شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

زندگی در آپارتمان در کنار تمام مزایایی که دارد، معایب بسیاری هم به دنبال خواهد داشت. به همین خاطر بسیاری از افرادی که توانایی مالی دارند، اقدام به خرید باغ ویلا در شهریار یا سایر شهرهای اطراف تهران می‎کنند. این ویلاها عموما از قیمت مناسبی برخوردار است و متراژ بالایی دارد. فضای زیاد، امنیت بالا، قیمت مناسب، امکان برخورداری از استخر و باغ و ... از جمله دلایلی است که افراد اقدام به خرید ویلا در این شهرک‎ها می‎کنند. از سویی دیگر، خرید باغ ویلا در ملارد یا خرید باغ ویلا در شهریار یا سایر شهرهای اطراف تهران عنوان سرمایه‎گذاری مطمئن نیز محسوب می‌شود و ارزش پول شما حفظ خواهد شد. در این نوشته قصد داریم تا شما را با مزایای خرید باغ ویلا در غرب تهران و تعدادی از بهترین شهرک‎های ویلایی آشنا کنیم.

 

مزایای خرید باغ ویلا در غرب تهران

خرید باغ ویلا در شهریار یا مناطق غربی تهران از مزایای بسیاری برخوردار است که از جمله آن‎ها می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بالا: یکی از مهم‎ترین مزایای خرید باغ ویلا در شهریار و غرب تهران در این است که امنیت این منطقه نسبت به سایر مناطق بالاتر است.
  • قیمت مناسب: خرید باغ ویلا در غرب تهران، از قیمت مناسب‎تری نسبت به سایر مناطق برخوردار است.
  • امکانات بیشتر: غرب تهران دارای امکانات مناسبی است و مدام به امکانات و تسهیلات زندگی در این منطقه افزوده می‌شود.
  • چشم‎اندازهای طبیعی: طبیعت و آب‎وهوای خوب غرب تهران باعث می‌شود که خرید ویلا در این منطقه گزینه مناسب‎تری باشد.

 

شهرک تیسفون

اگر برای خرید باغ ویلا در شهریار یا خرید باغ ویلا در ملارد اقدام کرده باشید، احتمالا املاکی‎ها شهرک تیسفون را هم به شما معرفی کرده‎اند. شهرک تیسفون را می‎توان یکی از بهترین شهرک‎های باغ‎ ویلایی در تهران دانست که حدودا 45 سالی است که قدمت دارد. همین موضوع سبب شده که سازه‎های باشکوه و درخور توجه در آن وجود داشته باشد. این شهرک در جاده شهریار به ملارد واقع شده و در جنوب شهرک اندیشه فاز 1 است.

در این شهرک دسترسی به مراکز رفاهی مانند بیمارستان سجاد شهریار، درمانگاه کسری، باغ رستوران تخت جمشید و تچرا، مرکز خرید ستاره بهشت و ... به سادگی انجام می‌شود. به طور کلی خرید باغ ویلا در این منطقه را می‎توان یک سرمایه‎گذاری پربازده دانست.

 

 

شهرک والفجر

شهرک والفجر را می‎توان یکی از قدیمی‎ترین شهرک‎های موجود در شهریار دانست. این شهرک در همسایگی تیسفون و ملارد قرار گرفته و یکی از بهترین گزینه‎ها برای خرید باغ‎ ویلا در آن است. بیشتر افرادی که به دنبال خرید باغ ویلا در ملارد یا خرید باغ ویلا در شهریار هستند، با دیدن درختان چنار این منطقه، ترجیح می‎دهند که ویلای خود را در این شهرک خریداری کنند.

اما شهرک والفجر علاوه بر درختان چنار خود از امکانات رفاهی و تفریحی، گل‎کاری و چمن‎کاری، پاساژ، مسجد و حسینیه، جایگاه سوخت CNG و ... برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال خرید باغ ویلا در شهریار و مناطق اطراف آن هستید، به هیچ عنوان ویلاهای شهرک والفجر را فراموش نکنید. آب‎وهوای خوب و حضور ویلاهای لوکس از جمله دلایلی است که باعث می‌شود افراد تمایل زیادی برای خرید ویلا در این بخش نشان می‎دهند.

 

شهرک باران

اگر قصد خرید باغ ویلا در ملارد را دارید، شهرک باران می‎تواند یکی از بهترین انتخاب‎ها برای شما باشد. در سال 1352 بود که اولین بنا در این شهرک ساخته شد و در حال حاضر از بافت لوکس و خوبی برخوردار است. افرادی که به دنبال خرید ویلا در کرج هستند، می‎توانند شهرک باران را درختان 50 ساله‌اش را در نظر داشته باشند.

 

ویلا در غرب تهران

 

شهرک الهیه

افرادی که به دنبال شهرک‎های باغ ویلایی غرب تهران هستند، می‎توانند شهرک الهیه را هم در نظر داشته باشند که در منطقه محمد شهرکرج قرار گرفته است و می‎توان آن را یکی از لوکس‎ترین بخش‎های استان البرز دانست. این شهرک به شکل کاملا مهندسی‎‌سازی شده، از جواز ساخت برخوردار بوده و تقریبا همه املاک آن دارای سند شش دانگ هستند.

ویلاهای لاکچری این منطقه اکثرا دوبلکس بوده و یک الی دو استخر در آن‎ها جای گرفته است. همچنین مسیر دسترسی به این شهرک از طریق اتوبان تهران کرج خروجی محمد ‎شهر کرج است. شهرک الهیه به طور کلی از صدها زمین با متراژ 1150 متر تشکیل شده و خیابان‎های اصلی آن بیست‎متری اول و بیست‎متری دوم نام دارد.

شهرک عطار

شهرک عطار یکی از شهرک‎های ویلایی محمدشهر کرج است که می‎توان برای خرید ویلا روی آن حساب کرد. ویلاهای موجود در این شهرک همگی بین 500 تا 1000 متر بوده و تعداد محدودی برای فروش وجود دارد. به طور کلی شهرک عطار بستر مناسبی برای ساخت‎وساز است و به نظر می‎رسد که آینده درخشانی در پی داشته باشد. در صورتی که به دنبال خرید ویلاهای ارزان‎ قیمت‎تر نسبت به شهرک‎های باغ ویلایی غرب تهران هستید، خرید باغ ویلا در کرج و شهرک عطار گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

شهرک خیام

شهرک خیام که در همسایگی شهرک ویلایی عطار جای گرفته نیز یکی از بهترین گزینه‎ها برای خرید ویلا با قیمت مناسب در محمدشهر کرج است. ویلاهای ساخته شده در این منطقه از آینده درخشانی برخوردارند و به نظر می‎رسد که قیمت آن‎ها در آینده‎ای نه چندان دور افزایش قابل توجهی داشته باشد. ویلاهای موجود در این شهرک نیز در متراژ‎های 500 و 1000 متری بوده و برای خرید و سرمایه‎گذاری پیشنهاد می‌شود.

 

سخن پایانی

D:\mohammadreza sanaee\reportaj\WhatsApp Image 2020-03-04 at 3.55.25 PM.jpeg

ما در این نوشتار سعی کردیم تا تعدادی از شهرک‎های ویلایی عالی و آینده‎دار غرب تهران و کرج را به شما معرفی کنیم. به طور کلی خرید باغ ویلا در شهریار و کرج می‎تواند توجیه اقتصادی بیشتری داشته باشد. در صورتی که نیاز به خرید ویلا یا دریافت مشاوره در این زمینه دارید می‎توانید با برند برتر باغ ویلا یعنی صناملک در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی