شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

4 سنگ جذب ثروت که شما را پولدار می‌کند!

در این مطلب قصد داریم به شما 4 سنگ جذب ثروت را معرفی کنیم. این سنگ ها در اسلام و روایات هم به عنوان انگشتر رزق و روزی تایید شده اند و معتبر هستند. اگر شما هم دوست دارید با استفاده از این سنگ ها، جذب ثروت را به سوی خود افزایش دهید، قطعا این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

4 سنگ جذب ثروت که شما را پولدار می‌کند!

در این مطلب قصد داریم به شما 4 سنگ جذب ثروت را معرفی کنیم. این سنگ ها در اسلام و روایات هم به عنوان انگشتر رزق و روزی تایید شده اند و معتبر هستند. اگر شما هم دوست دارید با استفاده از این سنگ ها، جذب ثروت را به سوی خود افزایش دهید، قطعا این مطلب به شما کمک خواهد کرد. قطعا محتوای این مطلب، به معنی این نیست که این سنگ ها بدون هیچ زحمتی برای شما ثروت می‌آفرینند، بلکه منظور این است که در کنار فعالیت های اقتصادی، می‌توانند در افزایش ثروت و رزق و روزی، موثر باشند. این محتوا، مطالب ارزشمندی در اختیار شما قرار می‌دهد که ممکن است میلیاردها تومان پول وارد زندگیتان کند! پس با ما همراه باشید و تا انتها این مطلب را بخوانید.

در سال های اخیر، مسائل اقتصادی، به خصوص به ما ایرانی ها، فشار مضاعفی وارد نموده است و هر کسی به دنبال این است که چگونه بتواند پول بیشتری را ذخیره کند و ثروت اندوخته نماید. در کنار سخت کوشی و کار مضاعف، یک سری عوامل کمکی هم هستند که سبب می‌شوند رزق و روزی ما بیشتر شود. چند سنگ جذب ثروت که در ادامه خدمت شما معرفی خواهیم کرد، جزء این عوامل کمکی قرار خواهند گرفت.

در واقع این سنگ ها، همان سنگ های زینتی هستند که به عنوان نگین انگشتر مردانه یا زنانه و یا جواهراتی همچون دستبند، گردنبند، آویز و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. نکته جالب توجه در مورد این سنگها این است که علاوه بر توصیه اسلام، در باستان هم به تولید ثروت این سنگ ها اعتقاد داشته اند و از قدیم به سنگ جذب ثروت معروف بوده اند. در ادامه با این 4 انگشتر رزق و روزی، بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی سنگ جذب ثروت برای پولدار شدن و افزایش رزق و روزی

شاید برخی ها بگویند که ما به اینگونه مسائل اعتقادی نداریم و سنگ جذب ثروت را یکجور خرافه بدانند. اما قابل توجه این افراد که بسیار کسانی که به این سنگ ها اعتقادی نداشتند، خودشان به تاثیر آن در افزایش ثروت و رزق و روزی اعتراف کردند. پس حتی اگر اعتقاد ندارید، توصیه می‌کنیم که تا انتها این مطلب را دنبال بفرمایید.

  1. سنگ عقیق، انگشتری که ثروت می‌آفریند!

یکی از زیباترین سنگ های زینتی در جهان هستی که مورد استفاده بسیاری از جواهرسازی ها در دنیا قرار می‌گیرد، سنگ عقیق است. در معادن یمن، مرغوب ترین نوع عقیق جهان یافت می‌شود که به علت فراوانی، قیمت آنها زیاد بالا نیست و به کشور ما نیز با قیمت مناسب صادر می‌شود.

سنگ و انگشتر عقیق برای جذب ثروت

گذشتگان و مردم باستان، اعتقاد داشتند که عقیق سنگی خوش یمن است و می‌تواند شادی و ثروت را به شخص ببخشد. غیر از آن، در اسلام هم به استفاده از انگشتر عقیق، بسیار توصیه شده است. در بین احادیث موجود برای خواص و فضائل عقیق، دو حدیث وجود دارند که در آن به خاصیت فقرزدایی و ثروت افزایی عقیق اشاره می‌کنند.

همچنین توصیه می‌کنیم بخوانید: خواص عقیق یمنی

امام رضا (ع) در مورد عقیق می‌فرمایند: "عقیق فقر و درویشی را برطرف می‌کند و در دست کردن عقیق، نفاق را زایل می‌کند."

و همچنین در حدیث دیگری، امام صادق (ع) می‌فرمایند: "....دوست دارم هر مومنی 5 انگشتر در دست کند، عقیق بابت دوری از فقر، فیروزه بابت گشایش کار، یاقوت بابت دفع پریشانی، حدید بابت غلبه بر دشمنان و در نجف بابت آسان شدن امور"

همه این مطالب نشان دهنده این است که خداوند متعال، انرژی مثبتی درون این سنگ قرار داده است که باعث سرازیر شدن ثروت به سمت شما خواهد شد. توصیه می‌کنیم حتما از انگشتر عقیق یا گردنبند و دستبند آن استفاده نمایید تا از مواهب عقیق برخوردار شوید.

  1. سنگ یاقوت برای جذب ثروت معجزه می‌کند!

از دیگر سنگ هایی که به عنوان سنگ جذب ثروت شناخته می‌شود، می‌توان به یاقوت اشاره نمود. یاقوت، یکی از گرانبهاترین سنگ های زینتی موجود در جهان است. این سنگ از کانی کرندوم برداشت می‌شود. کانی کرندوم، بعد از الماس، بالاترین سختی را در بین کانی های موجود در عالم هستی دارد. گفته می‌شود یافتن یاقوت در ابعاد بزرگ، ارزشی بسیار بیشتر از الماس خواهد داشت.

سنگ یاقوت سرخ برای جذب ثروت و پولدار شدن

اگرچه یاقوت در رنگ های مختلفی یافت می‌شود، اما معروف ترین آن، یاقوت قرمز است. ظاهر درخشنده و کریستالی یاقوت، سبب شده است که به عنوان یک جواهر با ارزش و زیبا در بین خانم ها و آقایان، مورد استفاده قرار بگیرد. حالا اگر این سنگ زیبا، دارای ارزش دیگری مثل جذب ثروت هم باشد، چه بهتر، یعنی با یک تیر دو نشان می‌زنید.

در یونان باستان، اعتقاد داشتند که یاقوت، این گوهر گرانبها و زیبا، شادی و ثروت را خانه می‌آورد. غیر از اعتقاد یونانی های باستان، این جزئی از اعتقاد مسلمانان نیز هست و سنگ یاقوت، ارزش معنوی بسیاری هم در بین مسلمانان دارد. در چندین حدیث، به خواص و فضائل یاقوت اشاره شده است و 3 حدیث، در مورد رفع فقر و افزایش ثروت و رزق و روزی با استفاده از یاقوت نقل شده است که به آنها اشاره خواهیم داشت:

حدیث پیامبر (ص) در مورد یاقوت: "انگشتر یاقوت به دست کنید، چرا که باعث فقر زدایی می‌شود."

حدیث دیگری از پیامبر (ص) نیز در مورد یاقوت نقل شده است: "انگشتر یاقوت زرد دست کن تا فقیر نشوی."

همچنین امام رضا (ع) در حدیثی به نقل از امام صادق (ع) می‌فرمایند: "انگشتر یاقوت دست کنید. همانا دست کردن یاقوت فقر را دور می‌کند و از بین می‌برد."

سنگ یاقوت را می‌توانید به عنوان انگشتر یا دیگر جواهرات مورد استفاده قرار دهید تا از خواص آن جهت افزایش ثروت و رزق و روزی بهره مند شوید.

  1. سنگ فیروزه برای جذب ثروت موثر است!

یکی دیگر از سنگ های زیبای موجود در طبیعت که مرغوب ترین نوع آن در فلات ایران یافت می‌شود، فیروزه است که علاوه بر زیبایی و رنگ منحصر به فردش، صاحبش را حسابی پولدار می‌کند. بهترین نوع فیروزه ایران هم در معادن نیشابور یافت می‌شود. از این سنگ به عنوان نگینی برای جواهرات استفاده می‌کنند. به علت کمیابی، قیمتش نسبتا بالا است ولی انگشترهای زیادی در بازار هستند که با سنگ فیروزه ساخته شده اند.

سنگ جذب ثروت فیروزه و انگشتر رزق و روزی مذهبی

فیروزه، معرب شده واژه پیروزه است و این سنگ خوش یمن، طبق مستندات تاریخی کشف شده، از 5500 سال قبل از میلاد مسیح (ع) به عنوان سنگ زینتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. همچنین در قصر پادشاهان ایرانی، از فیروزه برای تزئین کاخ استفاده می‌کردند. علت نامگذاری فیروزه این بوده است که در گذشته اعتقاد داشته اند اگر فرمانده یا پادشاهی در جنگ از این انگشتر استفاده کند، قطعا پیروز میدان نبرد خواهد شد و اینگونه نام آن به پیروزه یا فیروزه امروزی، گروید.

سنگ فیروزه در اسلام هم مورد احترام است و حتی حضرت علی (ع) نیز انگشتر فیروزه به دست می‌کردند. احادیث و روایات مختلفی از خواص فیروزه وجود دارند که در موردی از آن امام صادق (ع) به موضوع رفع فقر با انگشتر فیروزه اشاره می‌کنند.

امام صادق (ع) در روایتی برای فضائل فیروزه اینگونه می‌فرمایند: "هرکس انگشتر فیروزه در دست داشته باشد، دستش فقیر نگردد."

به توصیه ما، یکی از انگشترهایی که هر مرد ایرانی باید به دست داشته باشد، انگشتر فیروزه است. چرا که هم خوش یمن است، هم ثروت را زیاد می‌کند و هم اینکه یک محصول ایرانی به حساب می‌آید.

اگر به دنبال خرید انگشتر فیروزه نیشابور با بهترین کیفیت هستید، از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. فروشگاه زر مد یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در حوزه انگشتر و نقره جات است که زیر نظر صنف اتحادیه طلا و جواهر، فعالیت می‌کند و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت می‌باشد. انواع انگشتر فیروزه مردانه و زنانه در مدل های مختلف، در فروشگاه اینترنتی زر مد عرضه می‌شوند و شما می‌توانید آنها را با بهترین قیمت، خریداری نمایید.

  1. سنگ زمرد برای پولدار شدن!

سنگ دیگری با ساختار کریستالی و درخشنده که می‌توان به عنوان یکی از خاص ترین نگین های موجود در جهان نیز از آن نام برد، سنگ زمرد است که به صورت معدنی یافت می‌شود. زمرد، مطلقا در طیف رنگی سبز یافت می‌شود و در انواع تیره و روشن در بازار موجود است. مهمترین و معروف ترین معادن زمرد، در کلمبیا هستند، اما در کشورهای دیگری همچون برزیل، افغانستان، زامبیا، زیمباوه و غیره نیز انواع زمرد یافت می‌شود. زمرد پنجشیر افغانستان، یکی از معروف ترین انواع زمرد در فلات ایران است.

سنگ جذب ثروت زمرد برای مردان و زنان

زمرد، چهارمین سنگ جذب ثروت است که دو حدیث از امام رضا (ع) و پیامبر (ص) آن را تایید می‌کنند.

پیامبر (ص) می‌فرمایند: "دست کردن انگشتر زمرد باعث برطرف شدن فقر می‌گردد."

و امام رضا (ع) نیز درباره خواص زمرد، اینگونه می‌فرمایند: "به دست داشتن انگشتر زمرد، فقر را به ثروتمندی تبدیل می‌کند."

سنگ جذب ثروت را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید انواع انگشتر رزق و روزی یا سنگ جذب ثروت، باید از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر زیر نظر اتحادیه صنف طلا و جواهرات، فروشگاه زر مد است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت نیز هست. شما می‌توانید تمامی محصولات را با کیفیت بالا بخرید.

هر گونه سوالی که درباره سنگ جذب ثروت دارید، می‌توانید از طریق زیر در ارتباط باشید:

آدرس سایت: https://zarmod.com

شماره تماس: 09125326204

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied