شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قوطی 2 * 2 شش متری، ضخامت ها و وزن

قوطی 2 * 2 شش متری، ضخامت ها و وزن

منظور از قوطی 2 * 2 نوعی مقطع فولادی بوده که دارای طول و عرض 2‌ سانتی‌متری یا 20 میلی‌متری است که در ضخامت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و از سری محصولات پرکاربرد در صنایع به‌شمار می‌رود.

منظور از قوطی 2 * 2 نوعی مقطع فولادی بوده که دارای طول و عرض 2‌ سانتی‌متری یا 20 میلی‌متری است که در ضخامت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و از سری محصولات پرکاربرد در صنایع به‌شمار می‌رود.

در واقع ضخامتی که برای تولید این نوع مقطع فولادی مدنظر قرار می‌گیرد تاثیر زیادی بر روی وزن نهایی دارد که بر همین اساس باید گفت 2 نوع سبک و سنگین از این محصول در بازار موجود است.

 

انواع ضخامت های قوطی 2 * 2

چندین کارخانه در سطح کشور به تولید و عرضه قوطی 2 در 2 مشغول هستند که براساس استانداردهای تولید باید ضخامت خاصی را برای آن‌ها ایجاد کنند که این معیار می‌تواند در تعیین نوع کاربرد قوطی تاثیرگذار باشد.

ازاین‌رو زمانی که ضخامتی کم‌تر از 1.5 میلی‌متر برای این محصول به‌کار می‌رود، با عنوان قوطی سبک شناخته می‌شود که شامل مدل‌های 0.6، 0.7، 0.8، 0.9، 1 و 1.25 میلی‌متری است.

از سوی دیگر برای موارد کاربردی که نیاز به قوطی آهن سنگین دارند، ضخامت‌هایی در حد 2، 2.5، 3 و 4 میلی‌متری برای این محصولات در نظر گرفته می‌شود که امکان دارد با توجه به برند سازنده کمی با یکدیگر متفاوت باشند.

 

 

بررسی وزن قوطی 2 * 2

ازآنجایی‌که وزن پروفیل آهن در تعیین کاربرد آن تاثیر زیادی دارد معمولا فعالان حوزه آهن‌آلات با در اختیار داشتن مشخصات ابعادی، سعی می‌کنند تا مقدار تقریبی این معیار را به دست آورند.

مواقعی که می‌خواهید این محصول را خریداری کنید اولین موردی که باید در سفارش شما درج شود، ضخامت است تا بر این اساس بتوانید وزن نهایی پروفیل را مورد بررسی قرار دهید تا به کیفیت آن پی ببرید.

قوطی‌هایی 2 * 2 که ضخامتی بیشتر از 2 میلی‌متر دارند به‌ازای هر متر، وزنی بین 0.62 تا 1.18 کیلوگرم را به خود اختصاص می‌دهند این درحالی است که وزنی برابر با 0.455 کیلوگرم برای هر متر از پروفیل سبک در نظر گرفته می‌شود.

 

عوامل موثر بر قیمت قوطی 2 * 2

اولین و مهم‌ترین مشخصه‌ای که باید در زمان خرید این محصول مدنظر قرار دهید، وزن قوطی آهن خواهد بود که بدون شک قادر به تغییر قیمت نهایی است که با روش‌های مختلفی محاسبه می‌شود.

جنس مواد اولیه، کارخانه سازنده، کیفیت و استانداردهای تولید نیز از دیگر مواردی است که در نهایت هزینه پرداختی شما را مشخص می‌کند، البته باید نوسانات روزانه که متاثر از عواملی همچون نرخ ارز، عرضه و تقاضا، بازار جهانی و رویدادهای سیاسی می‌شود را هم مدنظر قرار دهید.

برای اینکه اطلاعات دقیقی دررابطه‌با قیمت روزانه قوطی‌ها به‌ دست آورید باید به‌ دنبال یافتن یک مرجع مطمئن باشید که برای این منظور به شما توصیه می‌کنیم که به وب‌سایت آهن باکس مراجعه کنید.

 

جمع‌بندی

قوطی 2 * 2 یکی از انواع مقاطع فولادی پرکاربرد به‌شمار می‌رود که دارای طول و عرض 2 سانتی‌متری یا 20 میلی‌متری است که ازنظر ضخامت و وزن، مدل‌های مختلفی را شامل می‌شود.

با توجه به ضخامت معمولا این محصول را به نمونه‌های بین 0.6 تا 4 میلی‌متری تقسیم می‌کنند که متناسب با این معیار باید گفت که قوطی‌های زیر 1.5 میلی‌متری سبک‌وزن هستند و بقیه مدل‌ها در دسته محصولات سنگین قرار می‌گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی