شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به سفر کردن علاقه دارند حتما می‌دانید که به جز انتخاب مقصد، برنامه ریزی سفر و تخمین بودجه مورد نیاز باید فکری برای خرید بلیط هواپیما نیز بکنید. بر خلاف گذشته لازم نیست که به آژانس‌های هواپیمایی یا ترمینال‌های مسافربری به صورت حضوری مراجعه کنید. بلکه می‌توانید خیلی راحت از هر جا که هستید با دانلود اپلیکیشن‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما در زمان موردنظر خود سفر کنید. اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که مثل یک نیروی کمکی فعال در انجام کارهای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل شما را همراهی می‌کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با امکانات این اپلیکیشن ها آشنا کنیم.

اپلیکیشن بلیط هواپیما

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهای متعددی به کمک بشر آمده اند که نیاز آن‌ها به انواع کالا و خدمات را برطرف کند. همه اپ‌های موجود در بازار به دنبال یک احساس نیاز و آسان کردن کارها ایجاد شده و هر روز به تعداد این اپلیکیشن‌ها اضافه می‌شود. از جمله این اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما بوده که از مهم‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌ها برای افرادی که به سفر کردن علاقه دارند می‌باشد. شما می‌توانید قیمت بلیط‌ها و هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه مناسب خود را انتخاب نمایید. برای به کارگیری خدمات این نرم افزارها لازم است که آن را در گوشی خود نصب کنید یا از طریق لپتاپ وارد سایت آن شوید. 

مزایای خرید بلیط هواپیما با اپلیکیشن

شاید برای شما هم سوال باشد که اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما چه مزایایی دارد؟ خرید بلیط هواپیما با اپلیکیشن برای افراد مزیت‌های بسیار زیادی دارد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به مواردی که در ادامه گفته می‌شود اشاره کرد. 

سرعت بالای خرید 

قبل از اینکه دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش برود مردم برای خرید بلیط یا رزرو هتل خود لازم بود به صورت حضوری اقدام کنند. به همین خاطر فرد می بایست به یکی از دفاتر هواپیمایی مراجعه کند و در صف‌های طولانی منتظر می‌ماند تا کارش انجام شود. این شرایط علاوه بر اینکه خسته کننده بود، زمان زیادی از افراد می‌گرفت. بعد از ایجاد اپلیکیشن‌های مربوط به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل این کار در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه قابل انجام است. با نصب این اپلیکیشن‌ها دیگر نیازی به مراجعه مستقیم و حضوری وجود ندارد و در وقت شما صرفه جویی می‌شود. همچنین رزرو آنلاین بلیط هواپیما، فرآیند خریط بلیط را تسریع میکند. اگر شما یک بار از این اپلیکیشن ها و سایت ها استفاده کنید اطلاعات شما در آن ذخیره می گردد و در پرواز های بعدی به راحتی قابل دسترسی است.

امکان خرید بلیط در هر زمان

شاید شما در شهری باشید که امکان خرید بلیط هواپیما برای شما موجود نباشد؛ در این صورت برای برنامه ریزی یک سفر ناگهانی کاری به شهر یا کشوری دیگر چه طور بلیط تهیه کنید؟ یا شاید لازم بود برای خرید بلیط چند ساعت از محل کار خود مرخصی بگیرید یا کودک خود را نزد کس دیگری بگذارید. در همچین مواقعی است که اپلیکیشن‌های هواپیمایی به داد شما می‌رسند. می‌توانید در هر جا که هستید و هر شرایطی که دارید و در بین کارهای دیگر خود به راحتی به خرید بلیط اقدام کنید. 

بهره مندی از قیمت های بهتر

هنگامی که شما برای رزرو بلیط هواپیما از اپلیکیشن ها و وبسایت ها استفاده میکنید، به راحتی می توانید قیمت های پروازهای مختلف را با هم مقایسه کنید و مناسب ترین قیمت را انتخاب کنید. خیلی از سایت های ایرلاین ها و اپلیکیشن ها (به خصوص برای بلیط هواپیما خارجی در سفرهای بین المللی)، با ارایه قیمت های بهتر سعی میکنند خود را از رقیبان خود متمایز کنند.

اطلاع از سایر آفرها و خدمات برای سفر

با نصب این اپلیکیشن‌ها نه تنها به زمان و قیمت متنوعی از بلیط مسافرتی دسترسی خواهید داشت. همچنین اکثر این برنامه‌ها علاوه بر ارائه بلیط، خدمات سفر مثل رزرو هتل یا اقامتگاه نیز ارائه می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید به لیست گسترده‌‌ای از هتل و اقامت‌گاه‌ها دسترسی داشته باشید و در بین آن‌ها یک گزینه مناسب با قیمت به صرفه را پیدا کنید.

برخی اپلیکیشن ها و وب سایت ها، شما را از مبلغ ترنسفر فرودگاهی و هزینه پارکینگ فرودگاه مطلع می سازد. حتی بعضی از آنها فعالیت ها و تفریحات مقصد را با آفرهای ویژه در اختیار شما میگذارند. به این ترتیب شما می توانید سفر خود را خیلی دقیق تر و با هزینه کمتر، برنامه ریزی کنید. همه این موارد نیازمند یک اپلیکیشن جامع شامل تنوع بسیار بالای بلیط و هتل‌ها است. 

آسان شدن تغییر برنامه و کنسل کردن پرواز

از تغییرات اپلیکیشن ها و وب سایت ها مسافران به راحتی می توانند برنامه سفر خود را تغییر دهند و یا پرواز خود را کنسل کنند. با وجود این سیستم ها دیگر نیاز نیست که شما به ایرلاین پرواز خود تماس بگیرید و منتظر اپراتور باشید تا شما را در فرآیند کنسل کردن بلیط یاری دهد. بلکه هر زمانی که به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید برنامه سفر خود را تغییر دهید.

آفرهای ویژه کاربران اپلیکیشن ها

با رزرو آنلاین بلیط هواپیما و سایر خدمات سفر خود از اپلیکیشن ها و سایت ها، مسافران آفرهای ویژه ای میگیرند. به این ترتیب اپلیکیشن ها و سایت ها به پاس قدردانی از کاربران خود و برای تشویق آنها به استفاده بیشتر از آنها، آفرهایی ویزه ارائه می دهند که بعضی از خدمات سفر را برای کاربران ارزان تر و یا حتی رایگان می سازد.

صرفه جویی در زمان

رزرو آنلاین بلیط هواپیما، فرآیند خریط بلیط را تسریع میکند. اگر شما یک بار از این اپلیکیشن ها و سایت ها استفاده کنید اطلاعات شما در آن ذخیره می گردد و در پرواز های بعدی به راحتی قابل دسترسی است.

 

ما معرفی کرده‌ایم، حالا انتخاب با شما است

در این مقاله به مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن‌های خدمات رسانی سفر اشاره کرده ایم. شاید مهمترین انتیاز این برنامه‌ها اینست که می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز فروش بلیط در کمترین زمان، بلیط تور و هتل خود را متناسب با سلیقه‌تان انتخاب کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با کمک آن مسافرت‌های بهتری را تجربه کنید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی