شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

دستگاه صافکاری خانگی

اگر به دنبال خرید دستگاه صافکاری خانگی هستید در ادامه با ما همراه باشید. لیست بهترین دستگاه صافکاری صنعتی و خانگی به همراه قیمت.

دستگاه صافکاری خانگی

با توجه به بالارفتن آمار تصادفات در ایران و سایر کشور ها نیاز به دستگاه صافکاری خانگی که همه افراد امکان استفاده از آن را داشته باشند بیشتر از گذشته احساس می شود. البته استفاده از دستگاه صافکاری خانگی نیز نیاز به آموزش دارد و افراد نمیتوانند به هر طریقی از آن ها استفاده نمایند.

اگر شما هم قصد خرید انواع دستگاه صافکاری خانگی و یا مناسب مراکز صافکاری را دارید و میخواهید لیست قیمت انواع دستگاه صافکاری را دریافت کنید می توانید به صفحه دستگاه صافکاری مراجعه نمایید.

دستگاه صافکاری خانگی

حتما برای شما هم این مورد پیش آمده که بدنه خودروتان در اثر تصادف و یا برخورد تگرگ و یا به هر طریقی آسیب دیده باشد اما نخواهید به مرکز صافکاری مراجعه کنید و بخواهید خودتان فرورفتگی و یا قر شدگی بدنه خودرو را ترمیم نمایید. در این موارد شما می توانید از انواع دستگاه صافکاری خانگی کمک بگیرید.

دستگاه صافکاری جادویی ماشین یکی از دستگاه هایی است که برای رفع فرورفتگی های جزیی مورد استفاده قرار میگیرد. کار با دستگاه صافکاری جادویی ماشین بسیار آسان است و همه افراد می توانند با استفاده از آموزش جزیی که برای این دستگاه جدید صافکاری وجود دارد ایراداتی که در بدنه ماشین شان ایجاد شده است را رفع نمایند.

خرید دستگاه صافکار ماشین جادویی به شما این امکان را می دهد که با صرف هزینه و زمان کمتری فرورفتگی های ماشین تان را از بین ببرید. نحوه کار این دستگاه صافکاری بدون رنگ به این صورت می باشد که آن را با استفاده از چسب حرارتی روی بدنه خودرو می چسبانید و مهره های دستگاه را روی بدنه خودرو به قدری میچرخانید تا فرورفتگی رفع گردد.

استفاده از این دستگاه در مراکز صافکاری کمی پیشرفته تر می باشد و می تواند آسیب های عمیق تر را رفع نماید که به آن دستگاه صافکاری با چسب حرارتی گفته می شود.

اگر میخواهید انواع مدل ها و لیست قیمت این چسب ها را مشاهده نمایید می توانید به صفحه چسب صافکاری را مراجعه نمایید.

 

دستگاه صافکاری خانگی

 

خرید دستگاه صافکاری pdr

دستگاه های مختلفی برای رفع ایرادات بدنه خودرو مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از این دستگاه ها دستگاه pdr می باشد. دستگاه صافکاری پی دی آر شامل میله های پی دی ار و ابزارآلات دیگری می باشد که صافکار از انواع میله های پی دی ار برای رفع فرورفتگی های بخش های مختلف خودرو استفاده میکند.

امروزه صافکاری بدون رنگ پی دی آر طرفداران زیادی پیدا کرده است البته استفاده از این روش های صافکاری نیاز به کسب مهارت و تخصص زیادی دارد و باید توسط صافکار حرفه ای انجام شود. به همین دلیل دستگاه صافکاری pdr اغلب مورد استفاده صافکار های حرفه ای قرار میگیرد که میخواهند بدون آسیب به بدنه و رنگ خودرو ایرادات را رفع نمایند.

برای خرید دستگاه صافکاری pdr باید فروشگاهی را انتخاب نمایید که اعتبار بالایی در این حوزه داشته باشد. فروشگاه اتوصافکار با سال ها سابقه درخشان در حوزه خدمات خودرو و صافکاری به شما این اطمینان را می دهد که باکیفیت ترین و قیمت مناسب ترین دستگاه های صافکاری پی دی آر را عرضه میکند.

شما می توانید با خرید دستگاه PDR از مجموعه اتوصافکار از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بهره مند شوید و از آن برای رفع ایرادات خودرو ها در مدت کوتاه با بهترین نتیجه استفاده نمایید.

قیمت دستگاه مکش برقی صافکاری

از دیگر دستگاه هایی که میتوان با استفاده از آن فرورفتگی های بدنه خودرو را ترمیم نمود و آسیبی به رنگ خودرو وارد کرد دستگاه مکش صافکاری می باشد. دستگاه مکش صافکاری به گونه ای ساخته شده است که می تواند با ایجاد نیروی مکش فرورفتگی هایی که در بدنه فلزی خودرو ایجاد شده است را به حالت قبل خود درآورد.

دستگاه مکش برقی صافکاری با قیمت های متنوعی در بازار موجود می باشد که این تفاوت قیمت به مدل و قابلیت های هر دستگاه بستگی دارد. اگر نمی دانید کدام مدل دستگاه مکش  برقی صافکاری مناسب کاربرد شماست می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. همکاران ما بهترین مشاوره را برای خرید باکیفیت ترین دستگاه با مناسب ترین قیمت به صورت رایگان به شما ارائه میدهند.

قیمت دستگاه مکش برقی صافکاری در اتوصافکار مناسب تر از سایر فروشگاه هاست و همراه با دستگاه گارانتی معتبر و خدمات پس از  فروش نیز ارائه می شود.

قیمت دستگاه مکش برقی صافکاری خودرو در اتوصافکار از 4 میلیون تومان به بالا می باشد.

در صورتی که شما کار با این ابزار را بلد نباشید نیز می توانید در دوره های آموزش صافکاری با ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی صافکاری در اتوصافکار شرکت کنید و به عنوان یک صافکار حرفه ای کار با انواع دستگاه های جدید صافکاری را یاد بگیرید.

صافکاری با چسب پهن

از دیگر روش هایی که میتوان به صورت خانگی نیز از آن ها بهره برد و ایرادات بدنه خودرو را رفع نمود صافکاری با چسب می باشد. در این حوزه چسب های خاصی موجود می باشد که میتوان آن ها را به بدنه خودرو چسباند و با استفاده از ابزار صافکاری با چسب آن را به سمت بیرون کشید تا فرورفتگی های بدنه ترمیم گردد. این روش را میتوان برای آسیب های جزیی به کار برد و می توان برای رسیدن به نتیجه دلخواه این روش را چندین بار تکرار نمود.

در صافکاری با چسب پهن آسیبی به رنگ و بدنه خودرو وارد نمیشود و با استفاده از محلول خاصی نیز میتوان رد چسب باقی مانده در بدنه را رفع نمود.

 

 

دستگاه صافکاری خانگی

 

قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس

دستگاه هات باکس صافکاری از دیگر دستگاه هایی می باشد که برای صافکاری مدرن مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه هاتباکس به گونه ای طراحی شده است که می تواند با ایجاد گرما و حرارت قابل تنظیم براساس میزان آسیب بدنه خودرو فرورفتگی ها و قر شدگی ها را ترمیم نماید.

دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس در مدل ها و رنج قیمتی متفاوت در بازار موجود می باشد که افراد می توانند متناسب با کاربرد خود مناسب ترین مدل را خریداری نمایند.

قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس در اتوصافکار از 14 میلیون تومان می باشد.

اگر نمی دانید کدام مدل دستگاه هاتباکس صافکاری برای شما بیشترین کاربرد را دارد می توانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای خرید مناسب ترین دستگاه صافکاری دریافت نمایید.

مجموعه اتوصافکار با سال ها سابقه درخشان در حوزه صافکاری خودرو با کیفیت ترین ابزارآلات صافکاری را ارائه می دهد و شما می توانید با اطمینان از اصالت و اورجینال بودن محصولات خرید خود را انجام دهید.

فروش لوازم صافکاری در تهران

مراکز مختلفی در تهران اقدام به فروش لوازم صافکاری در تهران میکنند اما محصولاتی که در همه این فروشگاه ها ارائه می شود باکیفیت و اصل نیستند و باید برای خرید لوازم صافکاری کمی بیشتر تحقیق و بررسی نمود. مجموعه اتوصافکار نیز با فروش لوازم صافکاری در تهران و ارائه گارانتی معتبر توانسته رضایت 100% مشتریان را جلب کندو به یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش لوازم صافکاری در تهران تبدیل شود.

تنوع مدل ها و قیمت لوازم و دستگاه های صافکاری در اتو صافکار سبب می شود افراد حق انتخاب بیشتری داشته باشند و بتوانند از میان ده ها مدل مختلف مناسب ترین ابزارآلات را انتخاب و خریداری نمایند.

اگر میخواهید مشاوره رایگان برای انتخاب مناسب ترین ابزار صافکاری را دریافت کنید تا خریدی هوشمندانه و پرکاربرد داشته باشید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی