شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

قیمت هوشمند سازی ساختمان در ایران چگونه است؟

قیمت هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟ در این مقاله به بررسی جامع این موضوع می پردازیم که می توان با قیمت های پایین ساختمان خود را هوشمند کرد

قیمت هوشمند سازی ساختمان در ایران چگونه است؟

قیمت هوشمند سازی ساختمان و میزان صرفه ی آن بحث امروز رسانه شما نیوز است.

"این روزها به قدری شرکت هوشمند سازی ساختمان در ایران در حال فعالیت است و به قدری برندهای مختلف در بازار وجود دارند که واقعا انتخاب از بینشون کار خیلی سختی است. آدم اصلا نمی‌دونه به کدوم شرکت اعتماد کنه و یا حتی چه برندی رو با چه قیمتی خریداری کنه. همه‌ی شرکت‌ها می‌گن ما بهترین توی این صنعت هستیم و یا اینکه برندی که کار می‌کنیم جزء بهترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار ایران است."

اینها قسمتی از صحبت های یکی از کارفرمایان محترم در یکی از جلسات مشاوره شرکت گوزن زرد است. که برای انتخاب شرکت و برند تجهیزات هوشمندسازی ساختمان خود دچار سردرگمی شده بودند. ایشان از باب در دل این مسائل را با مشاورین شرکت در میان گذاشتند تا نظر دوستان را هم در این باره جویا شوند.

ماهم با نظر ایشان موافق هستیم. در واقع این روزها تعداد شرکت ها و برندهایی که در حوزه‌ی هوشمند سازی ساختمان در حال فعالیت هستند بسیار زیاد شده است و انتخاب برای کارفرما سخت و دشوار.

در این مقاله سعی بر این است تا در این باره کمی بیشتر باهم صحبت کنیم تا ببینیم چطور می‌توان قیمت درست هوشمند سازی  ساختمان را از بین تمام این شرکت ها و برندهای موجود در بازار به راحت ترین شکل ممکن درآورد .

 چه عواملی باعث تغییر قیمت هوشمندسازی ساختمان می شود؟

ما هم به عنوان یک شرکت هوشمند سازی در طی سالها فعالیت در این حوزه متوجه این موضوع شدیم که قیمت گرفتن از شرکت های هوشمند سازی  ساختمان کار سخت و دشواری است.

از آنجاییکه تعداد شرکت ها و برندهایی که در بازار موجود است،تنوع بالایی دارند،در انتخاب شرکت ها و برندها باید به مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم توجه داشت.

بیشتر شرکت های هوشمند سازی در ایران تک برندی هستند.به این معنی که به صورت اختصاصی یک برند مثل TISو یا intra  ،  اورویبو و غیره را کار می‌کنند. زمانیکه شما قصد تحقیق و بررسی برند هوشمند سازی و قیمت گرفتن برای هوشمند سازی ساختمان خود را داشته باشید باید به این نکته توجه داشته باشید تا شرکتی را انتخاب کنید که چند برند را به صورت تخصصی کار کنند . در اینصورت شما این آپشن را در اختیار دارید تا چندین برند و کارایی که دارند را باهم مقایسه کنید وتصمیم بگیرید و بعد ازآن اقدام به خرید کنید.

خدمات پس از فروش تجهیزات هوشمندسازی ساختمان

خدمات پس از فروش تجهیزات هوشمندسازی ساختمان

یکی از مهمترین مسائلی که در انتخاب شرکت و برند باید به آن توجه داشت، بحث خدمات پس از فروش شرکت هاست.همانطور که می‌دانید تجهیزات هوشمند سازی نیاز به خمات پس از فروش دارند.این قطعات تجهیزات هوشمند سازی، مصرفی هستند و در طولانی مدت احتمال خرابی آنها وجود  دارد وقطعا نیاز به سرویس خواهند داشت.بنابراین این مسئله بسیار مهم است تا در انتخاب شرکت وسواس خاصی داشته باشید.شرکتی را انتخاب کنید تا خدمات پس از فروش داشته باشد و صرفا به عقد قرارداد با شما و تجهیز اولیه ساختمان بسنده نکنند.

بهترین راه برای شناخت شرکت ها، پروژه‌هایی است که آنها کار کرده‌اند.شما به راحتی می‌توانید به وسیله‌ی پروژه‌هایی که کار کرده‌اند شناخت نسبی، نسبت به آنها پیدا کنید.بازدید از پروژه‌های در حال انجام شرکت ها هم بسیار مفید است. برای اینکه خیالتان از بابت کار و خدمات پس از فروش شرکت‌ها راحت باشد می‌توانید با کارفرماهای قبلی آنها صحبت کنید و درباره‌ی شرکت و نحوه ارائه خدمات آنها به مشتری اطلاعاتی را کسب کنید.

نحوه قیمت دهی هوشمندسازی ساختمان چگونه است؟

نحوه قیمت دهی هوشمندسازی ساختمان چگونه است؟

برای دریافت قیمت هوشمند سازی ساختمان هم شرکت ها تقریبا روند مشابهی را دارند. در ابتدا یک نقشه و پلان از ساختمان دریافت می‌کنند و پیش فاکتور ارائه می‌کنند.

برای گرفتن قیمت باید در نظر داشته باشیم که فاکتورهای زیادی در گرفتن قیمت موثر هستند. اول از همه شما باید بدانید که چه چیزهایی از هوشمند سازی ساختمان خود می‌خواهید.

در ابتدا باید توسط تیم مشاوره‌ی شرکت هوشمند سازی نیازها و خواسته‌های کارفرما مشخص شود و اینکه به طور کلی چقدر بودجه برای هوشمند سازی ساختمان در نظر گرفته شده است. آپشنهایی هوشمند سازی هم در قیمت نهایی هوشمند سازی ساختمان بسیار موثر هستند.

با احتساب نیاز و خواسته های کارفرما و بودجه و آپشن‌هایی که هوشمند سازی ارائه می‌دهد،بررسی ها انجام می‌شود و پیش فاکتور برای کارفرما صادر می‌شود.

تفاوت قیمت در آپشن های هوشمندسازی

تفاوت قیمت در آپشن های هوشمندسازی

بطور کلی هزینه‌ی هوشمند سازی یک ساختمان با مساحت حدود صد متررا چیزی بین هشتصد دلار تا سی هزار دلار می‌توان تخمین زد.تمام اینها بستگی به این دارد که شما چه چیزهایی را از هوشمند سازی می‌خواهید. چه نوع سیستم سرمایش و گرمایشی می‌خواهید برای ساختمان خود تعبیه کنید. سیستم بیسیم یا سیمی مد نظر شماست. چه نوع از سیستم امنیتی را برای خانه خود انتخاب می‌کنید و در کل چه آپشن هایی را برای هوشمند کردن خانه خود مدنظر دارید.تمام اینها مواردی هستند که در قیمت هوشمند سازی ساختمان شما موثر هستند.شما حتما باید قبل از شروع به کار مشاوره‌ی رایگان از شرکت هوشمند سازی دریافت کنید تا بتوانید به بهترین نحو تصمیم نهایی را برای هوشمند کردن ساختمان خود بگیرید.

نتیجه گیری

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تمام این آپشن ها مقالات مختلفی در سایت شرکت گوزن زرد وجود دارد که به راحتی می‌توانید به آنها مراجعه کرده و با اطلاعات و دانش بیشتری نسبت به هوشمند سازی ساختمان خود اقدام کنید.

شرکت گوزن زرد با سالها فعالیت در زمینه هوشمند سازی ساختمان و همچنین ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز در تمام مراحل ،از ابتدای کار تا پس از پایان کار،در کنار مشتریان خود است تا آنها تجربه بهتری را داشته باشند.

ما در شرکت گوزن زرد با چندین برند مطرح دنیا در زمینه هوشمند سازی همکاری داریم تا کارفرمایان عزیز حق انتخاب بین برندهای مختلف را داشته باشند و بتوانند نسبت به نیازها و خواسته‌هایی که دارند ،بهترین تصمیم را در زمینه‌ی هوشمند سازی ساختمان خود بگیرند.

کارشناسان مشاورشرکت گوزن زرد، آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره رایگان و نیاز سنجی شما هستند.در صورت نیاز به مشاوره رایگان اطلاعات تماس خود را در صفحه‌ی تماس با ما بگذارید تا کارشناسان شرکت در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied