شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

معرفی کامل 4 تا از بهترین افزونه های اسلایدر

معرفی کامل 4 تا از بهترین افزونه های اسلایدر

اسلایدرها یکی از ابزارهای برجسته برای جلب توجه و ارائه محتوای دیدنی و جذاب بر روی وبسایت ها هستند که در طراحی سایت، توجه ویژه ای به آن می شود. با استفاده از این ابزارها می ‌توانید تصاویر، متن و ویدیوها را به شکلی زیبا و دینامیک به نمایش بگذارید و تاثیر بصری بیشتری روی مخاطبان خود داشته باشید.

لازم به ذکر است که یکی از اصلی ترین و مهم ترین خدمات مربوط به طراحی سایت وردپرس در مشهد، تهران و .. شناخت نیازهای هر سایت و برطرف سازی اصولی آن ها می باشد. بنابراین با استفاده از خدمات طراحی سایت شرکت های معتبر، در صورت نیاز به استفاده از اسلایدر در هر بخش از سایت شما، بهترین نوع اسلایدر به صورت اصولی و حرفه ای طراحی می شود.

خوشبختانه امروزه ساخت اسلایدر با وجود افزونه های اسلایدر، بسیار راحت شده است. اما از آنجایی که تعداد زیادی افزونه اسلایدرساز وجود دارد، شناخت بهترین افزونه های اسلایدر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ما در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه هایی را که با استفاده از آن ها می توانید انواع اسلایدر را به راحتی بسازید به طور کامل معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی بهترین افزونه های وردپرسی اسلایدرساز

همانطور که در مقدمه هم به آن اشاره کردیم تعداد زیادی افزونه اسلایدرساز وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی انواع اسلایدر را به صفحات مختلف سایت خود اضافه کنید. اما در این بین، برخی از افزونه ها با وجود قابلیت های کاربردی و همچنین رابط کاربری ساده و آسان، نسبت به دیگر افزونه ها، برتری و محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارند.

بهترین افزونه های اسلایدر ساز عبارتند از:

  •  

افزونه لایر اسلایدر (Layer Slider)

بدون شک یکی از بهترین افزونه هایی که با استفاده از آن می توانید اسلایدر به صفحات سایت خود بیفزایید، افزونه لایر اسلایدر می باشد. این افزونه که به افزونه سریع هم معروف است، امکانات بسیار کاربردی و حرفه ای را در اختیار طراحان سایت قرار می دهد. یکی از مهم ترین نقاط قوت افزونه لایر اسلایدر، سازگاری کامل آن با وردپرس فارسی می باشد که آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی سایت های فارسی زبان تبدیل کرده است. همچنین خوب است بدانید که این افزونه، کاملا با قالب hello elementor، سازگاری دارد.

با استفاده از افزونه لایر اسلایدر نه فقط عکس، بلکه انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی را هم می توانید از طریق اسلایدر برای کاربران خود به نمایش گذاشته و جلوه خاص تر و زیباتری به سایت خود ببخشید.

از جمله نقاط قوت اسلایدر Layer Slider می توان به تنوع بسیار زیاد افکت های برای حرکت بین اسلایدرها، ریسپانسیو بودن و سازگاری آن با انواع دستگاه ها، بهینه بودن آن و همچنین قابلیت سفارشی سازی اسلایدرها با استفاده از آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است که نصب افزونه در وردپرس نیز بسیار ساده بوده و تنها با چند کلیک ساده می توانید این افزونه اسلایدرساز را به پیشخوان سایت خودتان اضافه کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

  •  

افزونه اسلایدر سولیلوکوئی (Soliloquy Slider)

در هر کجای دنیا که نگاهی به لیست بهترین افزونه های اسلایدر ساز وردپرسی بیاندازید، قطعا نام افزونه اسلایدر سولیلوکوئی را خواهید دید.

اغلب ویژگی های افزونه اسلایدر ساز سولیلوکوئی مشابه لایر اسلایدر هستند؛ به عنوان مثال اسلایدرهایی که با استفاده از افزونه سولیلوکوئی ساخته می شوند از سرعت لود بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین این افزونه با دستگاه های مختلفی از قبیل موبایل، تبلت و کامپیوتر و ... سازگار است.

از جمله قابلیت های کاربردی افزونه اسلایدرساز سولیلوکوئی می توان به امکان شخصی سازی طرح ها با استفاده از کدهای CSS، قابلیت فعال سازی حالت نمایش لایت باکس، محیط کاربری ساده و همچنین امکان نمایش پست های اینستاگرام در اسلایدها و ... اشاره کرد.

  •  

افزونه روولوشن اسلایدر (Slider Revolution) از بهترین افزونه های اسلایدرساز وردپرسی

به عنوان یکی دیگر از بهترین افزونه های اسلایدر می توان به افزونه روولوشن اسلایدر اشاره کرد. نکته جالب توجه درباره افزونه روولوشن اسلایدر این است که با استفاده از یک کلیک می توان ظاهر اسلایدرهای ساخته شده با استفاده از این افزونه را در دستگاه های مختلف از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، گوشی موبایل و ... مشاهده کرد.

افزونه روولوشن اسلایدر، کاملا با استانداردهای سئو، مطابقت دارد. ساخت اسلایدر با استفاده از افزونه روولوشن به راحتی و تنها با چند درگ و دراپ کردن امکان پذیر می باشد. بنابراین اگر به دنبال یک افزونه با کاربری ساده و قابلیت های کاربردی هستید، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما افزونه روولوشن اسلایدر می باشد.

  •  

افزونه اسلایدر شبکه ای

افزونه اسلایدر شبکه ای یکی دیگر از بهترین گزینه های پیش روی شما برای ساخت انواع اسلایدر در طراحی سایت وردپرسی می باشد.

افزونه اسلایدر شبکه نیز مانند دیگر انواع افزونه های اسلایدرساز که تا به اینجا معرفی نمودیم از ویژگی ریسپانسیو بودن، برخوردار است؛ یعنی اسلایدرهایی که با استفاده از این افزونه ساخته می شوند در تمامی دستگاه های مویابل، لپ تاپ، تبلت و کامپیوتر به درستی به کاربران نمایش داده می شوند.

یکی از بارزترین ویژگی ها و قابلیت های افزونه اسلایدر شبکه ای، ارائه انیمیشن های بسیار متنوع است. همچنین شما با استفاده از این افزونه می توانید تمامی ویژگی های اسلایدها را با شخصی سازی کنید.

از دیگر قابلیت ها و بهتر بگوییم نقاط قوت افزونه اسلایدر شبکه ای می توان به قابلیت نمایش انواع اسلاید در طرح و اندازه های متنوع اشاره کرد.

نتیجه گیری بررسی بهترین افزونه های اسلایدر!

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین افزونه های اسلایدر وردپرسی را معرفی کنیم تا در هر بخش از سایت خود که احساس نیاز به اسلایدر کردید، با استفاده از بهترین و کاربردی ترین افزونه ها بتوانید انواع اسلایدر را بسازید.

در پایان شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از استفاده از افزونه های وردپرسی اسلایدرساز را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی