شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

افزایش فروش با سئو سایت

افزایش فروش و کسب درآمد بالاتر یکی از دغدغه‌های اصلی همه‌ی صاحبین کسب‌وکار است. خیلی از افراد می‌خواهند درآمد خود را افزایش دهند ولی نمی‌دانند باید چطور این کار را انجام دهند و آیا اصلا راه منطقی برای انجام آن وجود دارد یا نه؟ فرقی نمی‌کند که تنها فروش حضوری در مغازه باشد، یا فروش آنلاین از طریق اینستاگرام، یکی از کارهایی که برای افزایش فروش می‌توان انجام داد، سرمایه‌گذاری روی سایت است و راهی بهتر از استفاده از سایت‌ساز برای داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای وجود ندارد.

خودتان را در نظر بگیرید. وقتی قصد خرید کالایی را دارید، یکی از اولین کارهایی که انجام می‌دهید، جستجوی نام کالا در گوگل است. پس اگر سایت نداشته باشید، از چشم افرادی که شما را در گوگل جستجو کرده‌اند، دور می‌مانید. به همین ترتیب، میزان فروشتان نسبت به رقبایی که سایت دارند، کمتر خواهد بود. پس بهتر است در اولین قدم، برای ساخت سایت اقدام کنید. همانطور که گفتیم استفاده از فروشگاه‌ساز یکی از راه‌هایی خوب برای ساخت سایت است.

فروشگاه‌ساز یک ابزار است که همه افراد می‌توانند فارغ از سطح دانش فنی، با استفاده از آن، برای خود یک سایت بسازند. سایتی که با فروشگاه‌ساز ساخته می‌شود، نیازمندی‌های مهم یک کسب‌وکار آنلاین را برطرف می‌کند. سایت‌های فروشگاهی همگی صفحاتی دارند که محصول و توضیحات در آن نمایش داده می‌شود. امکان افزودن محصول به سبد خرید در این سایت‌ها وجود دارد و حتی پرداخت هم داخل خود سایت و با استفاده از درگاه‌های پرداخت انجام می‌شود. نهایتا، مشتری می‌تواند روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب کند تا خرید نهایی شود. 

ابزاری که توصیه می‌کنیم برای ساخت سایت از آن استفاده کنید، دیجی‌فای است که یکی از زیرمجموعه‌های دیجی‌کالاست. با استفاده از دیجی‌فای، می‌توانید برای خود یک سایت فروشگاهی با بهترین امکانات بسازید. به علاوه می‌توانید از دیجی‌فای برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت هم استفاده کنید. همانطور که گفتیم، داشتن یک سایت کافی نیست و باید برای دیدن شدن در نتایج جستجوی گوگل هم برنامه‌ریزی کنید. به کل فرآیندهایی که کمک می‌کند تا سایت شما، در بالاترین نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود، سئو گفته می‌شود. سئو به تنهایی نیازمند انجام اقدامات بی‌شماری است که احتمالا به عنوان یک صاحب کسب‌وکار از پس آن برنمی‌آیید. پیدا کردن کلمات کلیدی، تولید محتوا، دسته‌بندی موضوعات، اصلاح متا و دیسکریپشن، نوشتن رپورتاژ و انتشار آن، بخش کوچکی از کارهایی است که برای سئو سایت باید انجام شود. بنابراین توصیه می‌کنیم این کار را به دست متخصصین بسپارید. دیجی‌فای جاییست که می‌توانید از این نظر هم روی آن حساب کنید و کل کارهای مربوط به سئو ساییتان را به خودشان بسپارید.

A magnifying glass next to a yellow word

Description automatically generated

اما باید دقت داشته باشید که سئو فرآیند زمان‌بری است. حداقل شش ماه زمان لازم است تا بتوانید در صفحه اول جستجو قرار بگیرید. در شش ماه بعدی هم باید تلاش کنید تا به رتبه‌های بالا (رتبه‌ی یک تا پنج) برسید. در این مدت هم می‌توانید از خدمات افزایش ترافیک سایت استفاده کنید. این خدمات به صورت بسته‌های مختلف ارائه می‌شود و تضمین می‌کند که تعداد مشخصی کاربر را به سایت شما هدایت کند. برای هدایت کاربران، از تبلیغات بنری و پیامکی مختلف استفاده می‌شود تا بهترین نتیجه‌ی ممکن به دست آید.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی