شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ارزان ولی با کیفیت ، رویایی که توسط شیائومی به حقیقت پیوست !

کمپانی شیائومی بیش از 10 سال است که در زمینه تولید کالای دیجیتال به فعالیت می‌پردازد. در ابتدای کار به جز کاربران چینی خود، هرگز انتظار نمی‌رفت که روزی به یکی از محبوب‌ترین برندهای سراسر دنیا تبدیل شود.

ارزان ولی با کیفیت ، رویایی که توسط شیائومی به حقیقت پیوست !

کمپانی شیائومی بیش از 10 سال است که در زمینه تولید کالای دیجیتال به فعالیت می‌پردازد. در ابتدای کار به جز کاربران چینی خود، هرگز انتظار نمی‌رفت که روزی به یکی از محبوب‌ترین برندهای سراسر دنیا تبدیل شود.

کمپانی شیائومی در بازار ایران بیشتر به دلیل قیمت گوشی شیائومی که بسیار مقرون به صرفه است، شناخته می‌شود. اما باید به این موضوع اشاره داشت که تنوع محصولات این برند بیش از حد تصور است. گوشی‌های شیائومی علاوه بر قیمت مناسب، امکانات قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. محصولات این برند از نظر کیفیت ساخت تا حدی پیش رفته‌اند که با برندهای بزرگ تولید کننده همچون سامسونگ و اپل به رقابت می‌پردازد. همچنین موفق شده جایگاه خود را در میان کاربران در سراسر دینا حفظ کند.

گوشی شیائومی حتی در دسته‌بندی میان‌رده، تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند که در نهایت کاربر را از خرید خود راضی نگه می‌دارد. به همین دلیل این برند به انتخاب اول بسیاری از کاربران به ویژه بازار ایران تبدیل شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی شیائومی می‌توان به طراحی منحصر به فرد، باتری قدرتمند، دورببین با کیفیت، سخت‌افزار مناسب و رنگ‌بندی جذاب و چشم‌نواز اشاره کرد.

اگر قصد خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب را دارید، توصیه می‌شود با این برند بیشتر آشنا شوید. در ادامه به معرفی این برند چینی خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

 

بررسی دلیل محبوب شدن گوشی های شیائومی ( ویژگی و مزایا )

 

کمپانی شیائومی دارای محصولات به شدت نوآورانه است و از نظر طراحی و ظاهری چندان مشابه یکدیگر نیستند. این موضوع بیانگر آن است که این برند برای تولید هر یک از محصولات خود تمرکز ویژه‌ای بر روی طراحی و کیفیت ساخت دارد.

از دیگر دلایل محبوبیت گوشی شیائومی، می‌توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. درواقع، کاربران در قبال هزینه‌ای که برای خرید گوشی شیائومی می‌پردازند، امکانات قابل توجهی را دریافت می‌کنند. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند، گوشی Mi11ultra است که با قیمتی حدودا 1400 دلار به فروش می‌رسد. جدید ترین محصول شیائومی، گوشی Xiaomi 13 Pro است که با قیمت حدود 900 دلار در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، برند شیائومی از تنوع محصولات بالایی برخوردار است به همین منظور زیرمجموعه‌هایی را شامل می‌شود مانند پوکو و ریلمی که گوشی‌های خوش ساختی را به بازار عرضه کرده‌اند.

توانایی هایپر شارژ در اکثر گوشی‌های اخیر از شرکت شیائومی به چشم می‌خورد. به عبارت دیگر، توانایی شارژ گوشی شما از ۰% تا ۱۰۰% در بازه زمانی بسیار کوتاهی یعنی بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه فراهم می‌شود. علاوه بر این، با توجه به نحوه استفاده از باتری، مدت زمان کارکرد گوشی شما پس از شارژ، در حالت معمولی یا حالت صرفه جویی، بین ۳۰ تا ۵۰ ساعت متغیر است.

دوربین باکیفیت از دیگر ویژگی‌های بارز محصولات این برند به شمار می‌رود. گوشی‌های شیائومی در هر بازه قیمتی با دوربین بسیار باکیفیتی ارائه می‌شود که قادر است بسیاری از رقبای خود را پشت سر بگذارد.

 

معرفی پرچم‌دارهای شیائومی

 

در ادامه به معرفی گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی در طی سال‌های اخیر خواهیم پرداخت.

گوشی‌های Xiaomi 13 و 13

آخرین گوشی‌های شیائومی به نام Xiaomi 13 و 13 Pro به تازگی رونمایی شده‌اند و در رقابت با گوشی‌هایی چون آیفون ۱۳ پرومکس و گلکسی سامسونگ S23 Ultra قرار دارند. در مدل Pro از سری ۱۳، طراحی جدیدی به چشم می‌خورد که از نمایشگر بزرگ‌تر بهره گرفته است. هر دو گوشی از تکنولوژی نمایشگر AMOLED بهره‌مند بوده و تفاوت رزولوشنی را در ارتقاء به مدل Xiaomi 13 با رزولوشن FHD+ و Xiaomi 13 Pro با رزولوشن QHD+ مشاهده می‌کنیم. قابلیت‌هایی همچون نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision، همچنین گستره یک میلیارد رنگ در هر دو گوشی حضور دارند. این سری از گوشی‌های پرچمدار شیائومی از ارزش خرید بالایی برخودار است.

گوشی‌های جدید از شرکت شیائومی، یعنی Xiaomi 13 و 13 Pro، از آخرین پردازنده معتبر شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2، بهره‌مند هستند و این امر باعث ارائه عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای در این دستگاه‌ها می‌شود. در مورد Xiaomi 13، باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت دارد و از تکنولوژی شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی ۱۲

گوشی Xiaomi 12، به عنوان پرچم‌دار برتر شرکت در سال ۲۰۲۲، نه تنها با افتخار این عنوان را به خود اختصاص داده است، بلکه یکی از اولین انتخاب‌های مشتریان علاقه‌مند به گوشی‌های شیائومی در همان سال محسوب می‌شود. در این محصول از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره گرفته شده و صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز جلوه‌ای خیره‌کننده ارائه داده است. از لحاظ شارژدهی، Xiaomi 12 با پشتیبانی از شارژر 67 وات، یک عمر باتری پرقدرت را ارائه می‌دهد. همچنین، این گوشی از دوربین‌های باکیفیت بهره‌مند است، با این حال، مهم‌ترین نکته میانگین آن این است که مقاومت در برابر آب در این مدل فراهم نشده است، که این مسئله ممکن است نقطه ضعفی در مقایسه با گوشی‌های برتر دیگر شیائومی باشد.

گوشی Mi11ultra

استفاده از یک صفحه نمایش جدید در این گوشی، که به همراه دوربین‌های اصلی آن قرار دارد، امکان نمایش اطلاعاتی چون زمان، تاریخ و هشدارها را فراهم کرده است. همچنین، از دوربین‌های بی‌نظیری برای گوشی Mi 11 Ultra استفاده شده است که تجربه عکاسی را به یک سطح جدید می‌برد. علاوه بر این، برای علاقه‌مندان به بازی و پردازش‌های گرافیکی پیشرفته، این گوشی توانمندی خارق‌العاده‌ای دارد. به علاوه، ویژگی شارژ بی‌سیم سریع با توان 67 وات از جمله امکانات مهم و کارآمد این گوشی محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی تلکام ارائه دهنده انواع گوشی‌های هوشمند از جمله گوشی شیائومی است که با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی