شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی نوژن بهترین فروشنده فر ریلی پیتزا در کشور

معرفی نوژن بهترین فروشنده فر ریلی پیتزا در کشور

دستگاه فر ریلی پیتزا برای پخت و پز غذاهای متنوع مثل پیتزا و ساندویچ‌های تنوری در محیط‌های غذایی مختلف کاربرد دارد. فرهای ریلی شرکت ماشین‌های پخت نوژن در دو سری S و N ارائه می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به ظرفیت پخت و همچنین فضای آشپزخانه‌ی مجموعه‌ی خود دستگاه مورد نیازتان را انتخاب کنید.

دستگاه فر ریلی پیتزا برای پخت و پز غذاهای متنوع مثل پیتزا و ساندویچ‌های تنوری در محیط‌های غذایی مختلف کاربرد دارد. فرهای ریلی شرکت ماشین‌های پخت نوژن در دو سری S و N ارائه می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به ظرفیت پخت و همچنین فضای آشپزخانه‌ی مجموعه‌ی خود دستگاه مورد نیازتان را انتخاب کنید. 

N series

در این مدل از فرهای ریلی موتور گیربکس در بغل دستگاه قرار دارد و یک راه حل متحول کننده برای آشپزخانه‌های صنعتی و رستوران‌هایی است که به دنبال بهینه سازی فضا بدون کاهش عملکرد هستند. قابلیت جاگذاری طبقاتی و ارتقا دستگاه تا سه فر بر روی هم، افزایش ظرفیت و صرفه جویی در فضای آشپزخانه را به همراه داشته و می‌تواند نیازهای یک آشپزخانه‌ی شلوغ که پخت چندین غذا را به همراه دارد، براورده کند. برای تفکیک پخت و رسیدن به حداکثر خروجی با استفاده‌ی حداقلی از فضای آشپزخانه فر ریلی سری N گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما می‌باشد.

S series

این سری از اولین و پرفروش‌ترین فرهای ریلی تولید شده در ایران می‌باشد که تنوع ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های این سری گزینه‌های متنوعی برای انتخاب باتوجه به شرایط و نیازهای شما مهیا می‌کند. دستگاه‌های این سری با داشتن دو درب (درب و دریچه) جهت نگهداری و نظارت دوره‌ای و ظرفیت‌های مختلف یکی از بهترین انتخاب‌های برای آشپزخانه‌ی شما هستند.

با توجه به اینکه دستگاه فر ریلی پیتزا متناسب با نیازهای محیط‌های مختلف طراحی شده است، خرید و استفاده از آن به مالکان رستوران‌ها و سایر واحدهای غذایی این امکان را می‌دهد که برخی از نیازهای پخت مجموعه خود را به راحتی و با کارایی بالا رفع کنند. این دستگاه به عنوان یک ابزار حیاتی در زمینه‌ی پخت و پز، می‌تواند به بهبود کیفیت و سرعت پخت غذاها کمک کرده و تجربه‌ی مشتریان را نیز بهبود بخشد. با خرید فر ریلی پیتزا می‌توانید بسیاری از نیازهای پخت مجموعه‌ی خود را حل کرده و راندمان کاری خود را بهینه تر کنید. همچنین با کاربری آسان دستگاه، تنها با یک اپراتور می‌توانید پخت حجم زیادی از غذا را مدیریت کنید.

مکانیزم فر ریلی پیتزا

در طول دستگاه فر ریلی پیتزا نقاله‌ای قرار دارد که محیط آشپزخانه را به دو قسمت غذای خام و غذای پخته تفکیک می‌‌کند. شما‌ ‌می‌توانید از یک سمت غذای خام را در دستگاه بگذارید و از سمت دیگر غذای پخته دریافت کنید. همچنین تجهیزات هوشمند تعبیه شده در دستگاه امکان کنترل دقیق حرارت پخت و همچنین سرعت نقاله براورده شده است که می‌توانید مدیریت دقیق تری بر روی پخت خود داشته باشید. از طرفی راحتی استفاده از این دستگاه باعث شده که تنها با یک اپراتور حجم زیادی غذا بپزید و با کنترل دقیق این فاکتورها، کیفیت بالای نتیجه‌ی نهایی را تجربه کنید. این دستگاه با افزایش کیفیت غذای نهایی و همچنین حفظ این کیفیت در تمام ساعات کاری می‌تواند شمارا از دستگاه پخت دیگر بی نیاز کند. افزایش سرعت پخت و بهتر شدن گردش کاری یکی از مزایای این دستگاه است که آن را برای محیط‌های کاری شلوغ بسیار مناسب می‌کند.

 

بهترین فروشنده فر ریلی پیتزا در کشور

فر ریلی پیتزا نوژن به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرهای ریلی در بازار ایران و تهران محسوب می‌شود. فر ریلی پیتزای نوژن با مزایای زیادی مثل ارتقای طبقاتی در مدل‌های موتور بغل، قابلیت تنظیم دما و سرعت نقاله، سرعت بالای پخت، کیفیت یکنواخت خروجی غذا و راحتی کاربری می‌تواند راه حلی به صرفه برای آشپزخانه‌ها با ظرفیت‌های مختلف باشد. فر ریلی پیتزای نوژن در چندین مدل با گنجایش‌های متفاوت طراحی و عرضه شده است. شما می‌توانید با توجه به نیازمندی‌ها و دغدغه‌های مجموعه خود از بین این ظرفیت‌ها و مدل‌ها انتخاب کنید. فر ریلی پیتزا نوژن از جنس استنلس استیل (stainless steel) ساخته شده است که دوام و ماندگاری بسیار زیادی به این دستگاه بخشیده است. همچنین این متریال مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی، خوردگی و همچنین حرارت بسیار بالا دارد. به طور کلی، شرکت نوژن با تأکید بر کیفیت بالا، دوام و عملکرد عالی، به عنوان ‌ای ایده‌آل برای مشتریانی که به دنبال بهره‌وری بالا و بهترین تجهیزات هستند، تلقی می‌شود. با خرید فر ریلی پیتزا نوژن شما می‌توانید از کیفیت پخت نهایی و حفظ این کیفیت در تمام ساعات کاری اطمینان حاصل کنید. برای اطلاع از قیمت فر ریلی پیتزا نوژن می‌توانید با همکاران ما در دفتر فروش تماس حاصل فرمایید و یا درخواست خود را در وبسایت نوژن ثبت کنید.

تلفن‌های دفتر فروش نوژن:

021-26610759

021-26610749

 

فر پیتزا چه مزیتی برای خریداران بوجود می‌آورد؟

دستگاه فر ریلی پیتزای نوژن با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، مزایای زیادی را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند. با ویژگی ارتقای طبقاتی در مدل‌های موتور بغل، مصرف‌کننده قابلیت بهره‌وری بیشتر از فضا را دارد. این ویژگی به او اجازه می‌دهد تا به راحتی گنجایش تولید را افزایش داده و هر طبقه را به صورت مستقل مدیریت کند. همچنین، توانایی تنظیم دما و سرعت نقاله، به کاربر امکان کنترل دقیق‌تری بر روی فرآیند پخت و در نهایت رسیدن به بهترین کیفیت خروجی غذا را فراهم می‌کند. دستگاه فر ریلی پیتزا نوژن به دلیل راحتی استفاده نیاز شما به نیروی انسانی را کاهش می دهد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مجموعه‌ی شما می‌شود.

با استفاده از جنس استنلس استیل، دستگاه فر ریلی پیتزای نوژن به دوام و ماندگاری بالایی دست یافته است. این امر باعث می‌شود که مصرف‌کننده با اطمینان بیشتری در طولانی مدت از این دستگاه استفاده کند.

شرکت نوژن با تأکید بر کیفیت بالا، دوام و عملکرد عالی، دستگاه فر پیتزا را به عنوان یک ابزار ایده‌آل برای مشتریانی که به دنبال بهره‌وری و داشتن بهترین راندمان کاری هستند، معرفی می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی مدل‌های مختلف، می‌توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق وبسایت شرکت نوژن درخواست خود را ثبت کنید. از دیگر مزایای فر ریلی پیتزا سرعت بالای پخت است که این دستگاه را برای ظرفیت‌های مختلف و آشپزخانه‌های شلوغ بسیار مناسب کرده است. با خرید فر ریلی پیتزا نوژن می‌توانید علاوه بر پیتزا، ساندویچ‌های تنوری را هم به منوی رستوران و یا فست فود خود اضافه کنید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه فر ریلی پیتزا نوژن می‌توانید با همکاران ما در دفتر فروش تماس بگیرید و یا درخواست خود را در وبسایت نوژن ثبت کنید.

تلفن‌های دفتر فروش نوژن:

021-26610759

021-26610749

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی