شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

راهنمای انتخاب هدیه روز پدر (مرد) + 18 ایده خرید کادو و گل برای روز پدر

همیشه و در همه جا، داشتن پشتیبانی چون کوه با دلی رئوف، اطمینان خاطری برای ما است و به همین خاطر تقدیم عشق و گل برای روز پدر، اهمیت بسیاری دارد. هر کادو و گلی برای روز مرد و پدر، نشان دهنده قدردانی ما از این پشتیبانان همیشگی است تا به آن ها یادآوری کنیم در میان مشکلات، تنها نیستند. در ادامه با بهترین کادو ها برای روز پدر و مرد آشنا می‌شویم تا بتوانیم گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

راهنمای انتخاب هدیه روز پدر (مرد) + 18 ایده خرید کادو و گل برای روز پدر

لیست بهترین کادو ها برای روز پدر در یک نگاه:

 

ست کامل کیف و کمربند چرم

گوشی موبایل

هندزفری بی‌سیم یا هدفون

کتاب

انواع لباس و یا پیراهن مردانه

ماشین اصلاح

عطر

لوازم الکترونیک مثل لپ تاپ

لیوان و ماگ

باکس گل، سبد گل، دسته گل

سررسید خاص

کیف اداری

کیف پول

ساعت هوشمند یا کلاسیک

تراریوم

گلدان های آپارتمانی

 

از کادو های مناسب، گل روز پدر است.

از کادو های مناسب، گل روز پدر است.

 

چه روزی روز پدر است؟

روز پدر به عنوان روزی برای قدردانی از مردان شجاع و دلسوز سرزمینمان است که با تمام توان تلاش می‌کنند خانواده ای پایدار و خوشحال داشته باشند. در این جدول، روز پدر را با مناسبت های مختلف آورده ایم تا هرکدام که باب میلتان است را برای پدران عزیزتان جشن بگیرید.

فراموش نکنید که در ایران، زادروز حضرت علی (ع) را روز پدر می‌دانیم و این روز را در کنار پدران و مردان گران قدر جشن می‌گیریم.

روز پدر ایرانی

24 اسفند در گاهشمار (پیش از انقلاب)

روز پدر اسلامی

13 رجب (قمری)

روز پدر جهانی (روز جهانی مرد)

18 ژوئن

چرا انتخاب کادو مناسب روز مرد اهمیت دارد؟

معمولا پدر ها و مردان، از کم توقع ترین افراد هستند و تمام فکر و ذکرشان خشنودی خانواده است. در این روز، بهانه ای داریم تا با خرید گل برای روز مرد و یا هدیه ای باب میلشان، عشق خود را به آن ها نشان دهیم و از زحماتشان تشکر کنیم.

خرید گل برای روز پدر و تقدیم آن همراه با نوشته ای که از اعماق قلب می‌آید، انتخابی هوشمندانه و در عین حال بی دردسر است:

https://vipshop.flowers/product-tag/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%af%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%be%d8%af%d8%b1/

لیست بهترین کادو ها برای روز پدر

خرید هدیه و گل برای روز پدر، مانند هر خرید کادو دیگری، نیازمند شناخت شما از مرد زندگی و یا پدرتان است. اگر جدیدا به چیزی علاقه مند شده و یا نیاز پیدا کرده است، زمان آن است که دست به کار شوید و آن وسیله را برایش تهیه کنید!

از پاوربانک و لباس گرفته تا خودنویس و تراریوم برای محل کارش؛ همه و همه اگر در جای درستش قرار بگیرند، بهترین کادو برای روز مرد هستند.

1) ست چرم

اولین گزینه ای که برای روز مرد می‌توانید تهیه کنید، ست کامل چرمی شامل کمربند، جاکلیدی، کیف پول و دستبند است. اگر پدرتان هرکدام ازا ین موارد را مصرف ندارد، می‌توانید از آن صرفه نظر کرده و گزینه دیگری را جایگزین کنید.

 

از کادو های مناسب، گل روز پدر است.

از کادو های مناسب، گل روز پدر است.

 

2) ساعت کلاسیک یا هوشمند

بدون شک در کنار گل روز پدر، یک ساعت کلاسیک زیبا و یا ساعتی هوشمند می‌تواند کاربردی باشد. بسته به بودجه خود می‌توانید از این موارد کمک بگیرید.

 

 

3) موبایل

پدر ها پس از تمامی افراد خانواده به فکر خود می‎‌افتند پس چه بهتر که ما پیش قدم شویم! موبایلی مطابق با سیستم عاملی که پدرتان به آن عادت دارد تهیه کنید تا حسابی سورپرایز شود.

 

 

4) باکس گل، دسته گل، سبد گل

اگر نمی‌دانید که باید چه کادویی تهیه کنید و زمان محدودی دارید، باکس گل برای روز پدر، شما را بی نیاز از هر کادویی می‌کند. عشق خود را همراه با متنی زیبا به پدرتان نشان دهید تا او را دلگرم کنید.

 

 

 

5) عطر مردانه

عطر خوش حضور پدر، چیزی است که نمی‌توان برای آن قیمت گذاشت. با کمک گرفتن از عطرهای مورد علاقه مرد خانه، برای او عطری دلچسب انتخاب کنید تا همیشه بوی حضور او را حس کنید.

 

عطر به همراه گل برای پدر، ایده آل ترین کادو است.

عطر به همراه گل برای پدر، ایده آل ترین کادو است.

6) ماشین اصلاح

بعد از گل برای روز مرد، همه می‌دانیم که پر استفاده ترین وسیله برای آقایان، ماشین اصلاح است. اگر پدر شما از اشخاصی است که به تمیزی و مرتب بودن اهمیت بسیاری می‌دهد، این گزینه را از دست ندهید.

 

 

ماشین اصلاح هدیه ای پر کاربرد است.

7) کتاب هایی فاخر

برای مرد هایی که اهل دنیای دانش هستند، چیزی بهتر و دلنشین تر از کتاب های فاخر نیست! این هدیه را با گلی برای روز مرد، دلنشین کنید.

 

 

 

8) کیف اداری

حمل وسایل مورد نیاز روزمره چیزی اجتناب ناپذیر است و چه اتفاقی بهتر از این که این وسایل با کیفی حمل شود که شما برای روز پدر تهیه کرده اید؟

 

 

9) تراریوم، گل روز پدر همیشگی

از دیگر انتخاب هایی که دست شما را باز می‌گذارد، خرید تراریوم است. انواع تراریوم به نگهداری کمی نیاز دارند و برای میز کار پدر ها از گزینه های خاص هستند که انواع همراه با تقویم و جاخودکاری نیز دارند.

 

 

 

پیشنهاد ما برای شما این است تا قبل از خرید هر نوع گل و گیاهی، یک گل فروشی آنلاین مانند vipshop.flowers را بررسی کنید تا انواع مدل ها و دیزاین های گل روز پدر را مشاهده کرده و بهترین را انتخاب کنید. این گل فروشی آنلاین، با امکان ارسال رایگان در تهران، تنوع بالای محصولات و ضمانت بازگشت وجه، از گزینه های خاص برای خرید گل برای روز مرد است.

 

10) لپ تاپ

پدری اهل تکنولوژی و یا کسی که با تکنولوژی درگیر است، با گرفتن همچین کادویی سر از پا نمی‌شناسد!

 

 

 

11) هدفون

شاید کمتر از دیگر هدیه ها به فکر این گزینه بیوفتید اما گاهی تنها گل برای روز مرد کافی نیست و یک هدفون، کارایی بسیار بالایی دارد. این کادو دیدن فیلم ها و یا تدوین را برای پدران عزیز آسان تر می‌کند. حتی می‌توانید از انواع هندزفری بی‌سیم نیز استفاده کنید تا پدرتان را خشنود کنید.

 

 

12) کیف پول

می‌خواهید همیشه یاد شما در کنار پدرتان باشد؟ کیف پول را اولین انتخاب قرار دهید. کادویی مقرون به صرفه و پر معنا مانند کیف پول، انتخاب مناسبی برای تمام پدران است.

 

 

13) خودنویس یا روان نویس

اگر پدر شما با نوشتن سر و کار دارد از افرادی است که همیشه یک خودکار در جیبش دارد، خودنویسی زیبا و شکیل، بدون شک او را از اعماق قلب خوشحال خواهد کرد.

 

 

 

14) رزرو سالن ماساژ

با یک دسته گل برای روز مرد، پدر خود را راهی سالن ماساژ کنید. بالاخره آن ها روزانه در پی کار هستند و کمتر زمانی را برای استراحت اختصاص می‌دهند.

 

 

 

15) لباس

پر استفاده ترین هدیه! البته منظور ما از پوشاک، تنها جوراب نیست، بلکه با خرید یک پیراهن مردانه، یک شلوار کتان زیبا و یا پوشاکی این چنینی نیز، لبخندی عمیق بر لبان پدران نقاشی می‌کنید.

 

یک پیراهن مردانه مناسب، خنده ای ماندگار در روز مرد است.

یک پیراهن مردانه مناسب، خنده ای ماندگار در روز مرد است.

16) گلدان آپارتمانی

برای محل کار، اتاق کار، اتاق خواب و ..، یک گلدان آپارتمانی زیبا، همراهی شما در کنار پدرتان را تداعی می‌کند. اگر می‌دانید که پدرتان به گل و گیاه برای روز پدر علاقع دارد، در خرید گل و گیاه آپارتمانی لحظه ای تردید نکنید تا هوایی تازه و عشقی بی انتها را به آنان تقدیم کنید! این گل برای روز پدر، متفاوت از هر نوع دیگری است و ماندگاری طولانی به درازای یک عمر دارد.

 

 

17) عشق بی قید و شرط!

پدر ها، کمتر در معرض توجه و عشق ورزی هستند اما روز پدر، بهانه ای است تا علاقه قلبی‌مان به پدران را بدون ترس و خجالتی بیان کنیم. حتی با خرید یک گل روز پدر، شیرینی و یا پخت غذای مورد علاقه او، نشان دهید که قدردان زحماتش هستید و می‌بینید که برای شما تلاش بسیاری می‌کند.

 

 

18) نهال یادبود

در این میان اما برخی غمگین اند. ممکن است پدر عزیز خود را رهسپار راه ابدی کرده باشید و در این روز چیزی جز دلتنگی برایتان نمانده باشد. بهترین کار این است که با خرید و کاشت نهال یادبود به یاد پدر عزیزتان، نام او را جاودان کنید. حتی خرید دسته گل برای روز مرد و سر زدن به خاک آن عزیز نیز، موجب خشنودی او خواهد شد.

 

در آخر فراموش نکنید که:

روز پدر بهانه ای است تا با خرید گل، لباس، عطر، خودنویس و یا هرچیزی که پدرتان به آن علاقه مند است، به او نشان دهید که با کادو و گل برای روز پدر، عشق خود را به وی تقدیم می‌کنید و قدردان زحمات بسیار او هستید.

این روز و خرید کادو را دست کم نگیرید! شاید در لحظه، خوشحالی پدرتان را در چهره اش نبینید، اما در قلب او جشنی پر شور برپا می‌کنید که در نهایت به حسی خوب و عمیق منجر می‌شود. اکنون کادو انتخابی شما چیست؟

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied