شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

بهترین متخصص زانو خوب در تهران کیست؟

در این مطلب قصد داریم بررسی نماییم که ویژگی های بهترین متخصص زانو چیست و چگونه می توان در میان لیست انبود پزشکان بهترین آن ها را پیدا کرد. بنابراین اگر شما یا یکی از اطرافیانتان به مشکلات زانو دچار شده اید و یه دنبال بهترین پزشک برای درمان می باشید حتما تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

بهترین متخصص زانو خوب در تهران کیست؟

جراح زانو کیست؟

 

 

 

بهترین متخصص زانو خوب در تهران کیست؟

 

پزشکان عمومی با گذراندن دوره 7 ساله تحصیلی و با شرکت در آزمون دستیاری وارد رشته ارتوپدی می شوند. پس از 4 سال تحصیل در این رشته می توانند به درمان بیماری های اسکلتی عضلانی بپردازند.

در این میان برخی از پزشکان ارتوپدی به تحصیل ادامه داده و در حیه های فوق تخصصی این رشته از جمله جراحی زانو وارد می شوند که به آن فوق تخصص زانو گفته می شود. بنابراین جراحی زانو یکی از حوزه های فوق تخصصی می باشد. در این مقاله قصد داریم بررسی نماییم که شما در زمان بروز چه مشکلاتی باید نزد متخصص زانو مراجعه کنید و برای انتخاب باید چه مواردی را در نظر داشته باشید؛ تا انتها همراه ما باشید.

چگونه می توان بهترین پزشک زانو در تهران را پیدا کرد؟

 

 

بهترین متخصص زانو خوب در تهران کیست؟

 

زمانی که شما به دنبال متخصص زانو در تهران هستید متوجه می شوید که پزشکان بسیاری در سراسر تهران وجود دارد که در زمنیه زانو فعالیت دارند، در این زمان قطعا انتخاب برای شما سخت می شود و نمی دانید که باید به سراغ کدام یک بروید.

به صورت کلی بهتر است که بیش از مراجعه حضوری نزد پزشک در فضای مجازی در مورد پزشکان تحقیق کنید و با بررسی مدارک و سوابق حرفه ای و بررسی نظرات بیمارانی که از قبل مراجعه کرده اند یک جمع بندی به دست آورید تا انتخابی درست داشته باشید.

اگر شما قبل از مراجعه حضوری تحقیقات درستی داشته باشید و پزشک حاذقی انتخاب کرده باشید قطعا با اعتماد بیشتری توصیه های پزشک را دنبال می کنید و از نتایج درمان خود شگفت زده می شوید.

اما چرا مراجعه به پزشکان تهران توصیه می شود، با توجه به حساس بودن زانو بسیاری از بیماران حتی سایر نقاط کشور برای درمان در تهران مراجعه می کنند. به دلیل لیست انبوه پزشکان شما در اینجا قدرت انتخاب بیشتری دارید و می توانید با توجه به معیار های خود پزشک مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بررسی مدرک و تحصیلات پزشکی

لازم است که شما با سوابق پزشکی جراح خود آشنا باشید. این موضوع در زمان انجام جراحی های زانو اهمیت بیشتری پیدا می کند. به طور مثال:

  • محل تحصیلات دانشگاهی
  • مدرک دانشگاهی
  • گواهینامه های بین المللی

شما باید بررسی کنید که جراح انتخابی شما دارای مجوز رسمی می باشد یا نه، در کدام یک از انجمن های ایرانی یا بین المللی فعالیت دارد و موارد این چنین. برای بررسی این موضوعات می توانید از سایت رسمی پزشک کمک بگیرید. در سایت دکتر حسین حاجی تقی در خصوص تمامی این امتیازات و سوابق کاری اطلاعات نوشته شده اشت.

بررسی میزان تجربه جراح

بسیار مهم است که شما در خصوص میزان تجربه جراح اطلاعات داشته باشید، بسیار واضیح است که جراحانی که دارای سوابق کار طولانی تری می باشند و تعداد بیشتری جراحی داشته باشند، احتمال موفقیت بیشتری در جراحی دارند زیرا با تمامی نکات کار آشنا هستند.

بررسی رضایت بیماران قبلی

برای بررسی این موضوع هم می توانید به مطب جراح مراجعه کنید و به صورت حضوری از دیگر مراجعین پرس و جو کنید و هم به سایت های نوبت دهی و یا صفحات اجتماعی جراح مراجعه کنید تا نظرات و کامنت های دیگر بیماران را ببینید. در این حین می توانید با بیماران قبلی آشنا شوید و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

قطعا هرچه قدر میزان رضایت جراح بیشتر باشد نشان از مهارت پزشک می باشد و شما با اعتماد بیشتری نزد او مراجعه می کنید.

میزان آشنایی جراح با روش های نوین

همان طور که می دانید علم پزشکی همواره در حال پیشرفت می باشد، در این حین بسار مهم است که پزشکان نیز به روز باشند و خود را با روش های جدید پیش ببرند. البته که تجربه بسیار مهم است و باید در انتخاب جراح آن را در نظر داشت، اما همگام بودن پزشک با روش های جدید نیز حائز اهمیت است.

این روزها به تعداد روشهای مختلف انجام یک جراحی از طریق دستگاههای مختلف افزوده میشود. جراح باید از جدیدترین متدهای روز دنیا مطلع باشد، بسته به شرایط بیمار از یکی از روش های نوین و البته موثر استفاده کند.

تجربه انجام جراحی های پرخطر اما موفق

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که بیماری شما جزو بیماری های خاص باشد و درصد خطر بالایی داشته باشد. در این جا بسیار مهم است که از پزشک خود بپرسید آیا تجربه جراحی مشابهی و مطابق با شرایط شما داشته است یا نه. هر جقدر تجربه جراح در خصوص انجام عمل های پرخطر بیشتر باشد نشان از مهارت و قابل اعتماد بودن او می باشد. این موضوع برای افرادی که دارای بیماری قبلی می باشند اهمیت بیشتری دارد.

مجهز بودن اتاق عمل و تیم جراحی

تا اینجا توضیح دادیم که به چه مواردی در خصوص جراح باید توجه داشته باشید، اما علاوه بر خود پزشک لازم است که شما اطلاعاتی در خصوص اتاق عمل و تیم جراحی نیز داشته باشید. تجهیز بودن اتاق عمل به تمامی دستگاه های نیز و تیم جراحی با تجربه یکی از نکات مثبت انتخاب پزشک می باشد.

در چه مواردی باید نزد فوق تخصص زانو مراجعه کرد؟

 

 

بهترین متخصص زانو خوب در تهران کیست؟

 

در بالا به صورت کامل به شما توضیح دادیم که برای انتخب پزشک متخصص زانو باید چه مواردی را در نظر داشته باشید. اما شاید این سوال هم برای شما ایجاد شده باشد که چه بیماری هایی ملزم به مراجعه نزد فوق تخصص زانو در تهران می باشد؟

معمولا شما برای هر نوع آسیب مربوط به مفصل زانو لازم است که نزد پزشک متخصص مراجعه نمایید. اما به طور کلی برخی از رایج ترین دلایلی که بیماران نزد پزشک فوق تخصص زانو مراجعه می کنند عبارت است از:

  • شکستگی های استخوانی زانو
  • پارگی رباط و منیسک زانو
  • فتق دیسک کمر و گردن
  • عفونت های مفاصل زانو
  • آرتریت زانو
  • پارگی و آسیب های تاندون زانو
  • جراحی های تعویض مفاصل زانو
  • انحرافات ستون فقرات
  • نکروز استخوان

اما اگر بیماری شما تشخیص داده نشده است و تنها علائم را مشاهده می کنید لازم است در زمان مشاهده هز یک از علائم زیر نزد پزشک مراجعه کنید:

  • درد شدید در زانو
  • تورم قابل مشاهده و یا تغییر شکل واضح در زانو
  • توانایی نگه داری وزن خود را ندارید
  • هنگام راه رفتن زانوی شما درد می کند
  • علاوه بر قرمزی، تب هم کرده اید

همچنین در صورت داشتن هرگونه درد مفاصل و اسکلتی باید در اولین فرصت نزد پزشک مراجعه کنید تا با انجام آزمایش های مربوطه تشخیص دقیقی از علت درد انجام شود.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با نکات انتخاب بهترین فوق تخصص زانو در تهران آشنا کنیم. در آخر در نظر داشته باشید که زانو یکی از مهم ترین اعضای بدن است و همواره تمامی وزن بدن بر روی آن می باشد. در صورت بروز کوچک ترین آسیب شما برای انجام هرگونه فعالیت جزئی با مشکل روبرو می شوید.

بنابراین باید تمامی آسیب ها را جدی بگیرید و نزد پزشکی با سابقه و مهارت کافی مراجعه کنید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied