شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معایب مانیتور تقلبی ماشین

در این مطلب به معایب مانیتورهای تقلبی و ارزان قیمت و فیک در بازار می پردازیم. مانیتورهای موجود در بازاری که خریداران را با قیمت های غیر واقعی خود گول میزنند. این مانیتورهای تقلبی به دلیل نداشتن پیش نیازهای مناسب برای اجرای برنامه ها و نداشتن سرعت کافی ، هیچ عملکردی خوبی را از خود نشان نداده و از کارکردن با این مانیتورها نه تنها لذت نمی برید بلکه خیلی زود پول خود را که صرف خرید مانیتور کرده اید دور می اندازید.

در این مطلب به معایب مانیتورهای تقلبی و ارزان قیمت و فیک در بازار می پردازیم. مانیتورهای موجود در بازاری که خریداران را با قیمت های غیر واقعی خود گول میزنند. این مانیتورهای تقلبی به دلیل نداشتن پیش نیازهای مناسب برای اجرای برنامه ها و نداشتن سرعت کافی ، هیچ عملکردی خوبی را از خود نشان نداده و از کارکردن با این مانیتورها نه تنها لذت نمی برید بلکه خیلی زود پول خود را که صرف خرید مانیتور کرده اید دور می اندازید.

images_1717768674_666311e21b5c3.jpg

علت هنگ کردن مانیتور خودرو

مانیتور ماشین همانند یک گوشی موبایل از رم و پردازنده برخوردار است و این دستگاه ها هم همچون گوشی موبایل و رایانه امکان هنگ کردن دارند.

این احتمال هم برای دستگاه اهی اندرویدی وجود دارد و هم ویندوزی ولی با توجه به امکان نصب نرم افزار در سیستم عامل اندروید ، هنگ کردن در این سیستم عامل شایع تر است.

چرا مانیتور ماشین هنگ میکند؟

علت های مختلفی ممکن است باعث هنگ کردن و یا کند عمل کردن مانیتور خودرو شود.

یکی از علت ها کم بودن فضای رم و ضعیف بودن پردازنده دستگاه است.

همچنین داغ کردن دستگاه در مواردی که بسیار شدید باشد عملکرد پردازنده را کند میکند.

این را باید در نظر داشت که نصب نرم افزار های مختلف از سایت های غیر رسمی امکان ایجاد اختلال در مانیتور را فراهم میکند.

چه مانیتورهایی هنگ میکنند؟

احتمال هنگی در تمام مانیتور ها و در تمام دستگاه های اندرویدی وجود دارد اما باید به مشخصات فنی دستگاه نیز دقت شود.

دستگاه هایی با پردازنده قوی و رم بالا احتمال هنگی کمتری دارند ( هرچقدر پول بدی همانقدر آش میخوری)

بعنوان مثال از یک دستگاهی با رم 1 گیگابایت و پردازنده 4 هسته ای نباید انتظار سرعت بالا داشت، افرادی که این دستگاه ها را تهیه میکنند فقط انتظار موزیک و کلیپ تصویری و نهایتا یک مسیریابی ساده را دارند. که افراد صبوری هستند!

اما هرچه این مشخصات بالاتر برود سرعت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود

images_1717768702_666311fee764a.jpg

چه پارامترهایی در سرعت مانیتور موثر است؟

دو پارامتر رم و پردازنده در سرعت و عملکرد مانیتور بسیار مهم است.

رم دستگاه ها بصورت واقعی از یک شروع میشود و تا 8 گیگ هم وجود دارد که در بازار ایران به دلیل بالا بودن قیمت چندان رایج نیست.

پردازنده نیز دیگر پارامتر مهم هر دستگاهی است که 4 و 8 هسته وجود دارد اما بطور مثال قطعا سرعت پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز بالاتر از پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز خواهد بود.

بنابراین باید دقت کنید که فرکانس پردازنده دستگاه در چه بازه ای است.

رم درست است یا رام؟

در خیلی از مقالات در دیگر سایت های تخصصی در مورد رم و رام توضیحات مختلفی وجود دارد که در خصوص مانیتور خودرو همچون گوشی موبایل واژه رم درست است نه رام !

پس ربه رم دستگاه دقت کنید و پارامتر دیگری که وجود دارد حافظه داخلی یا همان HDD میباشد که البته این در سرعت دستگاه چندان تاثیری ندارد.

حافظه داخلی فضایی برای ذخیره بلند مدت اطلاعات شماست همچون موسیقی، کلیپ تصویری و...

 

روش تشخیص دستگاه هایی با اطلاعات تقلبی چیست؟

 متاسفانه در اغلب دستگاه هایی که وارد ایران میشوند اطلاعات فیک و دروغین درج میشود.

بعنوان مثال یک دستگاه متفرقه با رم 1 و حافظه 16 را با اطلاعات رم 4 و حافظه 64 به مشتریان میفروشند.

وقتی وارد مشخصات دستگاه میشوید چنین اطلاعات فیکی را مشاهده میکنید و متاسفانه افرادی که تخصص چندانی در این حوزه ندارند باور میکنند.

اما یکی از نکات مهم برای اینکه اطلاعات واقعی دستگاه ها را بدانید این است که دقت نمائید که از کجا مانیتور خریداری میکنید؟

آیا کسی که صرفا کار تزیینات خودرو انجام میدهد صلاحیت فروش یک مانیتور را دارد؟

نکته دوم نصب نرم افزار های تحلیل رم و حافظه است مثل cpuz  و devinfo و...

از این دست نرم افزار ها در مارکت اندروید بسیار است اما با نصب این برنامه ها و مشاهده اطلاعات درج شده در آنها باز هم نباید اعتماد کرد چرا که برنامه نویسان چینی دست این برنامه ها را خوانده و بلد هستند که چگونه اطلاعات فیک درج کنند تا این برنامه ها هم گول بخورند.

اما در نهایت مراکز معتبر را نمیتوانند گول بزنند، با نصب این برنامه ها و تحلیل کردن رم و حافظه مشخص میشود که رم دستگاه واقعا چیزی است نشان میدهد که کمتر از آن است.

فروشگاه مانیتوران بعنوان مرکز تخصصی مالتی مدیای خودرو این آموزش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

لازم به ذکر است برندی مثل وینکا اطلاعات واقعی دستگاه ها را درون دستگاه درج میکند و هیچکدام از محصولات این شرکت اطلاعات فیک درج نمیکند

images_1717768777_666312495c988.jpg

خرید مانیتور با ضمانت اصالت کالا و گارانتی

برای خرید مانیتور با ضمانت اصالت کالا و گارانتی 1 الی 2 ساله برای دستگاه خود می توانید از مجموعه مانیتوران به صورت حضوری و غیر حضوری خرید نمایید. فروشگاه مانیتوران هم به صورت فیزیک و هم به صورت آنلاین در دسترس شما خریداران بوده است. فروشگاه مانیتوران دارای ضمانت بی قید و شرط بوده و شما با خیال راحت می توانید دستگاه اصل بخرید.

شرکت مانیتوران تولید کننده کلیدهای کنترل روی فرمان نیز می باشد. این محصول به صورت اختصاصی از مجموعه مانیتوران تولید می شود. مانیتوران کیفیت بسیار بالایی را دارا بوده و هواره به کیفیت محصولات خود اهمیت بسیار بالایی می دهد. علاوه بر این محصولات وینکا را می توانید به صورت اختصاصی با خیال راحت از تنها نمایندگی اصلی وینکا خریداری نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی