شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بررسی بهترین تفریحات شبانه پوکت

پوکت یکی از مقاصد گردشگری محبوب است که شب‌های زیبا و پرتکاپویی دارد. تفریحات شبانه پوکت برای بسیاری از گردشگران جالب توجه است و شهرت جهانی دارد. در این شهر زیبا فرقی نمی‌کند که روز باشد یا شب، شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید از تفریحات مختلف آن استفاده کنید و  تجربیات فراموش‌نشدنی را رقم بزنید. پوکت هیچ‌وقت در سکوت نیست و همیشه زندگی در آن جریان دارد. اگر تابه‌حال بازارها و کافه‌های شبانه را تجربه نکردید و به شب‌گردی علاقه دارید، این شهر بهترین انتخاب است. در ادامه قصد داریم 6 تفریح شبانه پوکت را که محبوبیت بسیاری دارند معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به این جزیره معروف را دارید این موارد را امتحان کنید.

 

1. از بازارهای شبانه خرید کنید

یکی از تفریحات شبانه پوکت که طرفداران بسیاری دارد و با خرید تور پوکت می‌توانید به آنجا بروید، بازارهای شبانه این جزیره است. نکته قابل‌توجه دربارۀ بازار شبانه پوکت این است که در روز فعالیتی ندارد. این بازار همزمان با  غروب آفتاب شروع به کار می‌کند و زمان طلوع آفتاب نیز بسته می‌شود. در حقیقت، در این محیط رنگارنگ که پر از محصولات زیبا و متنوع است، جای روز و شب با یکدیگر عوض شده است و زندگی در شب جریان دارد.

اگر اهل شب‌گردی و خرید در سفر هستید، پوکت را انتخاب کنید و یک شب فراموش‌نشدنی را در بازارهای شبانه و جذاب این جزیره برای خود رقم بزنید. از جمله محصولات مهم این بازار می‌توان به انواع کفش، کیف و لباس مرغوب تایلندی اشاره کرد که هم قیمت‌ آن‌ها مناسب است و هم کیفیت خوبی دارند. البته این اجناس متعلق به برندهای معروف جهان نیستند، اما به دلیل کیفیت مناسب موردتوجه قرار گرفته‌اند.

یکی از مواردی که در زمان خرید از این بازار بهتر است مد نظر بگیرید، انرژی بالای فروشندگان تایلندی است. شما ‌می‌توانید با آن‌ها گفت‌وگو کنید و حتی سر قیمت چانه بزنید. این فروشنده‌ها با خوش‌رویی جواب شما را خواهند داد. همچنین سوغاتی‌های خوبی در این بازار پیدا می‌شود که می‌توانید برای دوستان و اقوام خود بخرید.

 

 

2. یه کافه های شبانه پوکت بروید

اگر قصد سفر به جزیره زیبای پوکت را با خرید تور تایلند دارید و نمی‌خواهید شب‌های زیبای آن را از دست دهید، پیشنهاد ما به شما رفتن به کافه‌های شبانه این شهر است که یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه پوکت محسوب می‌شود. کافه‌های شبانه پوکت تا صبح آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران هستند و هرکدام از آن‌ها فضای جذاب و دیدنی مخصوص به خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید یکی از کافه‌های لوکس، محلی یا ساحلی را انتخاب کنید و شب خود را در آنجا بگذرانید.

برخی از این کافه‌ها که طرفداران فراوانی نیز دارند، در نزدیکی ساحل هستند و می‌توانید هم از زیبایی دریا لذت ببرید و هم نوشیدنی موردعلاقه‌‌تان را سفارش دهید‌. در بین موارد مختلف، کافه‌های ساحل پاتونگ بسیار پرطرفدارتر و معروف‌تر هستند. بیشتر این کافه‌های شبانه در فضای باز قرار دارند؛ بنابراین اگر به کافه‌های سرپوشیده علاقه دارید، به راحتی می‌توانید در سطح شهر پیدا کنید.

 

 

3. از خیابان گردی در شب لذت ببرید

خیابان‌گردی در شب یکی از تفریحات موردعلاقه گردشگران در جزیره تماشایی پوکت است. این جزیره در شب‌ بسیار زیبا و دیدنی است و پیاده‌روی در آن می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. حتی اگر قصد ندارید به سراغ کافه‌ یا بازار شبانه بروید و دنبال تفریح کم‌هزینه‌تر هستید، می‌توانید در کنار ساحل راه بروید یا در نقاط مختلف شهر خیابان‌گردی کنید؛ شب‌های پوکت کاملاً امن و شلوغ است. حتی می‌توانید از دکه‌های خیابانی بستنی‌های معروف این منطقه را بخرید و از طعم کم‌نظیر آن لذت ببرید. بستنی‌های مغز روغنی پوکت در بین توریست‌ها معروف است. برای خرید تور پوکت حتماً به آژانس هواپیمایی معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید.

 

4. فستیوال های شبانه پوکت را از دست ندهید

یکی دیگر از تفریحات شبانه پوکت شرکت در برنامه‌ها و فستیوال‌های مختلف است. به جرئت می‌توان گفت فستیوال‌ها عضو جدایی‌ناپذیر شب‌های این شهر هستند. اگر می‌خواهید در این برنامه‌ها شرکت کنید، پس از غروب آفتاب می‌توانید سری به سواحل و کافه‌‌هایی بزنید که میزبان جشن یا برنامه‌ای خاص هستند. از جمله برنامه‌هایی که شب‌ها در کنار ساحل برپاست می‌توان به رنگ بازی اشاره کرد.

همچنین گروه‌های نوازندگان محلی فراوانی هستند که با برنامه‌های جذاب گردشگران را سرگرم می‌کنند و یک شب خاطره‌انگیز را برای آنان می‌سازند. شما در هرکدام از این برنامه‌ها و فستیوال‌ها شرکت کنید، یک خاطره فراموش‌نشدنی خواهید ساخت که بعداً می‌توانید با یادآوری آن لبخند بزنید یا برای دیگران تعریف کنید.

 

5. سری به تئاتر سیام نیرامیت بزنید

تئاتر سیام نیرامیت یکی از تفریحات شبانه پوکت محسوب می‌شود که می‌تواند یک شب فوق‌العاده را برای‌تان بسازد. از جمله ویژگی‌های جذاب این مکان زیبا می‌توان به معماری منحصربه‌فرد آن اشاره کرد که در تزیینات آن معماری سنتی تایلندی نقش پررنگی دارد. در این تئاتر هرشب داستان‌های افسانه‌ای تایلندی به صورت نمایش موزیکال اجرا می‌شود. حتی اگر زبان تایلندی را متوجه نمی‌شوید، باز هم می‌توانید در این محیط تماشایی از شنیدن موسیقی و دیدن رقص محلی لذت ببرید. نکتۀ قابل‌توجه این است که برخی از این اجراها در فضای باز انجام می‌شوند و حال‌وهوای جالب‌تری دارند.

 

6. گلف دینو پارک را فراموش نکنید

اگر تصمیم دارید یک شب رؤیایی را در پوکت تایلند تجربه کنید، حتماً بازدید از زمین بازی گلف دینو پارک را در لیست خود قرار دهید. گلف دینو یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین پارک‌های موضوعی در تایلند است و در دستۀ عالی‌ترین تفریحات شبانه پوکت قرار دارد. طراحی این پارک به سبک ژوراسیک انجام شده و شامل چند زمین گلف لاکچری، فضای مخصوص کودکان و انواع رستوران‌ها و کافه‌های جذاب می‌شود. شما در این پارک می‌توانید یک شب عالی را تجربه کنید و عکس‌های بسیار زیبایی نیز به ثبت برسانید.

اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر به ویژگی‌های قابل‌توجه این پارک اشاره کنیم، می‌توانیم از آبشارهای جذاب، غارها و دریاچه‌‌هایی با دایناسورهای دیدنی یاد کنیم.

در این زمین بازی یک فضای مخصوص کودکان نیز وجود دارد؛ بنابراین زمانی که شما مشغول تفریح و بازی هستید، کودکتان هم می‌تواند در آن فضا بازی کند و سرگرم شود. همچنین یک رستوران جالب به سبک عصر حجری نیز با طراحی منحصربه‌فرد در این پارک وجود دارد که می‌تواند میزبان شما برای صرف غذا در یک محیط جدید و متفاوت باشد.

 

تجربه سفر به پوکت با خرید تور از هورام گشت

تفریحات شبانه پوکت یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های تایلند محسوب می‌شوند که حال‌وهوای خاصی دارند. شما می‌توانید در شب‌های جزیره پوکت خاطرات فراموش‌نشدنی را رقم بزنید و به سراغ تفریحات متنوع بروید. شب‌های این جزیره بسیار جذاب‌تر از روز به نظر می‌رسند و بازارهای شبانه، کافه‌ها، رستوران‌ها، پارک‌ها و تئاترهای خوبی در انتظار شما است. اگر به دنبال آژانس گردشگری معتبری برای سفر به تایلند می‌گردید، شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری هورام گشت تاج بهترین خدمات گردشگری را با بالاترین کیفیت به شما عرضه می‌کند.

در آژانس هورام گشت امکان خرید تور، بلیط و رزرو هتل‌های مطرح خارجی فراهم است تا تجربۀ شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی سفر تا همیشه در ذهن شما نقش ببندد. برای خرید تور تایلند به سایت هورام گشت www.hooramgasht.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02143000064 تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی