شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آشنایی با دمنوش چای سبز ترکیبی و تاثیر آن روی لاغری

بدون شک دمنوش چای سبز ترکیبی را می‌توان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین دمنوش دانست. این دمنوش پرخاصیت، خوش‌طعم و خوشبو مصرف‌کنندگان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد‌. از مهم‌ترین فواید دمنوش چای‌سبز، لاغری و افزایش سلامت مو و پوست است. در ادامه درباره خواص این دمنوش ارزشمند و مرکز خرید معتبر آن توضیح می‌دهیم.

دمنوش چای سبز ترکیبی چیست؟

دمنوش چای سبز بر پایه برگ چای تولید می‌شود. برگ چای را از گیاه خودروی کاملیا استخراج می‌کنند. چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، مواد مغذی و انواع فلاونول بوده و بسیار سالم و مفید است.

این دمنوش فاقد چربی، کربوهیدرات و پروتئین بوده و استفاده از آن توسط پزشکان و متخصصان طب سنتی توصیه می‌شود. تفاوت چای‌سبز با چای سیاه، تخمیر و اکسیدنشدن آن در فرایند تولید است، به همین دلیل خواص آن به‌خوبی حفظ شده و محصولی ارگانیک محسوب می‌شود.

چای‌سبز به‌دلیل برخورداری از ترکیبات گیاهی ارگانیک و مغذی، تاثیرات بسیار زیادی برروی سلامتی بدن و ذهن دارد. فواید بی‌نظیر چای‌سبز برای پوست و مو سبب‌شده در تولید بسیاری از کرم‌ها، شامپوها، ماسک‌ها و محصولات مراقبتی به کار برده شود.

دمنوش چای سبز ترکیبی لاغرکننده است؟

دمنوش چای‌سبز، برای لاغری و کاهش اشتها بسیار موثر است. این دمنوش وزن را کاهش داده و کنترل می‌کند، اما مصرف آن به تنهایی برای لاغری کافی نیست و باید در کنار آن، رژیم غذایی سالم و مناسبی را رعایت کرد.

متخصصان تغذیه و مربیان مصرف دمنوش چای‌سبز را به‌دلیل داشتن ترکیبات چربی‌سوز، کافئین بسیار پایین‌تر از قهوه و کنترل اشتها به ورزش‌کاران توصیه می‌کنند. این دمنوش باعث بهبود عملکرد ورزش‌کاران می‌شود.

در ترکیبات چای‌سبز، پلی‌فنل وجود دارد که باعث می‌شود میزان سوخت‌وساز و اکسیداسیون بدن افرایش پیدا کند. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای‌سبز با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کنند و چربی‌های درون‌سلولی را تجزیه کرده و از بین می‌برند.

با سوختن چربی‌ها، انرژی مورد نیاز بدن برای انجام‌دادن فعالیت‌های روزانه مانند ورزش‌، پیاده‌روی، مطالعه و امور دیگر تامین می‌شود. چای‌سبز متابولیسم را افرایش می‌دهد و با افزایش متابولیسم، چربی‌های ناحیه شکم که چربی احشایی نامیده می‌شوند، با سرعت بیشتری آب می‌شوند.

دمنوش چای‌سبز کالری ندارد، به همین نوشیدنی محبوب بدن‌سازان است. دمنوش چای‌سبز ستین مانع از جذب چربی مواد غذایی می‌شود و از تجمع چربی‌ها در بدن جلوگیری می‌کند. این دمنوش به‌صورت قابل توجهی، چربی‌های دور شکم و پهلو را کاهش می‌دهد.

فواید دمنوش چای سبز ترکیبی که باید بدانید

با مصرف دمنوش چای‌سبز سیستم گوارش و کبد از سموم پا‌ک‌سازی شده و تقویت می‌شود. برای افرادی که دچار نفخ می‌شوند و به کیسه صفرا مبتلا هستند، این دمنوش بسیار مفید و سودمند است.

چای‌سبز کلسترول بالای خون و دیابت را کنترل کرده و بهبود می‌بخشد. مصرف صحیح و به‌اندازه این دمنوش برای کاهش اضطراب، تقویت و آرامش اعصاب، مقابله با افسردگی و کاهش شدت آلزایمر بسیار موثر است.

دمنوش چای‌سبز حساسیت به انسولین را نیز کنترل کرده و قند خون را نیز تنظیم می‌کند. این دمنوش در پیشگیری، بهبود و کنترل دیابت نوع ۲ تاثیر بسیار زیادی دارد. براساس تحقیقی که در ژاپن برروی ۲۸۶۷۱۰ نفر انجام شد، احتمال ابتلا به دیابت در کسانی که دمنوش چای‌سبز استفاده می‌کنند، نسبت به افرادی که چای می‌نوشند، حدودا ۴۲درصد کمتر است.

دمنوش چای‌سبز ستین برای تصفیه‌ خون نیز کاربرد دارد. این دمنوش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های مزمن را به‌شکل موثری پایین می‌آورد. دمنوش چای‌سبز سرشار از فیبر بوده و مصرف آن، مانع از ابتلا به یبوست می‌شود. چای‌سبز از پیری سلول‌ها جلوگیری می‌کند و خاصیت ضد سرطانی دارد.

خواص دیگر دمنوش چای‌سبز ستین عبارت‌اند از:

  • تسکین درد قاعدگی
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه و تخمدان
  • تقویت ریه
  • جلوگیری از التهاب سیستم تنفسی
  • جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات
  • بهبود سوءهاضمه و دردهای شکمی
  • تخلیه خلط و عفونت و باکتری گلو
  • جلوگیری از بروز لک برروی پوست

آشنایی با خواص شگفت‌انگیز دمنوش چای سبز ترکیبی برای مو

چای‌سبز خواص بی‌نظیری دارد و در کنترل و بهبود بسیاری از اختلالات موثر است‌. دمنوش چای سبز ترکیبی تقویت‌کننده و تغذیه‌کننده مو بوده و با کنترل اثرات هورمون هیدروتستوسترون و تستوسترون از ریزش موها جلوگیری می‌کند. چای‌سبز به‌دلیل سرشاربودن از آنتی‌اکسیدان‌ها و اپیگالوکاتچین، برای حفظ سلامت مو و پوست و کنترل ریزش موی هورمونی بسیار مفید است.

علاوه‌بر این موارد، چای‌سبز، کویرستین دارد که عوامل ایجادکننده ریزش مو را کنترل می‌کند. کافئین موجود در دمنوش چای‌سبز، IGF-1 را که اداره اثرات هورمون‌های رشد را بر عهده دارد، تحریک کرده و باعث می‌شود فولیکول‌های مو تقویت شده و رشد کنند.

ترکیبات دمنوش چای سبز ترکیبی ستین چیست؟

چای‌سبز، زیره، چای‌ترش، تخم کرفس، قره‌قروت، ریشه جعفری، میوه کرنبری و زالزالک مواد تشکیل‌دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز هستند. مقدار این مواد براساس قواعد و با نظارت متخصصان علوم تغذیه و طب سنتی اندازه‌گیری شده است. افراد دچار چاقی و اضافه وزن که تحرک کافی ندارند، می‌توانند با مصرف این دمنوش، اشتهای خود را کاهش داده و لاغر شوند.

دمنوش چای سبز ترکیبی را با چه موادی می‌توان ترکیب کرد؟

دمنوش چای‌سبز طبع سرد و خشک دارد و با اضافه‌کردن برخی از گیاهان و چاشنی‌ها، می‌توان خاصیت‌هایش را بیشتر و طبع آن را متعادل کرد. به دمنوش چای‌سبز می‌توانید مواد زیر را اضافه کنید:

  • عسل
  • دارچین
  • نبات
  • هل
  • لیموترش
  • نعناع
  • زعفران
  • بهارنارنج
  • زنجبیل
  • به‌لیمو
  • رزماری
  • گل‌محمدی
  • زوفا
  • آویشن

میزان مصرف مناسب دمنوش چای‌سبز ستین چقدر است؟

دمنوش ۱۰۰درصد گیاهی چای‌سبز، باید به‌اندازه و به‌صورت متعادل مصرف شود. استفاده بیش‌ازحد از آن عوارض متعددی مانند کاهش فشارخون، کاهش آب بدن، کاهش پتاسیم و کلسیم، اختلال در سیستم گوارش، اختلال در خواب، مشکلات عصبی و تپش قلب ایجاد می‌کند.

بنابراین، به‌صورت متعادل این دمنوش را میل کنید و برای افزایش‌دادن میزان مصرف، حتما از متخصص تغذیه یا طب سنتی راهنمایی بگیرید‌. دمنوش چای‌سبز برای کسانی که داروهای هورمونی و رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنند، مضر است.

مصرف این دمنوش همچنین، به بانوان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری‌های کلیه و کبد، فشارخون، کم‌خونی، زخم معده، اختلالات روانی، میگرن، تیروئید کم‌کار یا پرکار و بیماری‌های چشم توصیه نمی‌شود و این افراد برای استفاده از آن، حتما باید با پزشک معالج خود مشورت کنند.

دمنوش چای سبز ترکیبی ستین را می‌توانید روزانه ۳ لیوان میل کنید. هر لیوان را ۳۰ الی ۶۰ دقیقه قبل از مصرف صبحانه، ناهار و شام بنوشید تا اشتها کاهش پیدا کند. توجه داشته باشید دمنوش باید به‌مدت ۵ دقیقه دم بکشد و حتما به‌صورت گرم میل شود تا سودمند باشد‌. دمنوش چای‌سبز درصورتی‌که پیش از خواب مصرف شود، موجب بی‌خوابی خواهد شد.

خرید دمنوش چای‌سبز ستین از دیجی نفیس

دیجی نفیس، نماینده معتبر و قابل اطمینان شرکت دکتر بیز، دمنوش چای‌سبز را به‌صورت بسته‌های حاوی ۱۲۰ ساشه که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو هستند، با ضمانت کیفیت و اصالت کالا به فروش می‌رساند. برای خرید دمنوش چای سبز ترکیبی ستین می‌توانید به سایت دیجی نفیس مراجعه کرده و سفارش خود را در هرجای ایران که هستید، با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

کارشناسان سایت دیجی نفیس شبانه‌روز به سوالات مشتریان پاسخ داده و برای داشتن خریدی مناسب و رضایت‌بخش راهنمایی‌ و مشورت‌های لازم را ارائه می‌دهند. مهم‌ترین هدف دیجی نفیس کسب رضایت مشتریان است و برای تحقق آن، خدماتی مانند ارائه گارانتی، امکان بازگرداندن کالا، عودت وجه و خدمات دیگر را ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

دمنوش چای سبز ترکیبی ستین محصولی سرشار از خاصیت‌های متعدد است که مصرف آن ازطرف پزشکان و متخصصان طب سنتی توصیه می‌شود. این دمنوش در لاغری، کاهش اشتها، چربی‌سوزی، افزایش متابولیسم و تناسب اندام تاثیر بسیار زیادی دارد.

از خواص شگفت‌انگیز دیگر این دمنوش، به تقویت مو، کنترل دیابت، کاهش استرس، آرامش اعصاب، جلوگیری از یبوست، جلوگیری از تجمع چربی، کنترل فشارخون، تنظیم قند خون، بهبود کبد چرب، جلوگیری از نفخ و تصفیه خون می‌توان اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی