شمانیوز
شما نیوز

برگزاری کارگاه آموزشی عاملین ذیحساب سازمان اموال تملیکی

برگزاری کارگاه آموزشی عاملین ذیحساب سازمان اموال تملیکی

برگزاری دومین کارگاه آموزشی عاملین ذیحساب سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مجتمع فرهنگی دشت بهشت استان البرز در حال برگزاری است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در آئین آغازین این کارگاه دو روزه، علی صفری مدیرکل امور مالی و ذیحساب سازمان ضمن خوش‌آمد و تبریک حلول ماه ذی‌الحجه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را همفکری، تعامل و اشتراک داده‌های مختلف و ایجاد بهتر و بهینه وحدت رویه در حوزه امور مالی و ذیحسابی اداره‌های کل استانی معرفی کرد.

صفری ضمن تأکید بیشتر بر کارگروهی، در کنار هم بودن متصدیان مالی استان‌ها را راه‌گشا برشمرد و اظهار داشت: از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره که مقدمات تعامل در زمینه‌های مختلف این حوزه در سراسر کشور را فراهم آوردند،کمال تشکر را دارم که در حدود دو و نیم سال اخیر، اتفاقات تأثیرگذار و مفید بسیاری را در سطوح مختلف سازمان از جمله امور مالی و ذیحسابی شاهد هستیم.

مدیرکل امور مالی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، انجام تعهدات مالیاتی بین سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰ را نتیجه اهتمام و تلاش تک تک فعالین حوزه امور مالی در ستاد و استان‌ها بیان کرد و گفت: کنار این موضوع، تعهدات سود سهام باقی‌مانده بلاتکلیف نیز تا این تاریخ، تعیین تکلیف شده است.

وی با تقدیر از سازمان ثبت اسناد و املاک که زمینه اختصاص شناسه ملی برای حساب های هر استان به صورت جداگانه را فراهم آورد، اذعان داشت: با این روند، هر استان به صورت مستقل دارای شناسه شده و ایراد احتمالی، موضوعی را به دیگر استان ها مترتب نخواهد کرد.

صفری، شفافیت و انظباط را شعار عملیاتی اداره کل متبوع خود و همکارانش در این عرصه اعلام کرد و افزود: برنامه عملیاتی حوزه امور مالی و ذیحسابی را طراحی و تدوین کردیم و این مهم با کارگروهی میان ستاد و استان‌ها به سرانجام رسیده است.

این مسئول در پایان با تشریح پیچیدگی‌های خاصی که به دلیل کمبود منابع انسانی در استان‌ها مشهود است و اینکه دغدغه منابع انسانی بسیار جدی است، اضافه کرد: در بحث اصلاح ساختار و تشکیلات سازمان در موضوع ذیحسابان، قدم های خوبی با همکاری اداره کل نوسازی و توسعه سرمایه انسانی برداشته است که ان‌شاءالله به زودی منتج به نتیجه مطلوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی