شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

اتاق خوابی هوشمند با تختخواب آپشنال

خوابیدن یکی از نیازهای اساسی هر انسانی است. تختخواب اصلی‌ترین ابزار خوابیدن آرام و راحت محسوب می‌شود، اما امروزه تختخواب‌ها چیزی فراتر از یک تخت ساده هستند! با استفاده از تختخواب آپشنال یا هوشمند ، می‌توان علاوه‌ بر استراحت مناسب از قابلیت‌های دیگری هم بهره‌مند شد. قابلیت‌های تختخواب هوشمند یا آپشنال کدامند؟ هزینه این نوع تختخواب‌ها چقدر است؟ برای آشنایی با این جادوی مدرن در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

 

آنچه باید در مورد تختخواب آپشنال بدانید!

با پیشرفت جوامع و حرکت زندگی به سمت مدرنیته، امکانات هم شکل دیگری به خود گرفته‌اند. شاید در گذشته رویه اصلی استفاده از تختخواب بسیار ساده و ابتدایی بود، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی تختخواب‌ها امکاناتی بسیار فراتر از تخت معمولی دارند. با استفاده از تختخواب‌‌های آپشنال، امکانات رفاهی هوشمندی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تختخواب هوشمند دریچه‌ای از یک زندگی رویایی را به روی شما باز خواهد کرد.

در واقع تختخواب آپشنال علاوه‌ بر تأمین نیاز استراحت شما، سایر امکانات رفاهی جذاب را هم ارائه می‌دهد. تختخواب هوشمند مزایا و امکاناتی دارد که در تخت‌های معمولی به هیچ عنوان نمی‌توانید پیدا کنید. این تختخواب‌ها را با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا تولید می‌کنند. به همین دلیل هنگام استفاده آن، احساس خواهید کرد که جزیره‌ای مجهز در کنار شما قرار دارد!

 

تختخواب آپشنال؛ آنچه از یک زندگی رویایی می‌خواهید

 

تختخواب آپشنال؛ یک فریم جذاب از زندگی هوشمند!

در گذشته‌ای نه چندان دور، حتی تصور برخی امکانات هم دیوانه‌وار محسوب می‌شد، اما امروزه بسیاری از این تصورات به واقعیت تبدیل شده‌اند. تصور وجود تختخواب هوشمند یا آپشنال در گذشته بسیار سخت و غیرقابل باور بود. با این حال امروزه این تختخواب‌ها با امکانات متنوع خود توانسته‌اند بسیاری از مشکلات بشر را در زندگی هوشمند و مدرن امروزی برطرف کنند.

به هر حال وقتی صحبت از زندگی هوشمند و مدرن می‌شود، زمان حرف اول و آخر را می‌زند. امروزه افراد زمان زیادی برای هدر دادن ندارند. به همین دلیل باید از تک تک دقایق زندگی بیشترین استفاده و لذت را ببرند. تختخواب آپشنال این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در کمترین زمان ممکن به انجام فعالیت‌های خود بپردازید. این تختخواب‌ها چه امکانات خاصی دارند؟

 

تجربه زندگی هوشمند با تختخواب آپشنال

 

بررسی قابلیت‌های جذاب تختخواب آپشنال

همانطور که گفتیم، این تختخواب‌ها امکانات رفاهی و هوشمندانه بسیار زیادی دارند. بسیاری از این آپشن‌ها علاوه‌بر خواب در زمان‌های بیداری هم به شما کمک خواهند کرد. در ادامه جذاب‌ترین ویژگی‌های تختخواب هوشمند یا آپشنال را بررسی خواهیم کرد.

 

تکنولوژی ماساژور ترکیبی ویبره و غلتک

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های تختخواب آپشنال، ماساژور است. حتی تصور دراز کشیدن روی تخت به همراه ماساژ بدن هم جذاب است. برای رفاه حال شما، غلتک‌هایی به همراه ویبره در این تخت تعبیه شده‌اند که تجربه‌ای لذتبخش در کنار آرامش برای شما به ارمغان می‌آورند. با استفاده از سیستم ماساژور و ویبره، نقاط مختلف بدن شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

برای این که به سادگی از قابلیت ماساژور استفاده کنید، یک ریموت کنترل هم تعبیه شده است. شما می‌توانید با استفاده از این ریموت کنترل، تنظیمات موردنیاز و دلخواه خود را انجام دهید. شیوه کار با این ریموت کنترل هم بسیار ساده است. شما می‌توانید بعد از انجام تنظیمات، ریموت کنترل را در جای مخصوص آن که کنار تختخواب آپشنال تعبیه شده قرار دهید. برخی از تختخواب‌های هوشمند، دارای ماساژور تخصصی گردن و پا نیز هستند!

 

سوکت‌های برق کاربردی

بسیاری از ما دوست داریم تا در تختخواب خود از دستگاه‌های دیجبتال، مثل لپ‌تاپ و گوشی همراه استفاده کنیم، اما فراهم نبودن امکان اتصال آنها به برق، باعث ایجاد دردسرهای زیادی می‌شود. تختخواب آپشنال امکان اتصال دستگاه‌های دیجیتال به برق را فراهم کرده است. کنار این تختخواب‌ها سوکت‌های برق مختلفی تعبیه شده‌اند که با استفاده از آنها می‌توانید تجهیزات الکتریکی خود را شارژ کنید. وجود این ویژگی باعث می‌شود تا نیاز شما به پریز برق در اتاق خواب نیز از بین برود.

 

صندلی عسلی و پاف نشیمن بازشو

یک صندلی عسلی کوچک، برای کارایی بیشتر در زیر تختخواب تعبیه شده است. این صندلی‌ در فضای خالی زیر تخت قرار داده شده تا جای زیادی را اشغال نکند. از این صندلی استفاده‌های زیادی می‌توانید بکنید. برای مثال می‌توانید با بیرون کشیدن آن به عنوان چهارپایه استفاده کنید. همچنین وسایل اضافی خود را روی آن قرار دهید.

پاف نیز به عنوان صندوق، بسیاری از وسیله‌های شما را درون خود جای می‌دهد. شما می‌توانید وسیله‌های خواب خود را در زمان‌های بلااستفاده، درون پاف نشیمن قرار دهید. این صندوق امکان جابجایی هم دارد. به این ترتیب می‌توان آن را در جای دیگر اتاق هم قرار داد.

 

سیستم صوتی جذاب

چه چیزی بهتر از این که بعد از یک روز کاری پرفشار، روی تخت دراز بکشید و موسیقی آرامشبخش دلخواه خود را گوش کنید؟ این قابلیت در تختخواب آپشنال و هوشمند تعبیه شده است. سیستم صوتی تختخواب هوشمند به بلوتوث مجهز است. شما می‌توانید دستگاه تلفن همراه خود را به این سیستم صوتی وصل کرده و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. این سیستم صوتی امکان اتصال فلش مموری را هم فراهم کرده است. با استفاده از قابلیت سیستم صوتی، فضای رمانتیکی را برای رابطه زناشویی خود ایجاد کنید.

 

گاوصندوق دیجیتال

همه ما اشیاء گران‌قیمت و باارزشی داریم که محافظت از آنها بسیار مهم است. این تختخواب کاربردی و هوشمند، دارای گاوصندوق بسیار ایمن و مقاوم است. این گاوصندوق را در زیر تخت تعبیه کرده‌اند تا علاوه‌بر نگهداری از اشیاء گران‌قیمت شما، فضای زیادی را هم اشغال نکند. به این ترتیب نگرانی‌های شما بابت گم شدن یا به سرقت رفتن اشیاء گران‌قمیت از بین خواهد رفت.

 

بررسی قابلیت‌های کاربردی تختخواب آپشنال

 

یخچال کوچک و جمع‌وجور

یکی از قابلیت‌های باورنکردنی تختخواب آپشنال، وجود یخچال در کنار آن است. به این ترتیب آشپزخانه را در کنار خود خواهید داشت! هنگام خواب وقتی گرسنه یا تشنه می‌شوید، می‌توانید خوراکی موردنظرتان را از یخچال بردارید. این قابلیت بسیار کاربردی است و نیازهای روزانه شما را بدون نیاز به تحرک خاصی تأمین می‌کند.

 

ماساژور تخصصی پا

ایجاد خستگی و فشار در ناحیه پا امری اجتناب ناپذیر است. ماساژور تخصصی پا با برنامه های مختلف ماساژ برای کف پا، روی پا و ساق سبب رفع خستگی و احساس آرامش میشود

 

هزینه تختخواب آپشنال

به هر حال برای داشتن زندگی راحت و آرام، باید هزینه هم پرداخت کنید. تختخواب‌های هوشمند یا آپشنال با توجه به قابلیت‌های فراوانی که دارند از قیمت نسبتا بالایی هم برخوردارند. البته برخی از تختخواب‌ها قابلیت‌های اضافی دیگری هم دارند که باعث می‌شود قیمت بیشتری هم داشته باشند.

 

تجهیزات تختخواب آپشنال

 

کلام پایانی

استفاده از تختخواب آپشنال، شما را یک قدم دیگر به سمت زندگی هوشمند نزدیک‌تر می‌کند. این تختخواب‌ها قابلیت‌های کم‌نظیری دارند. شما می‌توانید با داشتن این تختخواب، زندگی آرام و لذتبخش مدرن را تجربه کنید. در این تختخواب‌ها قابلیت‌هایی، مثل ماساژور، سوکت برق، یخچال، گاوصندوق و ... تعبیه شده است. هر کدام از این قابلیت‌ها کمک خواهند کرد تا زندگی هوشمندانه و در عین حال مرفهی را تجربه کنید. مجموعه نابی تک تولیدکننده تخصصی تخت خوابهای هوشمند است و میتوانید با خیال راحت برای مشاوره و خرید با مشاوران نابی تک تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی