شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

وام مسکن روستایی 1401 - نحوه ثبت نام و دریافت+ طرح های جایگزین ملکاژان

یکی از دغدغه های بزرگ اساسی همه انسان های دنیا بخصوص مردم ایران داشتن یک خانه بعنوان سرپناه و محلی برای آرامش و زیست می باشد که امروزه با افزایش بی رویه تورم و گران شدن مصالح خرید آن بسیار سخت تر از قبل می شود و این اتفاق هر سال بدتر از پیش می شود و مردم با داشتن حقوق های ناکافی و هزینه های بالای خرج و خارج تهیه مایحتاج زندگی قادر به خرید خانه حتی در حد 40 متر نیز برای خود حتی در مناطق پایین تهران نمی باشند، پس باید چه کرد؟

وام مسکن روستایی 1401 - نحوه ثبت نام و دریافت+ طرح های جایگزین ملکاژان

همچنین خیلی خوب می دانید که اجاره منزل نیز در تمامی مناطق تهران هم بسیار بسیار گران شده و کمتر کسی می تواند در محله ای که دوست دارد سکنی گزیند، پول پیش منزل و اجاره های گزاف و رهن های نجومی حتی در مناطقی که فکرش را نمی کنید بطوری که مردم به فکر اقدام برای گرفتن وام مسکن روستایی افتاده اند. خوب چاره چیست؟ با ما همراه باشید تا درباره این موضوع و راه حلش صحبت کنیم.

وام مسکن روستایی چیست؟

در شهریورماه سال 1401 تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی وام مسکن روستایی یا تسهیلات بنیاد مسکن در هیأت دولت به تصویب رسید که با دو روش حضوری و غیرحضوری قابل ثبت نام و دریافت می باشد:

1-مراجعه حضوری به بانک

2-سایت مسکن (bank-maskan.ir)

3-سامانه راهبر بنیاد مسکن (svs.bonyadmaskan.ir)

شرایط دریافت وام مسکن روستایی:

دو نمونه از شرایط وام مسکن روستایی شامل موارد زیر است:

1-سکونت افراد در شهرهای زیر 25 هزار نفر

2-احراز توانایی مالی

افرادی که در شهرهای با جمعیت کمتر ۲۵ هزار نفر زندگی می کنند و پروانه ساخت هم دریافت کرده‌اند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

افرادی که از این شرایط برخوردار هستند؛ اگر جزو متقاضیان دریافت وام مسکن روستایی می باشید می‌توانید این تسهیلات را از بانک های معرفی شده دریافت نمایند. با سود کم و بازپرداخت حداکثر 20 سال اقساطش را پرداخت نمایید.

شرایط پرداخت وام مسکن روستایی:

آن متقاضیانی که معرفی ‌نامه‌ های صادره آنها قبل از ابلاغیه جدید به شعب بانک های عامل ارائه شده و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن‌ها در دفترخانه ثبت نشده با ارائه معرفی ‌نامه ‌جدید از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران (اعتبار ابلاغی سال ۱۴۰۱) می‌توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید استفاده نمایند. مجموع ساخت و بازپرداخت وام مسکن روستایی به مدت ۲۰ سال که ۳ سال آن دوران مشارکت بعلاوه ۱۷ سال دوران فروش اقساطی می باشد در نظر گرفته شده است، این را هم بدانید که سهم بانک مسکن در اعطای این وام۳۰ هزار فقره می باشد.

مشکلات دریافت وام  مسکن روستایی و فکرهای جدید و به صرفه تر:

همانطور که می دانید برای دریافت انواع وام هایی بانکی اعلام شده چه از طریق بانک ها و دولت نظیر وام ودیعه مسکن و وام مسکن روستایی و ... دچار دردسرهای فراوانی نظیر یافتن ضامن معتبر و در نوبت ماندن خواهید داشت پس بهتر است به فکر خانه دار شدن حتی با شرایط اقتصادی باشید تا خیالتان برای همیشه از داشتن یک سرپناه برای زیست راحت شود در واقع شما می توانید با هر بودجه ای که دارید منزل مورد نظر خود را با متراژ مورد نظر که به سرمایه تان نیز مرتبط می شود این کار را انجام دهید، در ادامه از شرایط خرید اقساطی و پیش خرید آن برایتان بیشتر خواهیم گفت.

درباره شهر پردیس و وام مسکن روستایی:

شهرستان پردیس واقع در استان تهران دارای سه بخش اصلی پردیس، بومهن و جاجرود (جاجرود در سال 97 به این شهرستان اضافه شده) را در می باشد. پردیس با شهرستان های دماوند در شرق، تهران در غرب، شمیرانات در شمال و پاکدشت در جنوب همسایه است؛ شهر جدید پردیس با 4200 هکتار وسعت در محور تهران _ آبعلی و در 17 کیلومتری پایتخت قرار گرفته است.

این شهر جدید و زیبا از شمال به کوه های البرز، از غرب به منطقه جاجرود، از شرق به بومهن و از جنوب به روستاهای کرکشت و طاهر آباد محدود می گردد. از نظر آب و هوایی هم باید گفت پردیس آب و هوای معتدل کوهستانی، چهار فصل و شیب و پوشش گیاهی مناسب می باشد. در جشنواره مردمی در اسفند سال 97 در بین شهرهای جدید، پردیس با 23414 رای به عنوان برترین شهر جدید انتخاب شد و پس از آن شهرهای جدید اندیشه و هشتگرد به ترتیب با 14090 و 9381 در جایگاه های  دیگر قرار گرفتند.

وام مسکن روستایی ملکاژان

سکونت در پردیس بجای گرفتن وام مسکن روستایی:

با توجه به گرانی مسکن در شهر تهران و نداشتن بودجه کافی برای رهن و اجاره در تهران و فاصله فقط 15 کیلومتری پردیس تا تهران به شما که دوست دارید صاحب ملک شوید پیشنهاد می گردد برای زندگی این شهر زیبا را با آب و هوای چهار فصل مطبوع و البته پاک و تمیز (بخاطر مجاورت با کوه باشکوه دماوند) انتخاب کنید؛ شما می توانید با مراجعه به سایت ملکاژان و بررسی طرح های مختلف نسبت به پیش خرید آپارتمان در پردیس اقدام کنید.

امنیت خرید بجای دشواری در گرفتن وام مسکن روستایی:

با توضیحاتی که ارائه شد و سختی های زیاد وام آن هم وام مسکن روستایی گرفتن امیدواریم به فکر خرید ملک در پردیس بیفتید و حتی شده برای امتحان هم که شده به آنجا و املاک معتبر که فاصله زیادی هم با تهران ندارد مراجعه نمایید تا با مشاوره با این افراد متخصص و پیشنهادات فراوانی که آنها با توجه به سرمایه شما می دهند، یک ملک قسطی را که برایتان در آینده ای بسیار نزدیک سود آوری زیادی خواهد داشت پیش خرید نمایید و امنیت در خرید را با تمام وجود احساس کنید.

پردیس از نظر امکانات فرهنگی، رفاهی، آموزشی و همچنین خدمات درمانی و فضای سبز شهری شرایط بهتری نسبت به دیگر شهرهای جدید مثل پرند را دارد، همچنین از نظر فاصله از پایتخت، دسترسی و آب و هوای عالی هم پردیس انتخاب مناسب تری برای زندگی و سرمایه گذاری برای پیش خرید خانه با قیمتی مناسب می باشد.

پیش خرید آپارتمان در پردیس ملکاژان

چرا پردیس را بجای وام مسکن روستایی برای زندگی انتخاب کنیم؟

شهر جدید پردیس دارای حریم شهری 90 کیلومتری و 10 فاز می باشد که فازهای یک، دو، سه، چهار، پنج، هشت و یازده دارای کاربری مسکونی می باشند، فاز 6 با کاربری آموزشی و تحقیقاتی مورد بهره برداری قرار گرفته که پارک فناوری پردیس و دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور واحد پردیس در آن قرار گرفته است؛ فاز 7 پردیس با کاربری صنعتی، مناطق خرمدشت و سیاهسنگ را شامل می شود که کارگاه های متعدد صنعتی را پوشش می دهد.

 حتی پیشنهاد می گردد افرادی که در دماوند، جاجرود و پاکدشت اطراف آن ساکن هستند کم کم به فکر خانه دار شدن و سرمایه گذاری و پیش خرید اقساطی در پردیس بیفتند تا بتوانند به تهران نزدیک تر باشند و از امکانات بی نظیر آن استفاده نمایند چون با توضیحات داده شده دریافت وام مسکن روستایی و رسیدن به آن با شرایط روز بسیار سخت می باشد.

در نتیجه و پایان این مقاله اجمالی با توجه به گرانی خرید و اجاره منزل در کلا شهر تهران و رشد هر روزه این قیمت ها و سختی زندگی در تهران و به اضافه  هوای آلوده اش، از شما می خواهیم به فکر خانه دار شدن باشید، اصلا نگران کمی سرمایه و بودجه خود نباشید چون شما می توانید با پیش خرید آپارتمان بصورت اقساطی در یکی بهترین و نوسازترین شهرهای خیلی نزدیک تهران یعنی پرند صاحب خانه شوید.

مجموعه  ملکاژان با ارائه بهترین و مناسب ترین املاک در هر متراژ و در هر منطقه ای از پردیس زیبا با حرفه ای ترین متخصصین در حوزه املاک در خدمت شماست و مطمئن باشید با سر زدن به این سایت، اولین و آخرین جایی است که برای خرید ملک می روید چون ملکاژان با توجه به بودجه شما بهترین را در خدمت شما می گذارد و امنیت در خرید را به شما می دهد؛ منتظر شما می باشیم.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied