شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

خرید اقساطی خودرو سند تحویل

فروش اقساطی خودرو یکی از روش های فروش خودرو است که به دلیل افزایش قیمت خودرو ها و کاهش قدرت خرید متقاضیان، خرید خودرو به صورتی در نظر گرفته شده که برای خرید خودرو، به صورت قسطی هزینه ی آن را می پردازند. این روش برای افرادی که بودجه های پایینی دارند بسیار مناسب خواهد بود و این افراد با بودجه ی کم، خودرو را تهیه می کنند و از آن استفاده می نمایند و در زمان طولانی اقساط آن را می پردازند.

خرید اقساطی خودرو سند تحویل

مرکز دنیای خودرو فروش اقساطی خودرو های مختلف را با ارزان ترین قیمت ارائه می‌کند و این مجموعه دارای سابقه ی طولانی مدت در زمینه ی فروش اقساطی خودرو است و تا به امروز تمام مشتریانش رضایت کامل از خریدشان دارند.

انواع روش های فروش خودرو

 فروشندگان در بازار خودرو به سه روش مختلف خودرو هایشان را به فروش می رسانند.

  1. روش اول فروش فوری خودرو است که آن را به نام فروش نقدی خود را می شناسند. در فروش نقدی خودرو، قیمت کامل خودرو مشخص شده و خریدار نیز می داند که چه میزان بودجه ای باید برای خرید خودرو داشته باشد. خودروسازانی همانند ایران خودرو و سایپا خودرو هایشان را به این صورت ارائه می‌کنند.
  2. روش دوم، پیش فروش خودرو است که در این روش مشتری بخشی از هزینه ی خرید خودرو را پرداخت می‌ کند که به آن پیش پرداخت گفته می شود و زمانی لازم است که خودرو ساز، خودرو را به مشتری تحویل دهد و در زمان تحویل گرفتن خودرو نیز باقی مبالغ باید تسویه شود. اما در این روش به دلیل اینکه خودرو پس از گذشت مدتی حاضر می شود، قیمت تمام شده مشخص نیست و در زمان ارائه ی خودرو به مشتری به قیمت روز محاسبه می شود.
  3. سومین روش که در مورد آن در این مقاله توضیح دادیم، فروش اقساطی خودرو است که آن را به نام فروش قسطی خودرو یا فروش لیزینگی خودرو یا فروش اعتباری خودرو می شناسند. در این نوع خرید خودرو ، مبلغ خودرو قسط بندی می شود و شما می توانید در کنار استفاده از خودرو، مبالغ آن را بپردازید همانند اینکه شما خانه ای را اجاره کردید و مبلغی به عنوان رهن داده‌اید و اجاره را ماهیانه می‌پردازید ، شما نیز می‌ توانید از خودرو با پرداخت پیش پرداخت استفاده کرده و مبالغ آن را در کنار استفاده از خودرو بپردازید.

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو با اقساط ۶ ماهه، یکساله و غیره انجام می گیرد که این شرایط در مواردی منعطف خواهد بود. خرید اقساطی به شکل بلند مدت با تحویل فوری مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و متقاضیان خرید خودرو از آنجایی که می خواهند خودروی خود را زود تحویل بگیرند، علاقه ی زیادی به این نوع خرید دارند. برخی از شرکت های فروش اقساطی خودرو معمولاً به تعهدات خود عمل نکرده و موجب بدعهدی هایی می شوند و به همین جهت نیاز است که در زمان خرید اقساطی خودرو به نکاتی توجه داشته باشید. بنابراین باید مرکز مطمئنی را بیابید که مجاز باشد و بتواند خدمات خوبی را به شما ارائه دهد و گام اول انتخاب مرکز معتبر لیزینگ خودرو می باشد. توجه به سابقه ی مجموعه ها می تواند بسیار کمک کننده باشد. در زمان عقد قرارداد برای خرید اقساطی خودرو باید به دقت متن قرارداد را بخوانید و مشخص کنید که قیمت تمام شده چقدر است و چگونگی پرداخت آن را بدانید که شامل تعداد اقساط و مبالغ آن ها می شود. تمامی هزینه ها را در متن قرارداد بخوانید و همچنین موعد تحویل خودرو باید مشخص باشد. سند خودرو در طی پرداخت اقساط در رهن فروشنده باقی می ماند و در پایان اقساط به نام فرد خریدار زده می شود.

فروش اقساطی خودرو

خدمات فروش اقساطی خودرو

جدا از دلایل اقتصادی، خرید اقساطی خودرو دارای جذابیت زیادی است که افراد زیادی با توجه به نرخ تورم خرید خودرو را به صورت قسطی تهیه می کنند تا با افزایش قیمت خودرو بتوانند خرید خودرو را پیشاپیش انجام داده و اقساط آن را بپردازند. پرداخت چند مرحله یا همان خرید اقساطی خودرو یکی از روش های آسان خرید خودرو است که شما خودرو را تحویل می گیرید و مبلغ آن تقسیم بندی شده و ماهانه بسیار راحت تر آن را پرداخت می کنید. این روش برای افرادی که نمی توانند خرید خود را انجام دهند بسیار کاربردی خواهد بود و به افراد کمک می‌کند تا طعم خودرو دار شدن را بچشند. خودروسازان طرح‌ هایی را برای فروش اقساطی خودرو در نظر می گیرند همچنین نمایشگاه ها و شرکت های فروش خودرو شرایطی را برای فروش اقساطی خودرو ارائه می کنند.

خرید اقساطی خودرو با بهترین قیمت

خرید اقساطی خودرو را به نام لیزینگ خودرو می شناسیم‌. زمان تحویل خودرو در این روش باید در ابتدا مشخص باشد، به طور مثال در تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری، خودرو در ابتدا به مشتری ارائه می‌شود و خریدار هزینه ی آن را به صورت اقساط پرداخت می‌ کند تا در نهایت سند به نام وی زده شود. این نوع خرید نوعی اجاره است، در واقع قرارداد نوشته شده که بر اساس آن اگر فرد خریدار بتواند اقساط اجاره را به درستی پرداخت کند در نهایت محصول برای او خواهد بود و اجاره به شرط تملیک از همین فرایند گرفته شده است.

فروش اقساطی خودرو در مدل های مختلف

 فروش اقساطی خودرو در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته زیرا از طرفی قیمت خودرو ها به صورت سرسام‌آور افزایش پیدا کرده‌ اند و از طرفی هم قدرت خرید افراد کاهش پیدا کرده است. تمام این عوامل موجب شده که افراد زیادی برای خرید خودرو به خرید لیزینگی خودرو روی آورند و همچنین شرکت های فروش خودرو محصولات خود را متنوع نموده و خودرو های صفر و کارکرده را ارائه می‌ کنند و افرادی که بودجه‌ های کمتری دارند می توانند خودروی کارکرده را تهیه نمایند. خودرو های صفر خودرو هایی هستند که خرید آن ها بدون ریسک بوده و با پرداخت مبالغ بالا انجام می گیرد و هزینه خرید خودرو صفر بالاتر از خودرو های کارکرده است اما از طرفی خودرو های کارکرده قیمت پایین تری دارند اما هزینه‌ های نگهداری آنها بالاتر است. در هر صورت متقاضیان خرید اقساطی خودرو متناسب با شرایط و بودجه خود می توانند در این زمینه تصمیم‌ گیری کنند و خودرویی را انتخاب کنند که هم پیش پرداخت و هم اقساط آن را به راحتی بپردازند.

فروش اقساطی خودرو

مراکز معتبر فروش اقساطی خودرو

 فروش اقساطی خودرو توسط مراکز مختلفی انجام می گیرد اما تنها برخی از آنها معتبر و مجاز هستند ، بنابراین در زمان خرید اقساطی خودرو باید به مرکز مورد نظرتان اطمینان داشته باشید و مجموعه ای را انتخاب کنید که دارای سابقه و اعتبار بالایی است. امروزه متاسفانه برخی از مجموعه های فروش اقساطی خودرو کلاهبردارانی هستند که در ابتدا با شرایط آسان مشتریان را به سمت خود کشیده و سپس هزینه های دیگری را برای آنها می تراشند که با مواردی از قبیل سود زیر ۱۵ درصد، تحویل یک ساعت یا یک روزه و غیر معمول ،فروش خودرو زیر قیمت بازار ، قرعه کشی با دریافت پیش پرداخت بسیار کم به طور مثال ۱۰۰هزارتومن و... روبرو شدید از خرید خودرو از چنین مجموعه‌ ای صرف نظر کنید، زیرا این مراکز با ارائه قیمت های بسیار ارزان و شرایط غیر قابل باور سودجویانی هستند که می‌خواهند هزینه های بالایی را برای مشتریان اعمال کنند.

 https://donyaekhodro.com/

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی