شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

بهترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی

خرید بهترین شیرآلات یکی از مهم ترین مواردی است که برای تجهیزات ساختمان در نظر گرفته می شود‌. اما برای خرید شیرآلات باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟ از کدام برند و به چه روش هایی می توان آن ها را خریداری کرد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن بررسی نکات در این باره، یک راهنمای خرید اصولی را نیز برای شما ارائه دهیم.

بهترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی

خرید بهترین شیرآلات یکی از مهم ترین مواردی است که برای تجهیزات ساختمان در نظر گرفته می شود‌. اما برای خرید شیرآلات باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟ از کدام برند و به چه روش هایی می توان آن ها را خریداری کرد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن بررسی نکات در این باره، یک راهنمای خرید اصولی را نیز برای شما ارائه دهیم.

چگونه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی مرغوب خریداری کنیم؟

ابتدا برای اینکه بدانیم چطور بهترین شیرآلات ساختمانی را خریداری کنیم، نیاز است تا یک چک لیست از مواردی که باید به آن ها توجه شود، در اختیار داشته باشیم. این موارد به ما کمک می‌ کنند تا محصولی با کیفیت و طول عمر بالا خریداری کرده و سرمایه خود را هدر ندهیم. در زیر به این موارد اشاره می کنیم و درباره هر کدام نیز توضیحاتی را ارائه می دهیم. در این صورت می‌ توانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

1- توجه به مواد مصرفی برای ساخت شیرآلات

ابتدا باید بدانیم که انواع شیرآلات از چه متریال هایی ساخته شده اند و کدام یک برای ساختمان ما مناسب هستند. به همین دلیل در زیر تعدادی از مواد پر کاربرد برای شیرآلات را نام می بریم.

  • برنج

یکی از محبوب ترین متریال هایی که برای ساخت بهترین شیرآلات ساختمانی از آن استفاده می شود، برنج است. درواقع برنج مخلوطی از مس و روی است که یک انتخاب عالی برای تجهیزاتی مانند لوله کشی و وسایلی که با آب سروکار دارند در نظر گرفته می شود. زیرا در برابر خوردگی مقاوم بوده و استحکام خوبی دارد‌. برنج هم چنین پوشش خوبی نسبت به مواد دیگر ارائه می دهد که البته مستعد کدر شدن است و نیاز به تمیز کردن منظم دارد.

  • استیل

فولاد ضد زنگ یا استیل نیز برای بهترین شیرآلات ساختمانی  در نظر گرفته می شوند.  به دلیل ظاهر تمیز و براقی که این مواد از خود ارائه می دهند، استفاده از آن ها رایج شده است. هم چنین در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند و فشار بالای آب را تحمل می کنند.

  • پلاستیک

شیرآلات پلاستیکی به عنوان یک گزینه ارزان در نظر گرفته می شوند. وزن آن ها سبک است و نصب برای آن ها به راحتی انجام می شود. با این حال به اندازه استیل و برنج با دوام و محکم نیست و ممکن است در معرض شکستن و خورد شدن باشد. پلاستیک معمولا برای بعضی از قسمت های شیرآلات استفاده می شود.

  • مس

مس از قدیم برای لوله کشی یا تجهیزات آبی ساختمان ها استفاده می شود. به دلیل خواص انتقال حرارت و مقاومت در برابر خوردگی به عنوان یکی از بهترین متریال ها شناخته می شود. مس هم چنین خاصیت ضد باکتری داشته و ظاهر زیبایی برای بهترین شیرآلات می سازد. اگرچه ممکن است تجهیزات مسی گران تر باشند، اما هم ظاهر زیباتری به ساختمان می دهند و هم طول عمر بیشتری برای آن ها در نظر گرفته می شود.

  • برنز

از دیگر متریال هایی که برای تجهیزات شیرآلات در ساختمان ها استفاده می شود، برنز است. شیرآلات برنزی نسبت به انواع دیگر نیاز به صیقل زیاد ندارند. با این حال معمولا گران تر از بقیه به نظر می رسند زیرا برنز جز متریال های لوکس در نظر گرفته می شود.

2- توجه به نوع گارانتی شیرآلات

از دیگر موارد مهمی که برای خرید بهترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی باید به آن توجه کرد، نوع گارانتی و خدمات پس از فروش است. شیرآلاتی بهترین در نظر گرفته می شوند که در کنار استفاده از مواد مناسب برای ساخت، مشتری اطمینان داشته باشد که در صورت خرابی یا بروز مشکل می تواند از تولید کننده کمک خواسته یا تعویض قطعات و تعمیر را برای آن ها به صورت رایگان انجام دهند. پس باید قبل از خرید به گارانتی کالا توجه کنید و آن را از فروشنده بخواهید.

3- توجه به کیفیت ساخت شیرآلات

باید به کیفیت ساخت بهترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی نیز توجه کنیم. منظور از کیفیت ساخت استفاده از مواد مرغوب و ساختار بندی درست شیرآلات است. در این صورت دوام بیشتری دارند و دیرتر خراب می شوند. هم چنین این نوع از تجهیزات دارای استاندارد بالایی نیز هستند‌.

4- توجه به طراحی و کارکرد

طراحی بهترین شیرآلات ساختمانی هم یکی دیگر از مواردی است که باید به آن ها توجه کرد. طراحی اصولی هم عمر تجهیزات را بالا می برد هم می توان اگر برای شیرآلات خرابی ایجاد شد به راحتی در صورت خراب شدن قطعات آن ها را تعویض کرد‌.

بهترین برند شیرآلات بهداشتی و ساختمانی کدام است؟

بعد از اینکه با مشخصات بهترین شیرآلات ایرانی آشنا شدیم و دانستیم که برای خرید باید به چه مواردی توجه کرد، نیاز است تا درباره بهترین برند شیرآلات اطلاعات کسب کنیم. در بازار انواع مختلف برندها با مشخصات و ویژگی های گوناگون وجود دارند که شرکت صنایع تولیدی شیرآلات طاها با برند "طاها شیر" یکی از با تجربه ترین تولید و عرضه کنندگان در این زمینه است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرده است و به دلیل دارا بودن استاندارد و کیفیت بالا برای تمامی محصولات و خدمات تا به حال برنده جوایز و افتخارات زیادی شده است که نشان دهنده کیفیت بالای تولیدات این کارخانه است. انواع محصولات طاها شیر عبارتند از:

  • شیر ظرفشویی
  • شیر روشویی
  • شیر توالت
  • شیر حمام
  • دوش حمام
  • شیرآلات توکار

به علاوه برند طاها شیر آبکاری شیرآلات خود را به حداکثر رسانده است پس اگر در مناطق مرطوب زندگی می کنید نیازی نیست تا نگران زنگ زدگی شیرآلات خود باشید، همچنین تمامی محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند که در صورت بروز مشکل که نیاز به تعویض قطعات وجود داشته باشد، شما می توانید به راحتی تیم خدمات طاها شیر را آگاه کرده و سپس رفع مشکل یا تعویض قطعات را در محل داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به سایت طاها شیر، ضمن مشاهده کاتالوگ محصولات و تماس با کارشناسان برای انتخاب بهترین شیرآلات، خریدی مطمئن و آسوده را از نمایندگی های رسمی طاها شیر انجام دهید .

تماس با کارشناسان فروش طاها شیر

071-37730211-14

  

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی