شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

معرفی تولید کنندگان پروفیل z

پروفیل یکی از مصالح ساختمانی فولادی است که برای افزایش استحکام سازه‌ها به کار می‌روند. البته، افزایش استحکام، تنها ویژگی و کاربرد پروفیل‌ها نیست و کاربردهای دیگری هم دارند. پروفیل زد نیز یکی از همین پروفیل‌های ساختمانی هستند که در دسته پروفیل‌های باز قرار می‌گیرند. شکل ظاهری این پروفیل مانند حرف z انگلیسی است که در ستون ساختمان‌های کوچک و افزایش استحکام سقف‌های استفاده می‌شوند. شرکت‌های زیادی در حال حاضر در زمینه تولید مقاطع فولادی فعالیت می‌کنند. از میان آنها، ما سه شرکت برتر در میان تولید کنندگان پروفیل z را به شما معرفی می‌کنیم.

 معرفی تولید کنندگان پروفیل z

شرکت پروفیل صنعت آسیا

یکی از شرکت‌های تولید کننده پروفیل z، شرکت پروفیل صنعت آسیا است که فعالیت خود را سال 1371 آغاز کرد. تقریبا می‌توان گفت که این شرکت یکی از قدیمی‌ترین‌ها است. تمام افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند، از میان افراد متخصص و باتجربه انجام شده‌اند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و دست‌آوردهای شرکت پروفیل صنعت آسیا، ترکیب تجربه و علم است. افراد این شرکت، سعی بر این دارند تا در مراحل تولید، نه تنها از تجربیات، بلکه از علم نیز در آنها استفاده کنند.

طی سال‌های گذشته، شرکت پروفیل صنعت آسیا توانست به تجربیات باارزشی در زمینه فلزکاری و ساخت بدنه اتومبیل برسد. این شرکت از معدود شرکت‌هایی است که در انتخاب کارکنان خود، دقت بالایی به عمل می‌آورد و تنها افراد متخصص را برای خود انتخاب می‌کند. شاید یکی از دلایلی که شرکت پروفیل صنعت آسیا توانسته به تمامی اهداف سال‌های گذشته خود برسد، همین موضوع باشد.

تولید کنندگان پروفیل z

تصویر 1- شرکت پروفیل صنعت آسیا

از تولیدات این شرکت می‌توان به پروفیل‌های زد اشاره کرد که کیفیت بسیار بالایی دارند و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کل، شرکت پروفیل صنعت آسیا سعی بر این دارد که تولیدات با کیفیت همراه با قیمت پروفیل مناسبی را وارد بازار کند. به همین دلیل است که بسیاری از صنایع، موارد موردنیاز خود را از این شرکت تهیه می‌کنند. در این زمینه، این شرکت با شرکت‌های ترکیه‌ای در واردات و صادرات رقابت تنگاتنگی دارد. از مهم‌ترین اهداف این شرکت در برنامه سال‌های آینده خود، این است که به رتبه‌های بالاتری در میان شرکت‌های تولیدکننده مقاطع فولادی برسد و همچنین، میزان صادرات خودش را به کشورهای دیگر افزایش دهد.

شرکت فولاد گستر حداد

یکی دیگر از شرکت‌های برتر در میان تولید کنندگان پروفیل z، شرکت فولاد گستر حداد است. این شرکت ابتدا فعالیت خود به صورت بازرگانی در سال 1385 آغاز کرد و در نهایت، در سال 1388 به میان شرکت‌های تولید کننده مقاطع فولادی رسید. این شرکت در سال 1388 موفق شد که تقریبا 400 هزار تن مقاطع فولادی تولید کند.

در سال‌های اولیه شروع فعالیت شرکت فولاد گستر، یک زمینی با مساحت حدود 200 هزار مترمربع داشت. فاز اول آن، 40 هزار مترمربع بود که با 12 خط تولید لوله و 2 خط نواربری شروع به کار کرد. پس از گذشت مدتی، به دلیل گسترش شرکت، فاز دوم کارخانه با مساحت حدود 45 هزار مترمربع آن راه اندازی شد. در فاز دوم کارخانه، تولید انواع لوله‌های گاری صورت می‌گیرد. به طور کلی، تولیدات این شروع روز به روز افزایش پیدا می‌کند و بهتر از روزهای گذشته می‌شود.

در حال حاضر، محیط اصلی کارخانه فولاد گستر حداد دارای 17 سالن تولید و 27 خط نواربری است. یکی از اهداف مهم این کارخانه، رسیدن به تولید روزانه 1500 تن پروفیل و لوله است. یکی از تولیدات این شرکت پروفیل زد است که در میان تولید کنندگان پروفیل z، بسیار باکیفیت شناخته می‌شود. این شرکت توانسته با به کارگیری افراد متخصص و باتجربه به جایگاه بسیار خوبی در میان شرکت‌های تولید کننده مقاطع فولادی و فلزی برسد.

شرکت شاهین فلز سپاهان

در نهایت، باید به معرفی شرکت شاهین فلز سپاهان بپردازیم که در میان تولید کنندگان پروفیل z حرف اول را می‌زند. این شرکت با بیش از 3 دهه تجربه در میان بازار آهن ایران و خارج ایران، به یک برند نام آشنا تبدیل شده است. شرکت شاهین فلز در زمینه صنایع متفاوتی از جمله، ساختمان، عمران، ماشین سازی، قطعه سازی و... فعالیت می‌کند. این شرکت از تولید کنندگان انواع پروفیل و قوطی است که تولیدات خود را به بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت، در دست داشتن یک کارخانه حرفه و مجهز به تمامی تجهیزات به روز است که باعث می‌شود، تولید در بهترین حالت خود آماده شوند.

از خدمات ارائه شده توسط شرکت شاهین فلز سپاهان می‌توان به تولید پروفیل فرانسوی و زد، پوشش ضدخوردگی زینک فلیک، نواربری، رول فرمینگ، شات بلاست و رشته بری ورق آهن اشاره کرد که با قیمت و کیفیت بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می‌شود. در حال حاضر، این شرکت دارای 3 انبار اختصاصی برای محصولات فلزی و فولادی خود است. تمامی سفارشات مشتریان نیز مستقیما از انبار کارخانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آنها می‌رسد.

 

تولید کنندگان پروفیل z

تصویر 3- شرکت شاهین فلز سپاهان

شرکت شاهین فلز سپاهان، پس از سال‌ها تجربه، موفق شد که واحد ماشین سازی خود را هم راه اندازی کند. تمامی افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند، از میان افراد باتجربه و حرفه‌ای انتخاب شدند. تمامی تولیدات نیز با تکیه بر علم و تجربه، در بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت آماده می‌شوند. از مهم‌ترین اهداف این شرکت، رسیدن به استانداردهای متناسب با رقابت با شرکت‌های تولید کننده خارجی است. البته که تا به الان هم کیفیت تولیدات این شرکت قابل رقابت با شرکت‌های خارجی است. از نکات مهم درباره شرکت شاهین فلز سپاهان، این است که از ابتدای راه خود، هیچگونه وابستگی به واردات نداشته و شروع فعالیت خودش با تولیدات بود.

جمع بندی

شاید در میان این میزان از تنوع شرکت‌های تولید کننده پروفیل زد، انتخاب سخت باشد. ولی شما برای انتخاب میان تولید کنندگان پروفیل z، ابتدا باید کیفیت را در نظر بگیرید. در نهایت نیز قیمت هم بسیار مهم است. می‌توانید با کمی تحقیق و پژوهش، پروفیل زد مورد نیاز خود را از یک منبع بسیار خوب تهیه کنید. شرکت شاهین فلز سپاهان، یکی از بهترین تولید کنندگان پروفیل z است که می‌توانید پروفیل‌های زد را باکیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

کلمه کلیدی: 

 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied