شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ماکان آریا پارسا و فعالیت در عرصه های مختلف موسیقی بازیگری و کارآفرینی

ماکان آریا پارسا و فعالیت در عرصه های مختلف موسیقی بازیگری و کارآفرینی

ماکان آریا پارسا این روزها بسیار پر کار است و فعالیت های مختلفی در عرصه های خوانندگی، بازیگری، کارآفرینی، خلبانی و طراحی لباس انجام می دهد.

ماکان آریا پارسا، به عنوان فردی که در عرصه‌های مختلف موسیقی، بازیگری، طراحی لباس، خلبانی و کارآفرینی فعالیت می کند، برای بسیاری از افراد آشناست. او را می توان یکی از پر کارترین افراد در کشور نامید. انتشار چندین آهنگ موسیقی و آماده سازی آهنگ های جدید، بازی در سریال قطب شمال، خلبانی، تحصیل در دوره پسا دکتری دانشگاه تهران و ... از جمله فعالیت های این روزهای ماکان آریا پارسا است. در این مقاله فعالیت های دکتر ماکان آریا پارسا در عرصه های مختلف بررسی و میزان موفقیت او در هر کدام مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ماکان آریا پارسا و ورود به دنیای بازیگری

ماکان آریا پارسا که چهره‌ای شناخته شده در عرصه موسیقی و کارآفرینی است، با ورود به دنیای بازیگری نشان داده که با تلاش و کوشش می تواند در هر عرصه ای به موفقیت برسد.

آریا پارسا در سریال قطب شمال که از طریق پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود، نقش وکیلی به نام پارسا را ایفا می‌کند. پارسا وکیل آرشام یکتا (با بازی فرزاد فرزین) است و مانند برادر در کنار اوست و او را در مسیر انتقام از دوستان قدیمی خود یاری می کند. با وجود اینکه این سریال، اولین تجربه بازیگری آریا پارسا است، ولی به اعتقاد خیلی از علاقه مندان و منتقدان دنیای تصویر، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته است. پیش بینی می شود که با آموزش و کسب تجربه بیشتر، ماکان آریا پارسا به یک بازیگر توانا و حرفه ای تبدیل شود.

بازیگری چالش جدیدی برای ماکان آریا پارسا است

ماکان آریا پارسا با ورود به دنیای بازیگری چالش جدیدی را شروع کرد. او که پیش از این در عرصه های موسیقی و بالاخص کارآفرینی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته بود، با جسارت پا به این عرصه گذاشت و ثابت کرد که بازیگر بدی نیست. آریا پارسا با بازی در سریال قطب شمال نشان داد که با هدف گذاری صحیح و با تلاش و کوشش می توان در هر عرصه ای به موفقیت رسید. اولین تجربه بازیگری وی نشان می دهد که می توانیم در آینده از او بازیگر حرفه ای و تواناتری انتظار داشته باشیم.

بازی ماکان آریا پارسا در سریال قطب شمال در کنار فرزاد فرزین

حضور ماکان آریا پارسا در صحنه موسیقی

ماکان آریا پارسا مسیر خود در خوانندگی را با قطعه یلدا آغاز کرد. این قطعه دلنشین در یلدای 1402 منتشر و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد. در ادامه آهنگ های مژده، سنگ صبور، چهارشنبه سوری و ... از سوی این خواننده منتشر شد. به اعتقاد خیلی از علاقه مندان موسیقی، آریا پارسا صدایی گرم و گیرا دارد که با کمک ملودی های دلنشین، جذابیت آثار او برای مخاطبان دو چندان شده است. ماکان آریا پارسا تاکنون 8 قطعه موسیقی منتشر کرده و با انتشار هر اثر جدید، توانسته است بر شمار مخاطبان خود بیافزاید. چرا که اگر سیر زمانی کارهای وی را بررسی کنیم، متوجه می شویم که آثار او روز به روز کامل تر و برای مخاطب شنیدنی تر شده است.

آریا پارسا تا چه میزان در حوزه موسیقی و خوانندگی موفق بوده است؟

ماکان آریا پارسا تهیه کننده کنسرت های فرزاد فرزین نیز هست و همنشینی با این خواننده حرفه ای توانسته است او را در مسیر موفقیت روز افزون در این عرصه یاری کند. به اعتقاد خیلی از افراد ماکان آریا پارسا شروع خوبی در حوزه موسیقی داشته است و انتظار می رود با ذوق و خلاقیت در کنار پشتکار و تلاش بی وقفه ای که دارد در آینده به یکی از چهره های مطرح موسیقی تبدیل شود. او با ارائه سبک خاصی از موسیقی، قلب مخاطبان را تسخیر کرده و نام خود را در میان خوانندگان محبوب نسل امروز ثبت کرده است.

جدیدترین آهنگ ماکان آریا پارسا

نفس نام جدید ترین قطعه موسیقی ماکان آریا پارسا است که به تازگی منتشر شد و نظیر آثار قبلی او با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه رو شد. این موزیک با ملودی زیبا و احساسی و شعری جذاب، به سرعت در میان مردم جا باز کرد. این استقبال روز افزون نشان می دهد که آریا پارسا در صنعت موسیقی به خوبی جا افتاده است و می توان در آینده انتظار آثار خارق العاده تری را از او داشت.

انتشار آهنگ نفس از ماکان آریا پارسا

خلبانی و پرواز یکی از علایق ماکان آریا پارسا

یکی از علایق ماکان آریا پارسا پرواز و خلبانی است. جالب است که او در این زمینه هم موفق ظاهر شده است. او معتقد است که اشتراک هایی بین پرواز، خلبانی و مدیریت وجود دارد و پرواز بر اعتماد به نفس یک خلبان می افزاید و قدرت تصمیم گیری را در او تقویت می کند.

ماکان آریا پارسا توانسته است گواهینامه خلبانی خود را اخذ کند. ضمن اینکه او درصدد ارتقا این گواهینامه نیز هست.

مدیرعاملی گروه بین المللی پارس پندار نهاد

دکتر ماکان آریا پارسا، که در عرصه های موسیقی و بازیگری موفق ظاهر شده و آینده درخشانی را در این حوزه ها می توان برای او متصور بود، در کسوت بنیان گذار و مدیر عامل گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد، عزم راسخی برای توسعه و گسترش فعالیت‌های این مجموعه دارد.

پارس پندار نهاد که هم‌اکنون در شهرهای مختلف ایران (مشهد، اصفهان و تهران) و همچنین در کانادا شعبه دارد، با مدیریت هوشمندانه دکتر ماکان آریا پارسا، آماده‌ یک جهش بزرگ در سطح ملی و بین‌المللی است. آریا پارسا با اتکا به خلاقیت، نوآوری و تجربه خود، نقشه‌های راهبردی بلندپروازانه‌ای برای آینده پارس پندار نهاد ترسیم کرده است.

افزایش شعبات در سراسر کشور و حضور فعال در بازارهای جهانی، از جمله اهداف کلیدی دکتر آریا پارسا برای این مجموعه بین المللی است.

این روز ها ماکان آریا پارسا بسیار پر کار ظاهر شده است

ماکان آریا پارسا، علاوه بر فعالیت موفق در عرصه های کارآفرینی، خوانندگی و بازیگری، به تازگی سفری جدید در دنیای علم و دانش را آغاز کرده است. او در حال حاضر در حال گذراندن دوره پسا دکتری در رشته ژئوپلتیک کارآفرینی دانشگاه تهران است. جالب است بدانید که دکتر آریا پارسا یک مدرک پسا دکتری کارآفرینی در کارنامه خود دارد و به دنبال اخذ دومین مدرک پسا دکتری خود از دانشگاه تهران است.

اگر فعالیت های حال حاضر ماکان آریا پارسا را بخواهیم مرور کنیم، تعجب می کنیم که یک فرد چطور می تواند کارهای متفاوتی انجام دهد و در همه آن ها موفق ظاهر شود.

  • فعالیت در مارکت موسیقی و انتشار 8 آهنگ موسیقی پر طرفدار به همراه آماده سازی آهنگ های جدید که پیش بینی می شود مانند آهنگ های قبل با استقبال خوبی روبه رو شود.
  • حضور در سریال قطب شمال به عنوان بازیگر و سرمایه گذار
  • فعالیت در جهت توسعه فعالیت های گروه بین المللی پارس پندار نهاد به عنوان مدیر عامل
  • تحصیل در دوره پسا دکتری کارآفرینی در دانشگاه تهران
  • فعالیت در جهت ارتقا گواهینامه خلبانی

نکته جالب تر این که ماکان آریا پارسا در زمینه طراحی لباس هم فعالیت می کند و طراحی چندین لباس مردانه شیک را در کارنامه خود دارد.

طراحی لباس مردانه توسط دکتر ماکان آریا پارسا

جمع‌بندی

ماکان آریا پارسا، به عنوان فردی که در زمینه های مختلف فعالیت می کند و در همه آنها به موفقیت هایی دست یافته، می تواند الهام‌بخش و الگو بسیاری از جوانان ما باشد. او با تلاش و پشتکار خود، به موفقیت های بی نظیری دست یافته و ثابت کرده است که با اراده قوی و عزم راسخ، می‌توان به هر آرزویی دست یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی