شمانیوز
شما نیوز

تهران

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت

 برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت

در مراسمی پرشور با حضور همکاران یاد و خاطره شهدای خدمت و هیئت همراه، در محل اداره کل استان تهران گرامی داشته شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اموال تملیکی تهران ،این مراسم ظهر امروز، شنبه 5 خرداد ماه، با حضور پرشور همکاران ، مسئولین و مدیران و بازرسان ویژه سازمان بازرسی کل کشور و جمعی از قشر های مختلف مردم، محفل انس با قران برگزار شد.

در ابتدا، شیخ عمران سلطانی امام جماعت اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به ویژه شهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، گفت: شهیدان والامقام با ایثار و فداکاری خود، درس آزادگی، ایثار و خدمت به مردم را به ما آموختند و ما وظیفه داریم راه این شهدای گرانقدر را ادامه دهیم.

وی با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات مردم، افزود: رئیس جمهور و هیئت همراه در راه خدمت به مردم و رفع محرومیت ها به شهادت رسیدند و این نشان دهنده تعهد و وفاداری ایشان به نظام و انقلاب اسلامی است.

در ادامه مراسم حسین ایزدی مدیر کل اموال تملیکی استان خاطرنشان کرد: ما باید با ادامه راه شهدا و خدمت صادقانه به مردم، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی بداریم. این عزیزان الگوی ایثار و فداکاری برای همه مسئولان و خادمین مردم هستند.

وی با تاکید بر ضرورت خدمتگزاری به مردم، افزود: ما باید با تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه به مردم، یاد و خاطره شهدای خدمت را همواره در اذهان مردم زنده نگه داریم.

سپس، این مراسم با قرائت قران مجید همراه شد و با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای خدمت به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی