شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

لیزر موهای زائد

امروزه یکی از خدمات پرطرفدار در صنعت زیبایی حذف موهای زائد بدن می باشد و یکی از ملاک‌هایی زیبایی بشمار می آید. در گذشته افراد توسط اپیلاسیون، اصلاح و وکس، اقدام به حذف موهای زائد می کردند که علاوه بر دائمی نبودن مشکلات بسیاری به همراه داشت. اما لیزر موهای زائد یک روش درمانی خاص برای رفع موهای زائد برای طولانی مدت می باشد. در این روش حجم موهای زائد، در جلسات اول کاهش پیدا می کند و نازک شده و در نهایت از بین می رود و برای مدت زمان زیادی خیال شما را از رشد مجدد موهای زائد راحت می کند.

 لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر در واقع نوعی تکنولوژی است که باعث‌‌ می‌شود پرتوهای نوری در یک طول موج مشخص و فرکانس خاص متمرکز شوند. لیزر با تولید انرژی مشخص، پرتوهای نوری را به فولیکول‌‌های مو‌‌ می‌رسانند. در اثر این فرایند، نور در فولیکول مو با رنگدانه تیره جذب‌‌ می‌شود و به گرما تبدیل‌‌ می‌گردد. این گرما باعث‌‌ می‌شود تا موهای زائد تیره رنگ از بین بروند. بهتر است بدانید در این روش درمانی هرچه مو تیره‌تر و ضخیم‌تر باشد، رنگدانه بیشتری دارد و لیزر بیشترین تاثیر را می گذارد. دستگاه‌‌های لیزر موهای زائد به نحوی طراحی و تولید شده‌‌‌اند که تنها بر روی فولیکول‌‌های مو اثر میگذارد و باعث آسیب به نواحی دیگر نمی شود و به عمق پوست نفوذ نمی کند.

 

 

 لیزر موهای زائد

 

روش حذف موهای زائد

برای حذف موهای زائد توسط لیزر دو نوع روش وجود دارد:

  • اولین روش شامل سیستم‌های لیزری مثل دستگاه‌های الکساندریت (طول موج پایین)، دایود و لیزر با طول موج بالا
  • متد دوم شامل سیستم‌های غیر لیزری (سیستم‌های نوری لامپ‌های زنون) شامل دستگاه‌های ای لایت (E-LIGHT)  و آی پی ال (IPL) که با سیستم فلش لامپ زنون کار می کنند و علاوه بر نور از رادیوفرکانس نیز به طور همزمان استفاده می کند و به همین دلیل روی موهای کم رنگ (طلایی ، سفید) اثر بهتری دارد.

شما می توانید در کلینیک زیبایی مهرزاد موهای زائد خود را با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه‌های لیزر کنید و از انواع خدمات زیبایی پوست استفاده کنید.

مزایای لیزر موهای زائد

  • بهترین مزیت این روش از بین بردن و کاهش موهای زائد در طولانی مدت است.
  • عوارض لیزر بسیار کم است و به ندرت رخ می دهد که شامل قرمزی و تورم، در ناحیه لیزر شده است که پس از زمان کوتاهی از بین می رود.
  • یکی از موثرترین و ایمن ترین روش‌های حذف موهای زائد می باشد.
  • در صورت رشد مجدد موها، این موها بسیار کمتر و کمرنگ‌تر هستند.
  • برای تمام نواحی بدن می‌توان از آن استفاده کرد.
  • لیزر پوست و حذف موهای زائد سبب روشن شدن و صاف شدن پوست می‌شود.

 

 

 لیزر موهای زائد

 

کلینیک زیبایی مهرزاد

کلینیک زیبایی مهرزاد یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران می باشد. لیزر بدن در این کلینیک توسط پزشک متخصص و تیم مجرب انجام می شود. این کلینیک با 10 شعبه فعال در تهران و با بیش از 300 پرسنل مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه پوست و مو، زیبایی، لاغری و دندانپزشکی است. همچنین شما می توانید انواع خدمات را با بهترین قیمت در کلینیک زیبایی مهرزاد دریافت کنید در کلینیک مهرزاد قبل از انجام لیزر، پوست بدن شما توسط پزشک متخصص چک می شود تا عوارض جانبی لیزر مو که ممکن است برای شما پیش بیاید را تشخیص دهد تا قبل از لیزر کل بدن، اقدامات لازم را انجام دهد تا از ایجاد عارضه جلوگیری کند.

همچنین شما می توانید قبل از انجام لیزر و در طول دوره ی درمان از خدمات مشاوره کلینیک مهرزاد استفاده کنید. بهتر است بدانید مشاوره مهمترین قسمت درمان است و بسیار به شما در انتخاب بهترین روش درمانی کمک می کند و باعث می شود بهترین نتیجه را بگیرید و با خیال راحت درمان را ادامه دهید. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره از کلینیک زیبایی مهرزاد با شماره 72834-021 بگیرید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied