شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

با کیفیت ترین برند ها، برای خرید انواع لوازم خانگی

خرید انواع لوازم خانگی امروزه به علت تنوع بالا و وجود مدل های مختلف در بازار باعث سردرگمی عده ای از خریداران شده و انتخاب را برای آن ها سخت کرده است. یکی از دغدغه های اصلی برای خریداران برند محصول مورد نظر می باشد که علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. به همین دلیل تصمیم به معرفی دسته ای از برند های ایرانی و خارجی گرفته ایم تا به هنگام خرید، انتخاب برای شما راحت تر باشد.

با کیفیت ترین برند ها، برای خرید انواع لوازم خانگی

بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه

با تنوع بالای برند های ایرانی و خارجی، خرید لوازم خانگی همیشه برای خریداران سخت بوده و قطعا شناخت ویژگی های مختلف این برند ها و اطلاع از قیمت ها می تواند بر انتخاب شما تاثیرات مثبتی داشته باشد.

معروف ترین برند های خارجی تولید کننده لوازم خانگی

  • برند آلمانی بوش: معمولا هر برندی در تولید دسته ای از محصولات خانه و آشپزخانه به علت دوام و کیفیت بالا، در بین خریداران و مصرف کنندگان معروف و دارای شهرت می باشد؛ علت شهرت برند آلمانی بوش نیز به دلیل انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی می باشد.
  • برند کره ای دوو: انواع ماشین ظرفشویی های این برند بیشترین بازرخورد و رضایت را در بازار کنونی داشته است. مجموعه ی انتخاب سنتر یکی از نمایندگان اصلی این برند بوده و شما با خرید محصولات این برند از مجموعه ی اینترنتی انتخاب سنتر، از اصالت کالای خود اطمینان کامل را خواهید داشت.
  •  برند فرانسوی تفال: تقریبا از سال ورود این برند به بازار تا کنون هیچ برند دیگری نتوانسته پلوپز و اتو هایی با کیفیت تر از این برند به بازار عرضه کند.

معروف ترین برند های ایرانی تولید کننده لوازم خانگی

  • برند ایرانی اسنوا: این برند ایرانی محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده و برخلاف تصور عموم و دیدگاه منفی که نسبت به برند های ایرانی دارند، مواد اولیه به کار رفته در تولیدات برند ایرانی اسنوا، با نمونه های خارجی برابری کرده و حتی در حال رقابت می باشد. یکی دیگر از برند هایی که مجموعه ی انتخاب سنتر نمایندگی آن را به عهده دارد برند اسنوا می باشد.
  • برند ایرانی امرسان: طبق نظر خریداران و محصولات این برند، جاروبرقی، لباسشویی، اجاق گاز و هود دارای محبوبیت و کیفیت بالایی در بین سایر تولیدات آن می باشد.
  • برند ایرانی پاکشوما: در بازار کنونی ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر ساید بای ساید، جاروبرقی، ماکروویو و کولر گازی های این برند دارای محبوبیت می باشد.

با وجود شرایط اقتصادی کنونی حاکم بر بازار و تاثیرگذاری بر تمامیه مشاغل، خرید دسته ای از برند های ایرانی نیز برای بسیاری از افراد دشوار و سخت می باشد، به همین منظور برای آسایش بیشتر، مجموعه ی انتخاب سنتر، سعی بر اجرای طرح خرید لوازم خانگی قسطی داشته تا بتواند قدرت خرید همراهان و متقاضیان خود را افزایش دهد که در ادامه به شرایط و ویژگی های آن بیشتر خواهیم پرداخت.

 

 

خرید انواع لوازم خانگی

 

آشنایی با شرایط خرید قسطی از انتخاب سنتر (با چک و بدون نیاز به ضامن)

خرید چکی از انتخاب سنتر بسیار راحت بوده و تقریبا تمامیه مراحل آن به صورت آنلاین و بدون مراجعه ی حضوری انجام می شود به همین علت، این طرح قابلیت اجرا برای تمامیه افراد که در هر گوشه از ایران در حال زندگی می باشند قابل اجرا می باشد. در طرح خرید قسطی با چک و بدون ضامن شما می توانید با پیش پرداخت 30 درصد، پرداخت اقساط از 10 تا 12 ماه، دستگاه موردنظر خود را خریداری و در نهایت با رضایت استفاده کنید.

مزیت های طرح خرید لوازم خانگی قسطی انتخاب سنتر

  • ثبت نام و تکمیل فرآیند غیر حضوری
  • مکان تحویل سریع و فوق سریع کالا
  • تنوع بالای محصولات
  • دریافت گارانتی معتبر شرکتی، برای محصول خریداری شده

 

 

خرید انواع لوازم خانگی

 

پیشنهاد انتخاب سنتر برای نوعروسان

قطعا داشتن فضای کافی برای خرید جهیزیه و نگهداری آن ها کمی سخت و دشوار بوده و برای هر شخصی مقدور نمی باشد. به همین منظور انتخاب سنتر طرحی به عنوان طرح پیش فروش لوازم خانگی در مجموعه خود اجرا نموده است. البته مزایای این طرح به نوعروسان محدود نشده و هر شخصی که به دنبال سود و خرید لوازم خانگی با کیفیت می باشد را شامل می شود. از دیگر مزیت های این طرح می توان به خرید با قیمتی ارازن تر از قیمت روز بازار، ارسال رایگان و بدون دریافت هزینه های حمل و نقل، ارسال کالا از 20 تا 60 روز کاری و همچنین پیش خرید کردن لوازمی که حتی در بازار مود نمی باشند اشاره نمود.

 

 

خرید انواع لوازم خانگی

 

با اطمینان کامل از مجموعه انتخاب سنتر خرید کنید!

قطعا برای شما نیز اطمینان به سایت هایی که به فروش آنلاین مشغول می باشند، کمی سخت و دشوار است اما لازم به ذکر است که مجموعه ی انتخاب سنتر با دارا بودن نشان اینماد در حال فعالیت در زمینه ی فروش انواع لوازم خانگی بوده و علاوه بر سایت، دارای چندین فروشگاه حقیقی در تهران نیز می باشد. از طرفی همانطور که بالا تر نیز اشاره کردیم این مجموعه دارای نمایندگی برند های معروفی مانند دوو، اسنوا، تکنوگاز و همچنین بست بوده که اطمینان شما نسبت به این موضوع را چند برابر می کند.

 

درباره مجموعه ی انتخاب سنتر

آریا تجارت گستر احسان با دارا بودن دو دهه فعالیت و تجربه در زمینه فروش آنلاین انواع لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، صوتی و تصویری، پخت و پز، آماده سازی غذا (غذاساز، چرخ گوشت، گوشت کوب برقی ...)، انواع نوشیدنی ساز ها (قهوه ساز، چای ساز، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری ...) و ...، همچنین با دارا بودن مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و علاوه بر ایجاد فضای مجازی دارای 5 شعبه فروشگاه حقیقی سعی در ارائه ی بهترین خدمات به همراهان خود را دارد. ویژگی هایی که این مجموعه ی آنلاین را از سایر مجموعه های فروش لوازم خانگی مجزا و متفاوت می کند: دارا بودن مشاوران تخصصی و البته بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان، امکان شرایط ارسال سریع و فوق سریع، ارائه هدیه برای افرادی که برای اولین بار از سایت خرید و سفارش خود را ثبت خواهند و ایجاد شرایط پرداخت در محل می باشد.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی