شمانیوز
شما نیوز

تاثیر هیرتامین اصلی بر رشد مجدد مو

ریزش مو بین 50 تا 100 عدد در روز طبیعی است اما وقتی به بیش از این تعداد برسد، ممکن است نواحی از پوست سر شما کاملا نمایان شود و اصلا جلوه خوبی نداشته باشد. ریزش مو نه تنها از لحاظ ظاهر برای بسیاری از افراد احساس خوشایندی را به وجود نمی‌آورد بلکه اعتماد بنفس را هم پایین آورده و افراد را به فکر راه چاره می‌اندازد. قرص هیرتامین یکی از بهترین قرص‌های ضد ریزش مو است که متاسفانه نمونه‌های فیک آن در بازار زیاد است. اما اگر بتوانید هیرتامین اصلی را پیدا کنید، نتیجه خوبی از مصرف آن خواهید گرفت. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

تاثیر هیرتامین اصلی بر رشد مجدد مو

ریزش مو بین 50 تا 100 عدد در روز طبیعی است اما وقتی به بیش از این تعداد برسد، ممکن است نواحی از پوست سر شما کاملا نمایان شود و اصلا جلوه خوبی نداشته باشد. ریزش مو نه تنها از لحاظ ظاهر برای بسیاری از افراد احساس خوشایندی را به وجود نمی‌آورد بلکه اعتماد بنفس را هم پایین آورده و افراد را به فکر راه چاره می‌اندازد. قرص هیرتامین یکی از بهترین قرص‌های ضد ریزش مو است که متاسفانه نمونه‌های فیک آن در بازار زیاد است. اما اگر بتوانید هیرتامین اصلی را پیدا کنید، نتیجه خوبی از مصرف آن خواهید گرفت. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

هیرتامین اصلی چه ویژگی هایی دارد؟

هیرتامین اصل آمریکایی در حال حاضر در داروخانه‌های کشور ما مجوز فروش ندارد. برخی از آنلاین شاپ‌ها اقدام به توزیع این مکمل تقویت کننده مو می‌کنند و ادعا دارند که اصل آمریکاست اما حقیقت این است که به هر نوع فروشگاهی برای خرید قرص هیرتامین اصل نمی‌توان اطمینان کرد. اما ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم: خرید قرص هیرتامین اصل (تحت لیسانس آمریکا) از داروخانه‌ها که مراکزی مطمئن و معتبر هستند و هرگز اجناس تقلبی نمی‌فروشند.

قرص هیرتامین اصلی که در اینجا ما از آن صحبت می‌کنیم، در شرکت افق تولید دارو پارس ساخته شده و تحت لیسانس کشور آمریکا است. در بسته‌بندی این محصول 30 عدد کپسول وجود دارد و روزانه 1 عدد از آنها همراه با غذا باید مورد استفاده قرار گیرد. کپسول هیرتامین Advanced Formula در قوطی پلاستیکی قرمز رنگ عرضه می‌شود.

بررسی تاثیر هیرتامین اصلی بر رشد مجدد مو

مصرف هیرتامین اصلی اثرات زیر را دارد:

  • از پوست سر و تارهای مو در برابر اشعه مضر خورشید و آلودگی‌ها محافظت به عمل می‌آورد.
  • فولیکول‌های مو را تقویت کرده و از ریزش تارهای مو ممانعت به عمل می‌آورد.
  • گردش خون را در ناحیه کف سر افزایش داده و رشد مجدد موها را تسریع می‌کند.
  • تولید و رشد موهای جدید را تحریک می‌کند.
  • موجب براق شدن و درخشندگی موها می‌شود.
  • کراتین مو که پروتئین اصلی تشکیل دهنده مو به حساب می‌آید را تقویت می‌کند.

با در نظر گرفتن موارد بالا به راحتی می‌توان متوجه شد که تاثیر هیرتامین اصلی بر رشد مجدد مو واقعا صحت دارد. اگر ریزش موهای شما به دلیل کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی اتفاق افتاده باشد، با خوردن قرص هیرتامین اصلی به راحتی می‌توانید موهای از دست رفته را جایگزین نمایید. قابل ذکر است که این قرص فاقد گلوتن است.

قبل و بعد از استفاده از قرص هیرتامین اصلی

ترکیبات موجود در قرص هیرتامین اصلی

شاید بپرسید در قرص هیرتامین اصلی چه ترکیباتی وجود دارد که خیلی زود موجب رشد مجدد موها می‌شود؟ در جدول ترکیبات کپسول هیرتامین اصلی حتما باید این موارد را ببینید؛ در غیر این صورت هیرتامینی که می‌خرید اصل نیست و احتمالا تقلبی و فیک است:

  • ویتامین‌های: A,C,D3,B1, B2, B3,B6, B7, B9, B12,B5
  • مواد معدنی: زینک (روی) و سلنیوم
  • عصاره‌های گیاهی: رزماری، دم اسب، ریشه زردچوبه و عصاره برهمی.

کلیه ترکیبات ذکر شده مواد مغذی هستند که در تقویت مو موثر بوده و امکان رشد مجدد موها را فراهم می‌کنند. این ترکیبات به نسبت‌های متناسب در کپسول هیرتامین جای گرفته‌اند و باعث می‌شوند تا شما در مدت زمان کوتاه بتوانید نتایج استفاده از این مکمل را به وضوح ببینید.

روش صحیح استفاده از قرص هیرتامین اصلی

برای اینکه تاثیر هیرتامین اصلی بر رشد مجدد مو را ببینید، باید به شکل صحیح از این مکمل استفاده کنید. چنانچه شرکت سازنده این مکمل عنوان کرده است، قرص هیرتامین را روزانه 1 عدد صبح یا عصر همراه با غذا می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. این مکمل در کنار غذا جذب بهتری در بدن داشته و احتمالا از عواض جانبی نیز جلوگیری می‌کند. دقت داشته باشید که بیش از مقدار توصیه شده نباید از قرص هیرتامین استفاده نمایید.

چقدر طول می کشد تا قرص هیرتامین اصلی اثر کند؟

به طور کلی متخصصان پوست و مو توصیه می‌کنند که جهت کسب بهترین نتیجه از مصرف قرص‌های ضد ریزش مو بهتر است استفاده از آنها را حداقل تا 3 ماه متوالی ادامه دهید. وقتی شما مصرف قرص هیرتامین اصلی را شروع می‌کنید، ممکن است حتی در همان 1 ماه اول هم بتوانید نتایج مصرف را مشاهده کنید، اما بهتر است مصرف تا قطع کامل ریزش مو تا 3 ماه یا 12 هفته ادامه یابد.

حتی ممکن است لازم باشد گاهی بیش از 3 ماه این مکمل را مورد استفاده قرار دهید. در این صورت برای مصرف بیش از 3 ماه باید ابتدا با یک پزشک مشورت کنید. شاید به شما پیشنهاد شود که مدتی مصرف این مکمل قطع شود و بعد مجددا آغاز گردد تا موثرتر واقع شود.

نظر مصرف کنندگان در مورد تاثیر قرص هیرتامین اصلی

بیش از 90 درصد از مصرف کنندگان قرص هیرتامین اصلی اظهار می‌کنند که از همان اولین ماهی که مصرف این مکمل را آغاز کرده‌اند، شاهد تاثیر چشمگیر آن در رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش مو بوده‌اند. کپسول Hairtamin با جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن، ریزش مو را متوقف کرده و با تقویت فولیکول‌های مو سبب استحکام تارهای مو از ریشه می‌شود. برای اینکه اثرات هیرتامین ماندگار باشد، بهتر است تا 3 ماه به مصرف آن ادامه دهید.

تاثیر هیرتامین اصلی روی جلوگیری از ریزش مو

آیا قرص هیرتامین اصلی عوارض دارد؟

نحوه صحیح مصرف قرص هیرتامین را رعایت کرده و اصلا نگران عوارض جانبی نباشید. این مکمل در صورتی که مطابق با دستور ارائه شده روزانه 1 عدد در کنار وعده‌های غذایی مورد استفاده قرار گیرد، هیچ نوع عارضه‌ای را به همراه نخواهد داشت. اما اگر از آن بیش از مقدار توصیه شده استفاده نمایید، ممکن است اختلالات گوارشی ایجاد کند مثل دل‌درد، حالت تهوع، اسهال و استفراغ.

به یک نکته دیگر هم توجه کنید و آن اینکه اگر به ترکیبات موجود در کپسول هیرتامین حساسیت داشته باشید، ممکن است دچار واکنش‌های آلرژیک شوید.

قرص هیرتامین اصلی را از کجا بخریم؟

برای اینکه تاثیر هیرتامین اصلی بر رشد مجدد مو را ببینید، باید این مکمل را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. ما خرید قرص هیرتامین را از داروخانه های آنلاین به شما پیشنهاد می‌دهیم. شاید بپرسید چرا؟ زیرا این داروخانه‌ها نه تنها کالای اصل به شما می‌فروشند بلکه معمولا تخفیف‌های مناسبی روی محصولات خود که به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند، قرار می‌دهند. امروزه خرید آنلاین برای بسیاری از افراد محبوب‌تر و ساده‌تر از خرید حضوری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی