیک وب سایت ایجاد مسابقات مختلف و گذاشتن جوایز مختلف برای آن هاست. با این روش می توانید کاربران را به سمت سایت خود جذب کنید و ترافیک سایت را افزایش دهید.

پست های مهمان

شما می توانید با قرار دادن یک پست در یک سایت مرتبط با کسب و کار خودتان افراد بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید.

نتیجه گیری

افزایش ترافیک سایت یکی از مهم ترین کار هایی است که هر کسب و کار آنلاینی باید انجام دهد. خوشبختانه برای افزایش ترافیک وب سایت و جذب مخاطب راه های بسیار مختلفی وجود دارد. برای اینکه بیشتر با این روش ها آشنا شوید، ما در این مقاله برخی از بهترین راه هایی که به کمک آن ها می توان ترافیک را به سمت سایت خود جذب کرد نام بردیم و توضیح دادیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied