شمانیوز
شما نیوز

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شد؛

انتصاب حامد عظیم‌زادگان به سمت مدیرعامل شرکت کار و تأمین

انتصاب حامد عظیم‌زادگان به سمت مدیرعامل شرکت کار و تأمین

در پی انتصاب حامد عظیم‌زادگان به سمت مدیرعامل شرکت کار و تأمین در حکمی از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مراسم تکریم سید حسن امیرموسوی مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید این شرکت با حضور معاونان اقتصادی و سرمایه‌گذاری و توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی و اعضای هیئت مدیره این شرکت برگزار شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، علی محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم با تبریک ایام فرخنده دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، نیروی انسانی را مهم‌ترین دارایی هر سازمان توصیف کرد و گفت: عملکرد نیروی انسانی و اثربخشی سازمان‌ها که از شاخص‌های اصلی بهره‌وری هر دستگاه است، منوط به رضایتمندی کارکنان است و اگر سازمانی بخواهد موفق عمل کند و توفیقات فراوانی داشته باشد و اثربخشی و کارآیی لازم را داشته باشد، چاره‌ای جز توجه کافی به نیروی انسانی و نیازهای آن ندارد. در سازمان تأمین‌اجتماعی یک نهاد خدمت‌رسان به آحاد جامعه است و خدمات متعدد و متنوعی دارد، بحث نیروی انسانی و تأمین و انتخاب شایسته‌ترین و صالح‌ترین افراد اهمیت قابل توجهی پیدا می‌کند.

محمودی با بیان اینکه احساس نبود تبعیض و رعایت انصاف در میان کارکنان در انگیزه و فعالیت آنها مؤثر است، تأکید کرد: نیروی‌های سازمان که از طریق شرکت کار و تأمین جذب و بکارگیری شده‌اند از زحمتکش‌ترین نیروهای سازمان هستند که در رسته‌های مختلف مشغول به کار هستند و باید برای ارتقای مزایای رفاهی و معیشتی آنها و حل مسائل و مشکلات آنها بیشتر تلاش کنیم.

وی، الزام به رعایت اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از سوی کارکنان دستگاه‌ها در نظام جمهوری اسلامی مورد توجه قرار داد و گفت: سلامت، پاکدستی، مردم‌دوستی و رعایت شعائر انقلاب اسلامی برای همه کارکنان شاغل در سازمان تأمین اجتماعی یک واجب است زیرا کارمندان و کارکنان سازمان، نماینده نظام و دولت هستند و انتظار داریم شرکت کار و تأمین کارگزار صالح و امین برای انتخاب و استخدام نیروهای متعهد باشد.

محمودی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سیدحسن امیر موسوی، مدیرعامل سابق شرکت کار و تأمین در دو سال گذشته که مسئولیت این شرکت را برعهده داشت، برای مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی توفیق کرد.

براساس این گزارش، مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم،  ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت، شرکت کار و تامین را از مهمترین شرکت‌های مأموریتی سازمان دانست که کار بزرگ و مهم تأمین نیروی انسانی موردنیاز را در بخش‌های مختلف سازمان برعهده دارد.

سوری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگران به مناسبت هفته کار وکارگر که حال خوب کارگر را زمینه‌ساز حال خوب کشور دانستند، گفت: اگر حال 8 هزار نیروی کار و تأمین شاغل در سازمان که از شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین نیروها هستند، خوب باشد قطعاً در ایجاد حال خوب در سازمان مؤثر است و باید به سلامت، رفاه و معیشت این نیروها بیشتر توجه کنیم و این مستلزم یک همکاری و هماهنگی بالاتر میان بخش‌های مختلف سازمان و انسجام در داخل شرکت است.

حامد عظیم‌زادگان، مدیرعامل جدید شرکت کار و تأمین نیز با اشاره به این‌که مهم‌ترین مأموریت این شرکت تأمین نیروی انسانی برای سازمان است، گفت: نیروی انسانی از مهم‌ترین مباحث مدیریت سازمان‌ها است و مطمئناً بدون توجه به نیروی انسانی و رفع نیازهای آنها یک سازمان به اهداف خود نائل نمی‌شود. دیده‌شدن و اطمینان به نیروی شاغل و قدردانی از زحمات آنها در ایجاد رضایت و پیشرفت امور بسیار مؤثر است.

در این مراسم سید حسن امیرموسوی مدیرعامل سابق شرکت کار و تأمین نیز گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات دوران تصدی خود ارائه و برای مدیرعامل جدید شرکت آرزوی موفقیت کرد.

 

در پایان این مراسم، حکم انتصاب حامد عظیم‌زادگان مدیرعامل شرکت کار و تأمین به وی اهدا شد. متن این حکم که از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی صادر شده به این شرح است:

جناب آقای  حامد عظیم‌زادگان

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)         

با استناد به بند (چ) ماده 12 و بند (ج) و (چ)  ماده (15) اساسنامه سازمان تأمین‌اجتماعی و با عنایت به  بند (6) دو هزار و یکصد و هفتاد و یکمین جلسه هیئت‌مدیره محترم سازمان مورخ 18‌‌‌/02‌‌‌/1403 و صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده مورخ 01‌‌‌/11‌‌‌/1402  شرکت کار و تأمین، مبنی بر انتخاب سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان عضو حقوقی هیئت‌مدیره شرکت مذکور، بدینوسیله جنابعالی به‌عنوان مدیرعامل و عضو‌ هیئت‌مدیره شرکت کار و تأمین منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب، همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و همکاری با سایر اعضای محترم هیئت‌مدیره شرکت، در راستای نیل به اهداف تبیین شده و همسو با اصول و سیاست‌های سازمان و صیانت و ارتقای ارزش ذخایر و سرمایه‌های بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و سایر سهامداران شرکت تلاش نمایید.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی