شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی بازارهای ارزان فروشی دبی و ترکیه

فرقی ندارد که به‌قصد تفریح سفر کنید یا خرید کالاهای خارجی و تجارت درهرحال خریدکردن از بازارها و فروشگاه‌های کشورهای دیگر همواره موردتوجه گردشگران ایرانی بوده است. در میان مقاصد خارجی، دبی و برخی شهرهای ترکیه نظیر استانبول و وان نیز جزو اولین گزینه‌ها برای خرید انواع کالاهای خارجی برای گردشگران ایرانی هستند. بااین‌وجود تنوع بازارها و مراکز خرید در هر یک این مقاصد موجب شده است تا پیداکردن ارزان‌ترین بازارها برای خرید در دبی و مقاصد ترکیه کمی دشوار باشد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بازارهای ارزان در دبی و ترکیه بپردازیم.

 

ارزان‌ترین گزینه‌ها برای خرید در دبی

امارات همواره به‌عنوان یک مقصد لوکس و گران شناخته شده است، ازاین‌رو بسیاری از افراد تصور می‌کنند رزرو تور دبی و سفر به آن انتخاب مناسبی برای انجام خریدهای اقتصادی و ارزان نیست، درحالی‌که اگر بازارها و مراکز خرید عمده‌فروشی یا ارزان دبی را بشناسند می‌توانند تنوع بی‌نظیری از کالاها و پوشاک خارجی از برندهای گوناگون را با قیمتی ارزان در دبی خریداری کنند. با ما همراه باشید تا این مراکز ارزان‌خرید در دبی را معرفی کنیم.

 

دراگون مارت دبی (Dragon Mart Dubai)

دراگون مارت دبی از بهترین گزینه‌های خرید ارزان در حومه شهر دبی است که شامل دو مجتمع خرید در جوار یکدیگر است. اولین دراگون مارت باعرضه تنوع گسترده‌ای از اجناس شامل کفش، اکسسوری، پوشاک، لوازم تزیینی منزل، اسباب‌بازی و بسیاری از اجناس دیگر به‌صورت عمده و با قیمت‌های ارزان بسیار موردتوجه قرار گرفت. همین موضوع موجب شد تا دراگون مارت ۲ نیز پس از چند سال احداث شود که فضایی وسیع‌تر دارد و نزدیک به ۵۰۰۰ فروشگاه مختلف را در خود جای‌داده است؛ بنابراین اگر حتی بلیط هواپیما دبی را به‌قصد تفریح خریداری کرده‌اید باز هم پیشنهاد می‌کنیم فرصت را غنیمت بشمارید و به این مرکز خرید بروید تا خرید اقتصادی در مقصد لوکس دبی را تجربه کنید.

 

 

مرکز خرید کرامه دبی (Karama Center Dubai)

در مرکز خرید کرامه دبی انواع اجناس و کالاهایی که در مراکز خرید لوکس دبی با قیمت بالا به فروش می‌رسند را می‌توان با قیمت‌های باورنکردنی خریداری کرد. به‌طوری که ممکن است برخی از اجناس با کمتر از نصف قیمتشان عرضه شوند. اگر جزو افرادی باشید ترفندهای چانه‌زنی را به‌خوبی بلدند حتی می‌توانید اجناس این مرکز خرید را با قیمتی پایین‌تر از آنچه در برچسب قیمتی آنها درج شده خریداری کنید. از همه اینها که بگذریم در مسیر پیاده‌روی خیابانی که مرکز خرید کرامه دبی قرار دارد نیز مغازه‌های زیادی وجود دارند که لباس‌های سنتی و صنایع‌دستی را با قیمتی بسیار ارزان به فروش می‌رسانند؛ بنابراین به‌جای آنکه با پرواز تهران قشم به سراغ خرید کالاهای ارزان خارجی بروید بهتر است هر وقت گذرتان به دبی رسید به این مرکز بروید و یک خرید جانانه فوق‌العاده ارزان کنید.

 

 

مرکز خرید اوت لت ویلج دبی (Outlet Village Dubai)

دیگر همه می‌دانند که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خریدهای ارزان‌قیمت رفتن به مراکز اوت‌لت است. مرکز خرید اوت‌لت ویلج دبی نیز در ردیف گزینه‌های مناسب برای خریدهای اقتصادی در دبی قرار دارد. شاید در نگاه اول این مرکز خرید باتوجه‌به معماری خیره‌کننده‌اش به سبک معماری ایتالیا یک مرکز خرید لوکس و گران‌قیمت به نظر برسد. اما اگر سری به مغازه‌های داخل این مرکز خرید بزنید خواهید دید که اجناس برندهای مطرح جهانی با قیمت‌های مناسب و ارزان عرضه شده‌اند.

 

بهترین گزینه‌های خرید ارزان در ترکیه

وقتی صحبت از خرید ارزان کالاهای باکیفیت خارجی می‌شود عده‌ای از افراد به سراغ رزرو تور ترکیه می‌روند تا از این طریق در حین تفریح و گشت‌وگذار به خرید هم بروند. باتوجه‌به هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه سفر به ترکیه این کشور برای این منظور مناسب‌است. سفر به ترکیه به‌اصطلاح هم فال است و هم تماشا یعنی در حین جهانگردی امکان خرید اجناس خارجی نیز فراهم است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ارزان در ترکیه بازارها و مراکز خرید استانبول است در ادامه با ما همراه باشید تا ارزان‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم.

 

مرکز خرید سینان پاشا سنتر استانبول (Sinanpasa Business Center)

مرکز خرید سینان پاشا سنتر استانبول از ارزان‌ترین مراکز خرید ترکیه محسوب می‌شود. این مرکز خرید شامل یک پاساژ با بیش از ۲۰۰ فروشگاه و بوتیک که اجناس مختلف از لوازم الکترونیکی، وسایل دکوری منزل، کیف و کفش و پوشاک را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. شاید تنوع برندهایی که در این مرکز خرید عرضه می‌شوند شامل طیف وسیعی از برندهای مطرح و مشهور دنیا نباشد؛ اما دست‌کم برندهای ترک و معمولی را به‌راحتی می‌توان با قیمتی ارزان در مغازه‌های آن خرید.

 

بازار محمودپاشا استانبول (Mahmutpasha Bazaar Istanbul)

بازار محمودپاشا استانبول نیز از دیگر گزینه‌های اقتصادی برای خرید در ترکیه است و به آن دسته از مسافرانی که قرار است با پرواز تهران قشم به خرید اجناس خارجی به‌ویژه پوشاک با قیمت ارزان بروند توصیه می‌شود درصورتی‌که در استانبول به سر می‌برند سری به این بازار بزنند. این بازار در محله‌ای به همین نام و در منطقه امینونو استانبول قرار گرفته است و مقرون‌به‌صرفه بودن اجناس آن موجب شده است تا تقریبا در اغلب روزها پر ازدحام و شلوغ باشد. این بازار شامل یک خیابان طویل است که در دو طرف آن مغازه‌های کوچک و بزرگ زیادی وجود دارد که هر کدام کالای خاصی را با قیمت ارزان عرضه می‌کنند.

 

پاساژ ترکوز استانبول (Tercos Passage Istanbul)

تقریباً همه گردشگرانی که تجربه زیادی در سفر به استانبول دارند می‌دانند که خیابان استقلال یکی از اصلی‌ترین نقاط شهر استانبول برای خرید است. این خسایان مملو است از انواع مغازه‌ها و بوتیک‌های گوناگون و تنوع وسیعی از اجناس را می‌توان در مغازه‌های آن پیدا کرد. پاساژ ترکوس استانبول که به آن پاساژ ترکوز هم می‌گویند نیز یکی از مراکز خرید در این خیابان است که بیشتر به عرضه پوشاک ارزان‌قیمت شهرت دارد. هرچند در این پاساژ خبری از برندهای سرشناس جهان نیست؛ اما پوشاک و کالاهای دیگری که در مغازه‌های این مرکز خرید عرضه می‌شوند در مقایسه با قیمت ارزانی که دارند ارزش خرید دارند.

 

بازار لاله لی استانبول (Laleli Market Istanbul)

بازار لاله لی استانبول که در منطقه‌ای به همین نام در شهر استانبول قرار گرفته است از دیگر گزینه‌های اقتصادی برای خرید در استانبول و ترکیه است. این بازار که در طول خیابانی طویل و البته پر ازدحام قرار گرفته است شامل فروشگاه‌هایی است که تقریباً همه نوع کالایی را می‌توان در آنها پیدا کرد. علاوه بر تنوع کالاها، قیمت ارزان آنها نیز از ویژگی‌هایی است که موجب محبوبیت این بازار در میان اهالی شهر و گردشگران شده است. بسیاری از شرکت‌های ترک که محصولات گوناگون را از ترکیه به کشورهای دیگر به‌ویژه کشورهای منطقه خاورمیانه صادر می‌کنند اجناسشان را از مغازه‌های این بازار تهیه می‌کنند. گفتنی است پرطرف‌دارترین و پرفروش‌ترین کالاهای این بازار شامل پوشاک چرم و کیف و کفش است.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی