شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

با رزرو تور سنگاپور از سه کشور شرق آسیایی دیدن کنید

با رزرو تور سنگاپور از سه کشور شرق آسیایی دیدن کنید

بهتر است تور سنگاپور را همراه با سه دو یا کشور دیگر رزرو کنید. به‌این ترتیب می‌توانید در این تور از حداقل سه شهر دیدن کنید. علاوه‌بر این موضوع در زمان و هزینه‌ی سفرتان صرفه‌جویی کرده‌اید. البته صرفه‌جویی در میزان هزینه شرایط خاص خودش را دارد که در صورت رعایت آن می‌توانید خرج و مخارج کم‌تری با رزرو تور ترکیبی سنگاپور داشته باشید.

بهتر است تور سنگاپور را همراه با سه دو یا کشور دیگر رزرو کنید. به‌این ترتیب می‌توانید در این تور از حداقل سه شهر دیدن کنید. علاوه‌بر این موضوع در زمان و هزینه‌ی سفرتان صرفه‌جویی کرده‌اید. البته صرفه‌جویی در میزان هزینه شرایط خاص خودش را دارد که در صورت رعایت آن می‌توانید خرج و مخارج کم‌تری با رزرو تور ترکیبی سنگاپور داشته باشید.

 

هزینه‌ی کم‌تر با رزرو تور ترکیبی سنگاپور

امکان رزرو تور سنگاپور ترکیبی همراه با تایلند، بالی و مالزی وجود دارد. اما فقط در صورت رزرو تور ترکیبی همراه با تایلند و مالزی از هزینه‌های سفرتان کاسته می‌شود. چون از طرفی با رزرو تور سنگاپور تایلند پروازهای شما با ایرلاین ایرانی ماهان انجام می‌شود. سپس بعد از اقامت در یکی از شهرهای تایلند با یک پرواز ارزان از تایلند به سنگاپور سفر می‌کنید. از طرفی دیگر با رزرو تور مالزی سنگاپور پرواز شما در کوالالامپور می‌نشیند و اقامت اولیه شما در این شهر است. پس از اقامت نیز با ترانسفر زمینی از کوالا راهی سنگاپور می‌شوید. همین موضوع هم دلیلی بر قیمت ارزان تور ترکیبی سنگاپور مالزی است.

 

برای اقامت در سنگاپور باید هزینه‌ی زیادی بپردازید

علاوه‌بر هزینه‌ی بالای پروازهای مسقیم به سنگاپور که اکثرا با ایرلاین امارات انجام می‌شود، هزینه‌ی اقامت در این کشور نیز بالاست. هتل های سنگاپور علی‌رغم کیفیت پایین خدماتدهی و امکانات هزینه‌ی بالایی برای اقامت دریافت می‌کنند. به همین دلیل اگر بخشی از روزهای اقامت‌تان را در کشوری جز سنگاپور بگذرانید، از هزینه‌های سفرتان به شدت کاسته می‌شود.

 

 

با یک بار هزینه از دو مقصد بازدید می‌کنید

با توجه به نزدیک بودن کشورهای شرق آسیا به یک‌دیگر می‌توانید به جای رزرو دو تور مجزا در دو زمان متفاوت، با یک بار سفر از دو یا حتی سه کشور دیدن کنید.

 

با رزرو تور ترکیبی سابقه‌ی سفری قوی‌تری بسازید!

سابقه‌ی سفر به سنگاپور برای رزرو تورهای اروپایی و حتی سفر به کشورهای اروپایی کارآمد خواهد بود. اما اگر تور سنگاپور را همراه با یک کشور دیگر یعنی مالزی رزرو کنید، از نظر سابقه‌ی سفر شرایط بهتری خواهید داشت. پس می‌توانید راحت‌تر ویزای شنگن را اخذ کرده و راهی کشورهای اروپایی و حتی کانادا بشوید.

 

برای بازدید از سنگاپور سه روز کافیست

تعداد جاذبه‌های سنگاپور بسیار کم است. در واقع کل جاذبه‌های این کشور به چند موزه‌ی کوچک، فرودگاه آن، خلیچ سنگاپور و جزیره سنتوسا خلاصه می‌شود. در نتیجه می‌توانید جاذبه‌های اصلی این کشور را ظرف دو یا سه روز به طور کل بازدید کنید. پس در صورت رزرو تور تکی سنگاپور به مدت 7 یا 8 روز زمان و هزینه‌ی سفرتان را به نوعی هدر می‌دهید. برای همین به شما پیشنهاد می‌دهیم تور ترکیبی سنگاپور را با یک کشور دیگر رزرو کنید و زمان کم‌تری را در این کشور بگذرانید.

 

زمان سفر، تاثیر گذار در انتخاب‌های شما

اگر قصد رزرو یک تور ارزان سنگاپور را دارید، باید به دنبال خرید پکیج‌های مسافرتی این مقصد در فصول بهار و تابستان باشید. هر چند که در این دو فصل به خصوص در تابستان برگزاری مسابقات ورزشی رزرو تور سنگاپور را دشوار می‌سازد. اما در نیمه‌ی اول سال میزان بارندگی در کشورهای شرق آسیا بیشتر است. به طبع با افزایش میزان بارندگی‌ها، مسافران کم‌تری تور سنگاپور را در این مقطع از سال رزرو می‌کنند. در نتیجه مسولان هتل‌ها و پروازها برای تکمیل ظرفیت مسافران، قیمت کم‌تری را بر روی خدمات مدنظرشان قرار می‌دهند.

 

چالش‌های تور ترکیبی سنگاپور چیست؟

با وجود اینکه رزرو تور سنگاپور به صورت ترکیبی به مسافران پیشنهاد می‌شود. اما با خرید پکیج‌های ترکیبی این مقصد چالش‌های جدیدی هم برای مسافران پیش می‌آید. در ادامه به بررسی راه حل رفع این چالش‌ها می‌پردازیم:

 

حواستان به ساعت حرکت ترانسفر زمینی باشد

اگر تور ترکیبی سنگاپور را همراه با مالزی رزرو کرده باشید، پرواز شما از تهران با پرواز سلام‌ایر به سمت کوالالامپور انجام می‌شود. جون به این صورت از هزینه‌های سفرتان کاسته می‌شود. پس از اقامت شما در این شهر برای سفر به سنگاپور یک مسیر 6 الی 7 ساعته را با اتوبوس تا سنگاپور طی خواهید کرد. هزینه‌ی این اتوبوس‌ها از قبل توسط آژانس مسافرتی پرداخت شده و کافیست شما خود را در زمان مقرر به این وسایل نقلیه برسانید. در غیر این صورت ممکن است این اتوبوس‌ها معمولا در زمان مقرر از کوالالامپور به سنگاپور حرکت می‌کنند. پس بهتر است در موعد مقرر خودتان را به محل حرکت اتوبوس‌ها برسانید.

 

 

اخذ دو ویزا، چالش سفرتان خواهد بود

فقط در صورت رزرو تور همراه با مالزی به دو ویزا نیاز نخواهید داشت. در غیر این صورت با رزرو تور ترکیبی سنگاپور با تایلند و بالی باید ویزا کشور دیگر را نیز اخذ نمایید. هرچند که مدارک ویزای این کشورها مشابه یک‌دیگر هستند و هزینه‌ اخذ آن‌ها نیز دشوار نیست. اما پیگیری صدور آن‌ها شاید آزار دهنده باشد. برای این چالش بهترین پیشنهاد، رزرو تور ترکیبی شرق آسیا از برخی آژانس‌های مسافرتی است. زیرا تعدادی از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی تور مراحل اخذ ویزای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

 

رزرو تور و اخذ ویزا از آژانس مسافرتی نهال گشت

شما می‌توانید تور سنگاپور به صورت ترکیبی را از طریق آژانس مسافرتی نهال گشت رزرو کنید و مراحل اخذ ویزا را نیز به این شرکت بسپارید. همچنین قبل از رزرو تور، بهترین گزینه‌های سفر به شما پیشنهاد داده می‌شود. برای رزرو تور از نهال گشت کافیست به یکی از دفاتر این شرکت در تهران یا کرج مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت غیرحضوری و برقراری تماس تلفنی با شماره‌ی 0261830 این تور را رزرو نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی