شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دکتر فرهمند متخصص جراحی لاغری اسلیو معده

دکتر فرهمند متخصص جراحی لاغری اسلیو معده

دکتر محمدرضا فرهمند متخصص جراحی لاغری اسلیو معده، فارغ‌التحصیل دکتری تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دوره‌های فلوشیپی خود را در برترین و معتبرترین مراکز علمی در کشورهای نظیر بلژیک، آلمان، آمریکا و کشورهای مختلف اروپایی گذرانده است. ایشان با بهره‌مندی از تجارب خود و تجهیزات نوین پزشکی، تا به حال حدود 15هزار عمل جراحی موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است.

دکتر فرهمند، در عمل اسلیو معده برای لاغری متخصص بوده و موفق به عمل افراد معروفی مانند سالار عقیلی بهاره شده‌اند. در این مطلب قصد بررسی عمل اسلیو معده و خدمات دکتر فرهمند در این زمینه را داریم.

 

اسلیو معده

جراحی لاغری اسلیو معده (گاسترکتومی با برش عمودی) یک روش موثر برای لاغری و درمان چاقی است که 75 تا 80 درصد از معده را از بدن خارج می‌کنند. در حال حاضر، این روش رایج‌ترین روش درمان چاقی و لاغری در ایران و سراسر جهان است. جراحی اسلیو معده تغییرات عمیقی در زندگی شخص بیمار ایجاد می‌کند.

از جمله این تغییرات می‌توان به لاغری بیش از حد در حدود 60 تا 70 درصد ظرف یکسال پس از جراحی، بهبود نسبی یا درمان کامل بیماری‌های مرتبط با اضافه وزن مانند دیابت نوع 2، فشار خون بالا، آپنه خواب، کبد چرب، درد مفاصل و چربی خون اشاره کرد. با توجه به اینکه ترشح هورمون گرلین پس از عمل جراحی اسلیو معده به شدت کاهش می‌یابد، احساس گرسنگی بیماران کمتر شده و به تبع آن، میل به خوردن کاهش پیدا می‌کند.

 

 

متخصص جراحی لاغری

اگر بدنبال متخصص جراحی لاغری هستید، باید بدانید که این متخصص چه ویژگی‌ها و توانایی‌هایی باید داشته باشد. یک متخصص جراحی لاغری معروف مانند دکتر فرهمند، ویژگی‌های حیاتی برای فرآیند جراحی و بهبودی بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافی وزن را برای بیماران تشریح می‌کنند که پزشکان معمولی توانایی ارائه این اطلاعات را ندارند. در این قسمت، با هدف کمک در تصمیم‌گیری برای انتخاب متخصص جراحی لاغری مطالبی برای شما آماده شده است.

  1. گزینه‌های قابل ارائه

برخی از پزشکان متخصص جراحی لاغری فقط در یک نوع جراحی لاغری تخصص دارند و سعی می‌کنند هر بیماری که به آن‌ها مراجعه می‌کنند، به سمت آن روش خاص سوق دهند. با این حال، هر بیمار شرایط مختلف و منحصربه‌فرد دارد که مشکلات سلامتی و اهداف کاهش وزن آن‌ها متفاوت است. بسته به شاخص توده بدنی BMI و سابقه درمانی بیمار، یک متخصص جراحی لاغری معروف، انواع مختلفی از گزینه‌های جراحی لاپاراسکوپی را برای رفع نیازهای هر بیمار پیشنهاد می‌دهد. اسلیو معده، برای بیمارانی که در کنترل مصرف غذای روزانه خود مشکل دارند، گزینه مناسبی است.

  1. ارائه اطلاعات و مراقبت‌های بعد از عمل

اکثر متقاضیان عمل اسلیو معده، این عمل جراحی را به عنوان یک روش طلایی برای لاغری می‌دانند؛ اما اسلیو معده اولین قدم در مسیر کاهش وزن است. این وظیفه متخصص جراحی لاغری است که هر ابزارهای موردنیاز را برای کاهش وزن و جلوگیری از اضافه وزن در اختیار بیماران قرار دهند. به همین دلیل مهم است که تیم جراح متخصص لاغری پس از عمل، توانایی پیگیری بیماران و ارائه اطلاعات لازم در خصوص مراقبت‌های بعد از عمل را داشته باشد.

برنامه‌های آموزش مداوم به بیمار، مانند ارائه اطلاعات از طریق سایت جراح لاغری، به بیماران توصیه و راهنمایی‌هایی را در مورد چگونگی کاهش وزن پس از عمل ارائه می‌دهد. با ارائه پشتیبانی پس از عمل، بیماران می‌توانند نتایج کاهش وزن خود را بهبود بخشند تا نتایج مثبتی در طول سفر کاهش وزن داشته باشند!

  1. سابقه عمل جراحی

اگرچه عمل اسلیو معده دارای میزان عوارض نسبتا پاینی است، اما انتخاب یه متخصص جراح لاغری، مانند دکتر فرهمند، می‌تواند یک عمل ایمن برای شما در پیش داشته باشد. دکتر محمدرضا فرهمند از به اشتراک گذاشتن سابقه عمل جراحی اسلیو معده با بیماران باکی نداشته و می‌توانید فیلم‌های عمل اسلیو معده و تجربیات ایشان در اینستاگرام و آپارات ببینید. می‌توان گفت دکتر فرهمند با انجام حدود 15هزار عمل جراحی موفق، در این مسیر پیشرو است.

 

دکتر فرهمند

دکتر محمدرضا فرهمند، فارغ‌التحصیل دکتری تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا، تجارب و با اتاق عملی مجهز در بیمارستان عرفان تهران، موفق به انجام بیش از 15هزار عمل موفق اسلیو معده شده است. دکتر فرهمند، متخصص جراحی لاغری براساس مشکلات ناشی از اضافه وزن و چاقی، عمل اسلیو معده بیماران انجام می‌دهد. ایشان در کارنامه حرفه‌ای خود، عمل جراحی اسلیو معده افراد سرشناسی مانند سالار عقیلی، که مشکلاتی نظیر فشار خون بالا، آپنه خواب، مشکلات گوارشی و قلبی که به تبع اضافه وزن برای ایشان بوجود آمده بود، دارد.

دکتر فرهمند تمامی عمل‌های جراحی لاغری خود را به‌وسیله لاپاراسکوپی انجام داده که در این روش، به‌جای برش افقی شکم بیماران، چندین حفره با قطر چند میلی‌متری در بدن بیماران ایجاد می‌شود و ابزار جراحی به همراه دوربین به داخل شکم بیمار برای عمل جراحی اسلیو معده، فرستاده می‌شود.

یک روز پس از عمل جراحی اسلیو معده توسط دکتر فرهمند، بیماران توان اجازه ترخیص از بیمارستان و رسیدگی به امور روزمره خود را دارند. توجه داشته باشید که لاغری با استفاده از عمل اسلیو معده توسط دکتر فرهمند پایان ماجرا نبوده و بهبود شرایط زندگی روزمره بیماران و انجام فعالیت‌های ورزشی و تغییر در وعده‌های غذایی، باید ادامه داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی