شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

پرفروش‌ترین برندهای روغن صنعتی ایرانی از دیدگاه کاربران

کاربران روغن‌های صنعتی، طبق ویژگی‌ها و کاربردهایی که از روانکار انتظار دارند، نرخ فروش متفاوتی را برای این محصولات در نظر گرفته‌اند و چند نمونه از آن‌ها را به نسبت سایر برندها پرفروش‌تر می‌دانند. این مورد می‌تواند به برآوردن نیازهای کاربران در سیستم عملیاتی بستگی داشته باشد؛ این برندهای روغن صنعتی بسته به کیفیتی که ارائه می‌دهند، پرفروش‌تر و محبوب‌تر بوده‌اند. در این مطلب ما به بررسی دیدگاه کاربران روغن‌های صنعتی می‌پردازیم تا بدانیم از نظر آن‌ها کدام روغن صنعتی ایرانی نرخ فروش بالاتری دارد. با ما باشید.

پرفروش‌ترین برندهای روغن صنعتی ایرانی از دیدگاه کاربران

کاربران روغن‌های صنعتی، طبق ویژگی‌ها و کاربردهایی که از روانکار انتظار دارند، نرخ فروش متفاوتی را برای این محصولات در نظر گرفته‌اند و چند نمونه از آن‌ها را به نسبت سایر برندها پرفروش‌تر می‌دانند. این مورد می‌تواند به برآوردن نیازهای کاربران در سیستم عملیاتی بستگی داشته باشد؛ این برندهای روغن صنعتی بسته به کیفیتی که ارائه می‌دهند، پرفروش‌تر و محبوب‌تر بوده‌اند. در این مطلب ما به بررسی دیدگاه کاربران روغن‌های صنعتی می‌پردازیم تا بدانیم از نظر آن‌ها کدام روغن صنعتی ایرانی نرخ فروش بالاتری دارد. با ما باشید.

 

معرفی برندهای پرفروش روغن صنعتی

برندهای پرفروش روغن صنعتی از دیدگاه کاربران بررسی و معرفی شده‌اند که بر اساس نظرات آن‌ها می‌توان پارس، بهران و ایرانول را نام برد.

بد نیست بدانید که روغن ایرانول، بهران، پارس سه برند برتر در سال 1401 محسوب شده‌اند. برای خواندن اطلاعات دقیق‌تر وارد صفحه آن شوید.

این شرکت‌ها محصولات باکیفیت را با قیمت قابل قبول عرضه می‌کنند و از همین طریق برای جلب نظر و رضایت مشتریان تلاش کرده تا آن‌ها را به مشتری دائمی تبدیل کنند.

در این قسمت از مقاله، شرکت‌های پرفروش روغن صنعتی را معرفی می‌کنیم:

 

شرکت نفت پارس

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فهرست کاربران، با درآمد سالانه بسیار زیاد، شرکت پارس در ایران است. این شرکت یک شرکت انرژی و شیمیایی یکپارچه است و در اکتشاف و تولید نفت و گاز فعالیت دارد.

برای دیدن برندهای خارجی معروف روغن در سال 2022 می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

شرکت پارس با ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است و بسیاری آن‌ها به مشتری دائمی و وفادار تبدیل شده‌اند.

ویژگی‌های اصلی روغن‌های صنعتی پارس:

  • قدرت چسبندگی بالا
  • طول عمر زیاد
  • محافظت از قطعات در برابر خوردگی
  • عملکرد بهینه در حرارت خیلی بالا و دمای خیلی پایین

ویژگی محصولات و همچنین طیف گسترده کارایی آن‌ها باعث می‌شود که هرسال مشتریان زیادی به سمت این برند جذب شوند و نرخ فروشان را افزایش دهند.

 

روغن پرفروش پارس

یکی از روغن‌های پرفروش از شرکت پارس، روغن پارس بابک 68 است که هر سال با استقبال زیادی روبرو می‌شود. این روغن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد و به همین دلیل پرفروش است. صنایعی مانند ماشین‌آلات نساجی، جعبه لنگ انواع کمپرسور، قطعات هواپیمایی و کمپرسورهای رفت و برگشتی از مثال‌های پرکاربرد این محصول است.

 

شرکت بهران

 

پرفروش‌ترین برندهای روغن صنعتی ایرانی

 

بهران به لطف لوگو و ایستگاه‌های خدمات متعدد شرکت نفت، یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های نفت و گاز در ایران است که در بین همه کسانی که حتی با روغن صنعتی سروکار ندارند نیز معروف و محبوب است. این شرکت بر انواع انرژی پاک و آینده‌ای با کربن کمتر تأکید دارد.

این شرکت در بین کاربران همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته و با فروش بالای محصولات خود، سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارد. همچنین در زمینه اکتشاف بالادستی، تولید تا حمل و نقل میان دستی فعالیت می‌کند. بهران در تمام زمینه‌های صنعت نفت و گاز فعالیت می‌کند و روغن‌های صنعتی آن در بخش‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • روغن‌های دنده صنعتی
  • روغن‌های توربین
  • روغن ترانسفورماتور
  • روغن‌های گردشی و هیدرولیک
  • روغن‌های هیدرولیک ضد حریق
  • روغن‌های عملیات ماشین‌کاری و برشکاری
  • روغن‌های ماشین‌ابزار
  • روغن‌های نساجی
  • روغن‌های کمپرسور و مته‌های بادی
  • روغن‌های دیزل ژنراتور
  • روغن‌های محافظ
  • روغن انتقال حرارت
  • روغن‌های عملیات حرارتی
  • مصارف عمومی
  • روغن توربو دیزل

فروش بالای محصولات بهران

 

پرفروش‌ترین برندهای روغن صنعتی ایرانی

 

محصولات شرکت بهران با نرخ بالایی از فروش در سال 1401 روبرو بوده‌اند؛ به طور مثال، تعداد فروش ثبت شده برای روغن صنعتی در این سال ۲۹,۹۹۲,۲۱۷ بوده است. این رقم برای روغن موتور بنزینی ۷۷,۹۴۰,۶۵۳ و برای روغن موتور دیزلی ۱۰۸,۰۵۱,۲۸۸ ثبت شده است. اعدادی که ذکر شد، مربوط به نرخ فروش در داخل ایران بوده است. این محصولات در بحث صادرات هم پیشرو بوده‌اند و میزان فروش بالایی را در سال 1401 به خود اختصاص دادند.

 

چند نمونه از محصولات پرفروش بهران

  • روغن صنعتی بهران هیدرولیک H 68: این روغن برای انتقال نیرو در ماشین‌آلات و تجهیزات هیدرولیکی بسیار پرکاربرد است. پایداری حرارتی و اکسیداسیون بالایی دارد و به دلیل کیفیت بالای خود، هر ساله در دسته محصولات پرفروش بهران قرار می‌گیرد.
  • بهران سوپر توربو ران 20w50: این روغن در برابر اکسیداسیون، سایش و افت ویسکوزیته بسیار مقاوم است و از قطعات سیستم به خوبی مراقبت می‌کند، به همین دلیل است که همواره مورد توجه کاربران بوده و فروش بالایی دارد.

 

شرکت ایرانول

شرکت نفت ایرانول در زمینه مختلف صنعتی روانکار تولید می‌کند و سهم عمده‌ای از فروش روانکار صنعتی در بازار را به خود اختصاص می‌دهد. روغن‌های ایرانول برای استفاده در قطعات مختلف توربین‌های گاز، بخار و آب در سیکل‌های ترکیبی نیروگاه‌های برق، لوله انتقال گاز و قطعات موتور مفید است.

این روغن اصطکاک بین قطعات را کاهش می‌دهد و موتور را از گرفتگی و آسیب دیدن از طریق آلودگی در امان نگه می‌دارد. قطعات مکانیکی سیستم با استفاده از این روغن، عمر طولانی‌تری دارند و کمتر خورده می‌شوند. در نتیجه موتور عملکرد بهتری دارد و طول عمر آن بیشتر می‌شود.

استفاده از این روغن، عملکرد صحیح موتور را تضمین می‌کند. روانکاری مناسب قطعات، برای جلوگیری از آسیب‌های مکانیکی جدی ضروری است. علاوه بر عملکرد موتور، هزینه تعمیر و نگهداری را کم می‌کند.

روغن‌های ایرانول، مصرف سوخت و انتشار CO2 را کاهش می‌دهد؛ ما اگر بیش از حد استفاده شود یا سطح آن خیلی پایین باشد، اصطکاک حاصل، بازدهی انرژی موتور را کم می‌کند و مصرف سوخت را افزایش می‌دهد.

 

فروش بالای محصولات ایرانول

محصولات شرکت ایرانول نیز در سال 1401 پرفروش بودند؛ برای اثبات این ادعا می‌توان به نرخ فروش ثبت شده برای روغن صنعتی با رقم ۵۲۵,۸۷۰,۱۷۸ اشاره کرد. این رقم برای روغن موتور بنزینی ۳۵۸,۸۷۱,۸۲۶ و برای روغن موتور دیزلی ۳۳۴,۹۳۰,۰۹۵ ثبت شده است. این اعداد مربوط به میزان فروش روانکارها در داخل ایران است. این محصولات در صادرات هم همواره پیشگام بوده‌اند.

 

نمونه پرفروش ایرانول

یکی از بهترین روغن‌های موتور دیزلی ایرانول، روغن موتور دیزلی ایرانول 15W40 D-9000 Plus است که برای دستگاه‌های سنگین با موتور دیزل تولید شده است. این روغن بر اساس یک ترکیب مرغوب و شاخص ویسکوزیته بالا، روغن پایه معدنی و افزودنی‌های پیشرفته طراحی می‌شود. این روغن هر ساله نرخ فروش بالایی دارد و جز محبوب‌ترین و پرکاربردترین محصولات ایرانول به شمار می‌رود.

بر اساس مطالبی که بیان شد، مشاهده می‌کنید که برندهای پارس، ایرانول و بهران از دیدگاه کاربران در دسته روغن‌های صنعتی پرفروش به شمار می‌روند.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied