شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بررسی انواع سرور مجازی بر اساس کشورها

برای انجام برخی از تراکنش‌های بین‌المللی باید آی‌پی ثابت داشته باشید. به طور مثال خریدوفروش ارزهای دیجیتال با استفاده از صرافی بایننس فقط با آی‌پی ثابت امکان‌پذیر است. برای این کار کاربران از خدمات سرورهای مجازی در کشورهای مختلف استفاده می‌کنند.

با وجود اینکه سخت‌افزار این سرورها در کشورهای مختلف قرار دارند اما خدمات آنها توسط مؤسسات داخلی به فروش می‌رسد. در این مطلب قصد داریم انواع سرور مجازی بر اساس کشورها را به شما توضیح داده و مسیری برای خرید اشتراک در این سرورها را به شما معرفی کنیم.

بررسی انواع سرور مجازی بر اساس کشورها

 

نحوه انتخاب صحیح سرور مجازی

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره کردیم سخت‌افزار انواع سرورها در کشورهای مختلفی قرار دارند اما کاربران از سرتاسر دنیا می‌توانند از امکانات این سرورها استفاده کنند. زمانی که می‌خواهید سرور مجازی مناسبی را انتخاب کنید باید به موقعیت مکانی و مرکز پایگاه‌داده آن توجه داشته باشید. این دو پارامتر است که سرعت عملکرد و امنیت آن را تعیین می‌کنند.

اگر می‌خواهید سرعت پینگ سرور مجازی زیاد باشد باید سروری در کشورهای هم‌جوار با ایران را انتخاب کنید. زیرا کشورهایی که موقعیت مکانی آنها به ایران نزدیک است، با سرعت بیشتری به شما امکانات می‌دهند. ما در این مواقع خرید vps امارات را به کاربران ایرانی توصیه می‌کنیم.

اما اگر می‌خواهید امنیت تراکنش‌های شما تأمین شده باشد بهتر است سرور مجازی را از کشورهایی مانند هلند، آلمان یا فنلاند انتخاب کنید. در ادامه هر یک از این سرورهای مجازی را به طور کامل به شما معرفی می‌کنیم. برای انتخاب صحیح سرور مجازی باید با انواع کشورهایی که آن را ارائه می‌دهند، آشنایی داشته باشید.

برای خرید سرور مجازی کشور های مختالف می توانید از طریق سایت فراکنش به نشانی https://farakonesh.org/ اقدام نمایید.

 

سرور مجازی هلند

اگر به دنبال خرید سرور مجازی با امنیت، قدرت و پهنای باند بسیار بالا هستید ما به شما سرور مجازی هلند را پیشنهاد می‌کنیم. این سرور که از دیتا سنترهای بسیار معتبری استفاده می‌کند، بستری مناسب برای کسب و کارها و حتی پرداخت‌های بین المللی برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از این سرور بدون هیچ مشکلی می‌توانید امور مالی و ارزی خود را در کشورهای مختلف انجام دهید.

هلند می‌توانند انتخابی مناسب برای خرید vps خارجی باشد. این سرور ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیر را دارد:

  • شما با خرید vps هلند انکان مدیریت کامل آن را در اختیار دارید و به راحتی می‌توانید از آن بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف استفاده کنید.
  • شما می‌توانید بر اساس مصرف خود و مقدار رم پردازنده و حافظه سیستم از امکانات سرور هلند استفاده کنید بدین ترتیب مبلغی که پرداخت می‌کنید کاهش پیدا خواهد کرد.
  • امنیت سرور مجازی این کشور بسیار بالاست به همین دلیل کاربران آن را برای ترید و خرید و فروش‌های اینترنتی استفاده می‌کنند.
  • قیمت این سرور با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، بسیار منصفانه و مقرون‌به‌صرفه است.

 

سرور مجازی کشور فنلاند

خرید سرور مجازی فنلاند که در قاره اروپا قرار دارد، امکانات بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما با خرید اشتراک در این سرور می‌توانید از سرعت، امنیت و عملکرد عالی این سرور مجازی استفاده کنید. این سرور به نسبت دیگر سرورهایی که در اتحادیه اروپا قرار دارند، قیمت مناسب‌تری داشته در نتیجه متقاضیان بیشتری آن را خریداری می‌کند.

برخی از ویژگی‌های سرور مجازی کشور فنلاند بدین شهر است:

  • پینگ تایم این سرور بسیار کوتاه بوده و شما می‌توانید در کسری از ثانیه کارهای اینترنتی خود را انجام دهید.
  • سرعت vps فنلاند به دلیل هارد ssd آن بسیار بالا است.
  • می‌توان از پورت‌های ۱ تا ۱۰ گیگابایت موجود در این سرور یکی را انتخاب کرده و خدمات را از طریق آن دریافت نمود.
  • امنیت سرور فنلاند بسیار بالا است.
  • قیمت سرور کشور فنلاند با توجه به پهنای بانی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  • فایروال‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مختلفی بر روی آن نصب شده است.
  • این سرور آی پی اختصاصی و ثابت را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

 

سرور مجازی امارات

زمانی که شما به vps امارات را خریداری می‌کنید به راحتی می‌توانید با آی‌پی ثابت به اینترنت این کشور متصل شوید. همان‌طور که می‌دانید امارات در همسایگی ایران واقع شده است در نتیجه سرعت این سرور برای کاربران ایرانی بسیار بیشتر از سرورهای کشورهای دیگر است. شما با خرید سرور مجازی امارات به راحتی می‌توانید پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام دهید. همچنین تراکنش‌های ارزی در کشورهای دیگر انجام داده و یا از خدمات درگاه پی پال استفاده نمایید.

امکان نصب سیستم‌عامل‌های مختلف بر روی این سرور مجازی وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید از سرورهای ویندوز، لینوکس و دیگر سیستم‌های روز دنیا این سرورها استفاده کنیم. برخی از ویژگی‌های سرور مجازی امارات بدین ترتیب است:

  • فایروال‌های سخت‌افزاری و شبکه‌ای مختلفی بر روی این سرور اعمال می‌شود.
  • سرعت سرور امارات ۳ برابر سرعت دیگر سرورها زیرا موقعیت جغرافیایی این کشور به ما نزدیک‌تر است.
  • این سرور مجازی مجهز به پورت پرسرعت است.
  • با خرید این سرور یک عدد آی پی ثابت اختصاصی در کشور امارات نیز به شما اهدا می‌شود.
  • امکان مدیریت سرور مجازی با استفاده از پنل مخصوص وجود دارد.

 

سرور مجازی آلمان

شما می‌توانید با خرید سرور مجازی آلمان از معتبرترین و قدرتمندترین دیتا سنترهای جهان استفاده کنید. با خرید این سرور می‌توانید آی پی ثابت آلمان را دریافت کرده و تمام فعالیت‌های مربوط به کسب‌وکار خود را در این بستر انجام دهید. سخت‌افزار فیزیکی این سرور مجازی در فالکنشتاین و نورنبرگ قرار دارد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرورهای مجازی آلمان بدین شرح است:

  • مقدار حافظه رمی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد از ۲۵۶ مگابایت تا ۲ گیگابایت متفاوت است. معمولاً کاربران بر اساس نیاز خود این حافظه را انتخاب می‌کنند. کسانی که به دنبال جستجو در صفحات اینترنتی هستند با ۲۵۶ مگابایت نیز می‌توانند به کار خود ادامه دهند اما اگر قصد انجام ترید یا پرداخت‌های بین‌المللی پی پال و وایز را دارید باید از حافظه پرسرعت‌تری تا حداکثر ۲ گیگابایت استفاده کنید.
  • امکان استفاده از این سرور در سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس وجود دارد.
  • قیمت سرور مجازی آلمان با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار پایین است.

اگر می‌خواهید سروری باکیفیت و ارزان‌تر از سرور مجازی آلمان و هلند را خریداری کنید، به شما خرید vps فنلاند را پیشنهاد می‌کنیم. مشخصات این سرور را در بخش بعدی به شما معرفی می‌کنیم.

 

خدمات خرید انواع سرورهای مجازی کشورهای مختلف با فراکنش

ابتدا شما باید نیاز خود را بررسی کرده و سپس یکی از کشورهای ارائه‌دهنده vps را انتخاب کنید. امکان خرید این سرورها از طریق وب‌سایت فراکنش وجود دارد. برای این کار کافی است تا پلن مناسب را انتخاب کرده و سپس هزینه آن را پرداخت کنید. فراکنش تمام خدمات خود را به صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی