شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی 10 صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

در دنیای پیشرفته امروز به علت گسترش استقبال افراد در سراسر دنیا از جمله ایران به سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی، صرافی‌های معتبر زیادی در این حوزه شروع به فعالیت کرده و هر کدام از آ‌ن‌ها به کاربران خود خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند. در این مطلب قصد داریم به معرفی برترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی بپردازیم، بنابراین با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

معرفی 10 صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

در دنیای پیشرفته امروز به علت گسترش استقبال افراد در سراسر دنیا از جمله ایران به سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی، صرافی‌های معتبر زیادی در این حوزه شروع به فعالیت کرده و هر کدام از آ‌ن‌ها به کاربران خود خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند. در این مطلب قصد داریم به معرفی برترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی بپردازیم، بنابراین با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

 

صرافی ارزهای دیجیتال، پلتفرم‌هایی آنلاینی هستند که بستری امن را جهت خرید و فروش رمز ارزهای متنوع برای کاربران و سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند. این پلتفرم‌ های معاملاتی آنلاین را باید با توجه به ویژگی‌ های مهمی انتخاب نمایید.

 

ویژگی‌های برترین صرافی ارز دیجیتال چیست؟

 

ویژگی‌های یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر و مطمئن عبارتند از:

 

  • حجم معاملات روزانه بالا
  • دارای رابط کاربری آسان و راحت
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع
  • پایین‌ترین میزان کارمزد
  • ارائه ابزارهای معاملاتی پیشرفته برای خرید ارز دیجیتال یا فروش ارز دیجیتال
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • در دسترس بودن
  • امنیت بالا
  • حجم نقدینگی صرافی ارز دیجیتال
  • احراز هویت

خرید ارز دیجیتال از صرافی مطمئن

 

معرفی برترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی

 

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی عبارتند از:

 

صرافی ارز پایا

صرافی ارز دیجیتال ایرانی ارزپایا یکی از برترین صرافی‌های داخلی جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال نظیر ترون، تتر، بیت کوین و غیره است. این پلتفرم با پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف و دریافت کارمزد پایین، امکان معامله‌ ارز دیجیتال در بستری امن را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

 

صرافی اکسکوینو

یکی دیگر از بهترین و معتبرترین صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال ایرانی، اکسکوینو است. این پلتفرم با ارائه بهترین خدمات به معامله‌گران از سال 1396 در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال شروع به فعالیت کرده است.

اکسکوینو اولین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول رمز ارز در ایران با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری بوده که حافظ دارایی‌های کاربران در بستری امن است. همچنین میزان دریافت کارمزد معاملات، نرخ ثابتی برابر با ۰/۲ درصد است.

این پلتفرم از ارزهای دیجیتال مختلف پشتیبانی کرده و امکان معامله بیش از صد رمز ارز را در بازارهای تومان و تتر برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای انتخاب اکسکوینو، اپلیکیشن موبایل اکسکوینو بوده که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و (iOS) در دسترس کاربران قرار داده شده است.

 

صرافی آبان ‌تتر

یکی دیگر از صرافی‌های متمرکز معتبر و مشهور ایرانی، آبان‌تتر بوده که در زمینه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال به سرمایه‌گذاران خدمات ارائه می‌دهد. این پلتفرم از سال 1397 توسط تعدادی از فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تهران راه‌اندازی شد تا در شرایطی امن، با رابط کاربری راحت و پرداخت کمترین میزان کارمزد، کاربران مبادلات خود را در این پلتفرم انجام دهند.

 

صرافی تبدیل

صرافی ارزهای دیجیتال تبدیل با هدف ارائه بهترین خدمات با امنیت بالا و خیالی آسوده به کاربران در بازار کریپتوکارنسی شروع به فعالیت کرده است. این پلتفرم با بهره‌گیری از فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، سطح جدیدی از آسایش و امنیت در انجام مبادلات را برای کاربران‌ خود فراهم کرده است.

 

خرید ارز دیجیتال بیت کوین

 

صرافی نوبیتکس

صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی نوبیتکس، یکی دیگر از صرافی‌های برتر در زمینه خرید و فروش رمز ارز بوده که مهم‌ترین ویژگی آن، مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال است. این صرافی مانند سایر کارگزاری‌های معتبر داخلی، دارای رابط کاربری آسان بوده و امکان معامله ارز دیجیتال در بستری امن را برای کاربران فراهم می‌کند.

همچنین پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع و سرعت بالا در معاملات، نوبیتکس را به یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی تبدیل کرده است.

 

صرافی والکس

صرافی ایرانی والکس نیز از بهترین صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال ایرانی بوده که مهم‌ترین ویژگی‌های آن امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و مشاهده لیست رمز ارزهای دارای بیشترین سود و ضرر به صورت هفتگی است.

همچنین این پلتفرم از دارایی‌ها و سرمایه کاربران محافظت کرده و امکان خرید و فروش رمز ارزهای مختلف نظیر بیت کوین، اتریوم و غیره با استفاده از نمودارهای آنلاین شمعی و خطی جهت تحلیل و آنالیز بازار کریپتوکارنسی را فراهم می‌کند.

 

صرافی بیت پین

بیت پین نیز معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی بوده که بعد از صرافی نوبیتکس و تبدیل تأسیس شد. با راه‌اندازی این صرافی، برخی از مشکلات و عیوب دو صرافی نوبیتکس و تبدیل برطرف شد. بیت پین نیز مانند سایر صرافی‌ها، اپلیکیشن موبایل خود را برای انجام معاملات در اختیار کاربران خود قرار داده است.

این پلتفرم با ارائه ابزارهای پیشرفته در زمینه مدیریت سرمایه‌گذاری به معامله‌گران جهت سرمایه‌گذاری کمک می‌کند. همچنین صرافی بیت پین از دارایی‌های کاربران خود در کیف پول سرد نگهداری کرده و پایین‌ترین میزان کارمزد را از سرمایه‌گذاران برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال دریافت می‌کند.

 

صرافی رمزینکس

صرافی رمزینکس جزء ده صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی محسوب می‌شود. این صرافی دارای حجم معاملات بالا و نقدینگی زیاد بوده و کاربران در این پلتفرم می‌توانند با بیش از صد رمز ارز معاملات خود را انجام دهند. اپلیکیشن موبایل صرافی رمزینکس نیز برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید و (iOS) در دسترس کاربران بوده و با پشتیبانی ۲۴ساعته آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و مشکلات کاربران هستند.

همچنین کارمزدهای خرید و فروش رمز ارز در رمزینکس به صورت شناور و مطابق با حجم معاملات در یک ماه اخیر تعیین خواهد شد.

 

صرافی بیت برگ

صرافی بیت برگ دارای رابط کاربری آسان و راحت، بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی محسوب می‌شود. رابط کاربری بیت برگ به موتور جست‌وجوی گوگل مشابه بوده و امکان جست‌وجوی انواع ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند.

همچنین این پلتفرم آنلاین، بیش از سیصد ارز دیجیتال را برای خرید و فروش در اختیار معامله‌گران در بازارهای ریال و تتر قرار می‌دهد. مزیت مهم دیگر صرافی بیت برگ، دریافت کارمزد مقرون‌به‌صرفه‌ از کاربران است.

 

صرافی هات بیت

یکی دیگر از معروف‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال، صرافی هات بیت بوده که به علت داشتن تعداد زیاد ارزهای دیجیتال، جایگاه اول برترین صرافی رمز ارز را به خود اختصاص داده است. صرافی هات بیت با برخورداری از قابلیت (ETF) شرایط سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و اهرم فیوچرز را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

همچنین این پلتفرم دارای بیش از ۷ میلیون کاربر فعال بوده و اپلیکیشن موبایل برای سیستم‌عامل‌های اندروید و (IOS) در اختیار کاربران خود قرار داده است. کارمزد معاملاتی هات بیت نیز ۰.۲ درصد است.

 

کلام آخر

بنابر آنچه در مطلب فوق بیان کردیم، برای انتخاب یک صرافی معتبر باید به مواردی نظیر امنیت، پشتیبانی از انواع ارز دیجیتال، حجم معاملات، نقدینگی، احراز هویت، کارمزد پایین، رابط کاربری آسان و غیره توجه کرده، سپس صرافی معتبر و مطمئن را انتخاب نمایید. همچنین برای ورود به بازار کریپتوکارنسی می‌توانید به برترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی فوق مراجعه و مبادلات خود را در بستری امن با خاطری آسوده و پایین‌ترین میزان کارمزد انجام دهید.


 این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی