شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

سفری به یاد ماندنی در دل طبیعت با اجاره آنلاین ویلا

پارک جنگلی سیسنگان، یکی از مشهورترین پارک‌های جنگلی استان مازندران است که برای سفرهای طبیعت‌گردی و تجربه سکوت و آرامش می‌توان روی آن حساب باز کرد. فقط کافی است در شهر نوشهر برای اجاره ویلا شمال اقدام کنید و یک اقامتگاه و سرپناه برای خودتان رزرو کنید تا همه چیز برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی آماده و حاضر باشد.

سفری به یاد ماندنی در دل طبیعت با اجاره آنلاین ویلا

پارک جنگلی سیسنگان، یکی از مشهورترین پارک‌های جنگلی استان مازندران است که برای سفرهای طبیعت‌گردی و تجربه سکوت و آرامش می‌توان روی آن حساب باز کرد. فقط کافی است در شهر نوشهر برای اجاره ویلا شمال اقدام کنید و یک اقامتگاه و سرپناه برای خودتان رزرو کنید تا همه چیز برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی آماده و حاضر باشد.

سیسنگان در کنار ساحل دریای خزر قرار گرفته و با جاده نوشهر به نور ۲۷ کیلومتر فاصله دارد. پوشش گیاهی فوق‌العاده، امکانات و تفریحات عالی، طبیعت بکر و هوای دلپذیر، این منطقه پر وسعت را به جاذبه‌ای پرطرفدار در میان عاشقان طبیعت تبدیل کرده است.

بهره‌برداری پارک جنگلی سیسنگان در سال ۱۳۴۴ توسط مهندس آشتیانی انجام شد. این پارک در ابتدا با هدف حفاظت از گونه‌های خاص شمشاد و جانوران این منطقه شکل گرفت، اما با استقبال فراوان گردشگران، امکانات تفریحی و رفاهی آن نیز گسترش یافت. امروزه، پارک جنگلی سیسنگان به عنوان یکی از بهترین پارک‌های جنگلی و ساحلی شمال ایران شناخته می‌شود.

درباره نام‌گذاری این پارک داستان‌های مختلفی وجود دارد. یکی از داستان‌ها، به دوران حکومت ملکه‌ای به نام "شیمای چهل گیس" بازمی‌گردد. این داستان حکایت از حکومت او بر سرزمین سرسبز و دوستی با پادشاه توران دارد. با وقوع حادثه‌ای که به نابودی سد ماز کجوز منجر شد، سرزمین به نام "سیسنگان" شهرت یافت.

پارک جنگلی سیسنگان از دو مسیر قابل دسترسی است. اولین مسیر از شهر نوشهر به سمت شهر نور، و سپس ۲۷ کیلومتر در جاده ساحلی حرکت می‌کنید. دومین مسیر نیز از جاده نور به سمت نوشهر، و با طی ۳۵ کیلومتر از مسیر جاده، به پارک جنگلی سیسنگان منتهی می‌شود.

با بیش از ۶۰۰ هکتار مساحت، پارک جنگلی سیسنگان به عنوان بزرگترین ذخیره شمشاد در ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود. ترکیب منحصر به فرد ساحل، جنگل و دریا در این منطقه، یک تجربه زیبا و تماشایی را برای بازدیدکنندگان خلق می‌کند. ارتفاع پارک در حدود ۵۰ متر است و با رفتن به سمت ساحل از این ارتفاع کاسته می‌شود، اما هر چه به سمت جنگل بیشتر پیش بروید، ارتفاع بیشتر و مناظر تماشایی‌تر می‌شوند.

پارک جنگلی سیسنگان مانند دیگر جاذبه‌های طبیعی شمال کشور در هر فصلی جذابیت‌های خاص خود را دارد و بیشتر ترجیحات شخصی شما مشخص می‌کند که بخواهید از این جاذبه در چه شرایط هوایی و دمایی دیدن کنید. اما پیوند طبیعت با بهار چیز دیگری است. بنابراین اگر می‌خواهید حس سرزندگی طبیعت را با تمام وجود لمس کنید، فصل بهار و البته اویل تابستان را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین فصل پاییز این منطقه به یک بوم نقاشی طبیعی با هزار رنگ و نقش و نگار تبدیل می‌شود، که عاشقان طبیعت برای آن سر و دست می‌شکنند.

 

نقطه‌ای برای آرامش و اتصال به طبیعت در جنگل های رامسر

ویلا رامسر

 

رامسر عروس شهرهای شمالی ایران است و این شهر زیبا در هر زمان و شرایطی، می‌تواند مهمانان خود را با شگفتی‌های طبیعی‌اش غافلگیر کند. بنابراین فصل سفر که برسد باید به فکر رزرو ویلا رامسر بود و برای تفریح و گردشی چند روزه، خود را به دست طبیعت شگفت‌انگیز این شهر سپرد. اجاره ویلا رامسر را هم می‌توانید در بخش جنگلی و هم در بخش ساحلی انجام دهید. ویلاهای این شهر دارای بهترین امکانات رفاهی و تفریحی هستند و با چشم‌اندازی دلنشین می‌توانند سفر شما را پر از خاطرات و لحظات ناب کنند.

بدون شک هر ایرانی عاشق طبیعتی، تا به حال نام جنگل دالخانی را شنیده است و خوشبختانه این جنگل زیبا در شهر رامسر قرار دارد و شما در کنار بازدید از این جاذبه پرآوازه می‌توانید به جاهای مختلف دیگری از جمله دریاچه قو، روستای جواهرده، روستای جنت رودبار، آبشار صفارود، آبشار ایج، بوستان صفارود و... سر بزنید. در واقع اینها تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های شهر رامسر را در خود دارند و هر چه زمان سفر شما بیشتر باشد، می‌توانید کاوش بیشتری در میان جاذبه‌های طبیعی و جنگل‌های بی‌نظیرش داشته باشید.

به جنگل دالخانی دالان بهشت نیز می‌گویند و قطعا شما نیز پی خواهید برد که برازنده نام دالان بهشت است، چرا که به هر طرف از آن که نگاه کنید، درختان سر به فلک کشیده سبز و خرم، دالانی طبیعی را شکل داده‌اند، که می‌توان در میان آنها رانندگی کرد و از هوای تازه بهاری یا هوای مه‌آلود جنگلی لذت برد.

برای دسترسی به این جنگل باید به سمت جنوب شرق رامسر و 30 کیلومتری آن بروید و راه را تا جاده میرزا کوچک خان ادامه دهید. ادامه مسیر این جنگل به دو روستای حیرت‌انگیز جنت رودبار و گرسماسر می‌رود و اگر بتوانید وقت بیشتری را در این منطقه بمانید، قطعا در هر لحظه شگفتی‌های تازه‌ای پیش چشمان شما به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

تفریح، ورزش و لذت بردن در ویلا استخردار

ویلا استخردار

 

ترکیبی از استراحت و تفریح و ورزش در سفر، بسیار لذت‌بخش است و خوشبختانه بیشتر ویلاهای اجاره‌ای دارای استخرهایی در فضای روباز یا فضای بسته هستند و می‌توان از استخر آبگرم و آب سرد آن‌ها در کنار جکوزی استفاده کرد. بنابراین اگر دوست دارید که سفر این ترکیب هیجان‌انگیز را به شما هدیه کند، حتما در مقصدتان به دنبال اجاره ویلا استخردار باشید و لحظاتی شاد و دلپذیر را برای خود و عزیزانتان در جمع‌های دوستانه و خانوادگی رقم بزنید.

در همه شهرهای شمالی امکان اجاره ویلا استخردار برای شما وجود دارد. به علاوه اگر بخواهید به روستای کردان کرج یا شمیرانات و شهریار تهران سفر کنید، با شرایط گوناگون و امکانات متنوعی دست شما در انتخاب ویلاهای لوکس و لاکچری که به استخر و جکوزی مجهز هستند، باز است. به علاوه اینکه این ویلاها بهترین ویو از طبیعت را دارند و از هر جهت می‌توانند لحظاتی پر از حس و حال ناب را برایتان رقم بزنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی