شمانیوز
شما نیوز

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

شرکت پالایش نفت آفتاب با برگزاری آزمون استخدامی در استان هرمزگان 200 نیروی انسانی در رشته‌های مختلف جذب خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب؛ این مجموعه باهدف توسعه کیفیت و کمیت تولیدات و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی اقدام به جذب و استخدام 200  نفر از داوطلبان واجد شرایط در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق آزمون استخدامی کرده است.

فارغ‌التحصیلان، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واجد شرایط در رشته‌ها با گرایش‌های مختلف مندرج در جدول ذیل می‌توانند در این آزمون استخدامی ثبت‌نام کنند.

افرادی که در آزمون استخدامی کتبی، حدنصاب نمره را کسب کنند به مصاحبه تخصصی و گزینش دعوت می‌شوند سپس پذیرفته‌شدگان‌ نهایی به‌صورت قراردادی در چارچوب قانون کار و تأمین اجتماعی جذب خواهند شد.

لازم به ذکر است صرفاً در رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی نفت و ایمنی امکان ثبت‌نام داوطلبان غیربومی فراهم است، لذا اولویت استخدام در شرایط یکسان با داوطلبان بومی می‌باشد.

جدول (۱): جدول مقاطع و رشته‌های تحصیلی موردنیاز شرکت پالایش نفت آفتاب

نفت

۱– شرایط عمومی داوطلبان

1-1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و معتقد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

2-1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

3-1- نداشتن سوءپیشینه کیفری و محرومیت اجتماعی

4-1- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی

5-1- برخورداری از سلامتی کامل جسمی و روانی و نداشتن اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان، طبق تأیید پزشک معتمد شرکت پالایش نفت آفتاب

6-1- نداشتن اشتغال و تعهد به خدمت در دستگاه‌های دولتی و مراکز وابسته، مؤسسات، شرکت‌ها و نهادهای انقلابی در زمان دعوت به کار.

7-1- دارا بودن حداکثر ۳۲ سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۱ به بعد) برای دارندگان مدرک دیپلم، حداکثر ۳۴ سال تمام (۰۱/۰۱/۱۳۶۹ به بعد) برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی، حداکثر ۳۶ سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۶۷ به بعد) برای مدرک کارشناسی‌ارشد

تبصره ۱: برای تمامی مقاطع تحصیلی مدت خدمت نظام‌وظیفه (تا حداکثر ۲ سال) به حداکثر سن متقاضی اضافه می‌شود.

تبصره ۲:  برای تمامی مقاطع تحصیلی تا سقف ۵ سال سابقه بیمه تأمین اجتماعی به حداکثر سن متقاضی اضافه می‌شود.

2- شرایط اختصاصی

۲-۱- دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل در مقاطع و رشته گرایش‌های مندرج در جدول (۱) از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دانشنامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور که به تأیید وزارت علوم رسیده باشد.

تذکر: داوطلبان صرفاً در صورتی می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی آنان در جدول مقاطع و رشته‌های تحصیلی موردنیاز (جدول ۱)، ذکرشده باشد؛ ازاین‌رو داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آن‌ها در آگهی درج نشده باشد، از ثبت‌نام خودداری کنند. صورتی که در هر مرحله از فرایند استخدام و به‌کارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکرشده در آگهی منطبق نیست، از سایر فرایند استخدام حذف‌ می‌شوند و حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهند داشت؛ ازاین‌رو داوطلبان موظف‌اند در زمان ثبت‌نام باتوجه ‌به شرایط اعلام‌شده دقت کافی را به عمل‌آورند و از ثبت‌نام در مشاغلی که واجد شرایط آن نیستند، خودداری کنند.

تبصره ۱: ارائه مدارک معادل و افتخاری به‌عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی‌گیرد.

تبصره ۲: رشته و مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی استخدام، ملاک خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب کان لم‌یکن تلقی شده و حق هیچ‌گونه اعتراضی وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه شرکت پالایش نفت آفتاب هیچ‌گونه تعهدی نسبت به تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان، در طول دوران خدمت ندارد.

تبصره ۳: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان و تاریخ ترخیص از خدمت نظام‌وظیفه و صدور کارت معافیت دائم قانونی غیرپزشکی می‌بایست حداکثر تا آخرین روز ثبت‌نام باشد.

3- داوطلب بومی

داوطلب بومی استان هرمزگان به فردی اطلاق می‌شود که حداقل دارای یکی از شرایط زیر باشد:

الف: محل تولد یا صدور شناسنامه، استان هرمزگان بوده و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.

ب: حداقل ۲ مقطع تحصیلی به‌غیر از دانشگاه را در استان هرمزگان طی کرده، و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.

ج: متقاضی باید حداقل ۱۰ سال سابقه سکونت در یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان، با تأییدیه فرمانداری شهرستان محل زندگی خود داشته باشد.

تذکر ۱: ملاک شناسایی شهرستان‌های استان هرمزگان، آخرین تقسیمات کشوری اعلامی از سوی وزارت کشور است.

4- آزمون کتبی

تمامی سؤالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به‌صورت چهارگزینه‌ای بوده و ضرایب تمام مواد امتحانی «۱» است. ضمناً به ‌ازای هر پاسخ اشتباه به سؤالات، یک‌سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

5- مراحل و مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام

ثبت‌نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ 19/۰۳/۱۴۰۳ تا 06/۰4/۱۴۰۳ با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان و شرکت پالایش نفت آفتاب به آدرس hormozgan.ac.ir و aftabor.com/ انجام می‌پذیرد. متقاضیان می‌بایست در مدت‌زمان فوق، نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول کردن آن به‌روزهای پایانی خودداری کنند.

1-5- مطالعه شرایط آزمون

داوطلب متقاضی استخدام، می‌بایست در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در متن آگهی را داشته باشد. اکیداً توصیه می‌شود داوطلبین محترم، قبل از ثبت‌نام، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به ثبت‌نام و پرداخت هزینه آزمون اقدام کنند. ضمناً تمامی اطلاع‌رسانی‌های آزمون استخدامی از طریق سایت ثبت‌نام، صورت خواهد گرفت.

2-5- ثبت‌نام در آزمون

مراحل ثبت‌نام به‌صورت زیر است:

مراجعه به سایت ثبت‌نام به نشانی hormozgan.ac.ir و aftabor.com/

تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور

ارسال عکس: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ *۳ با حجم کمتر از ۸۰ کیلوبایت را اسکن کرده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت‌نام اینترنتی ارسال کند.

پرداخت مبلغ ۱.۸۰۰.۰۰۰ ریال (صد و هشتاد هزار تومان) بابت هزینه ثبت‌نام به‌صورت پرداخت الکترونیکی.

تذکر ۱: اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و.) قابل‌قبول نیست و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن کنند. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

تذکر ۲: هر داوطلب تنها امکان یک‌بار ثبت‌نام و انتخاب فقط یک‌رشته شغلی را دارد. ضمناً ثبت‌نام به‌صورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور موردقبول نخواهد بود.

تذکر ۳: هزینه ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه باز پس داده نمی‌شود.

تذکر ۴: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت‌نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت کنند. مسئولیت درستی اطلاعات واردشده بر عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، دعوت‌شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک و کپی آن‌ها را به همراه داشته باشند.

تذکر ۵: باتوجه ‌به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان (این موضوع بیشتر برای داوطلبانی رخ‌داده که ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود) تأکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنند تا ندانسته عکس داوطلب دیگری به‌جای عکس متقاضی الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به‌عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

تذکر ۶: متقاضیان می‌بایست در طول فرایند استخدام به‌صورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه‌ها و نتایج مراحل مختلف، به وب‌سایت ثبت‌نام مراجعه کنند؛ ازاین‌رو عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات استخدام موجب هیچ‌گونه حقی برای وی نمی‌گردد.

6- زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از تاریخ ۱۱/۰۴/۱۴۰۳ لغایت ۱۳/۰۴/۱۴۰۳ از طریق سایت ثبت‌نام قابل دریافت است. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به‌منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون موردبررسی قرار خواهد گرفت.

7- زمان و محل برگزاری آزمون

تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب دریکی از روزهای پنج‌شنبه مورخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۳ یا جمعه مورخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۳ در شهر بندرعباس است. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.

8- شرایط سنجش افراد و اعلام نتیجه

معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی است. انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک و دعوت به مصاحبه تخصصی به میزان ۲ برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز کسب‌شده، صورت می‌پذیرد.

تبصره: امتیاز داوطلبان باارزش وزنی چهل درصد برای دروس عمومی و شصت درصد برای دروس تخصصی محاسبه می‌گردد.

تذکر ۱: باتوجه‌ به اینکه مدارک متقاضیان (حسب نیاز شرکت پالایش نفت آفتاب) پس از تعیین نمرات آنان در آزمون کتبی، بررسی خواهد شد، چنانچه در هر زمان مشخص شود داوطلبی به‌اشتباه یا به‌عمد، اطلاعاتی خلاف واقع ثبت کرده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدامی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به کار، از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد نیز فسخ خواهد شد.

ضمناً وجه واریزی بابت ثبت‌نام، تحت هیچ عنوان پس داده نخواهد شد.

تذکر ۲: تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از این مراحل، با قاطعیت همراه خواهد بود و داوطلبان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می‌کنند.

تذکر ۳: در رشته‌هایی که پذیرش داوطلب به‌صورت بومی و غیربومی است، نمرات پرسنل بومی با ضریب ۱.۴ محاسبه خواهد شد.

مواد آزمون

آزمون عمومی و تخصصی به‌صورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی است. مواد آزمون عمومی شامل: زبان و ادبیات فارسی، هوش و استعداد تحصیلی، مبانی کامپیوتر و زبان انگلیسی است. مواد آزمون اختصاصی به شرح مفاد مندرج در جدول (۲) خواهد بود.

جدول (۲): مواد امتحانی آزمون تخصصی شرکت پالایش نفت آفتاب

نفت2

9- سایر شرایط و تذکرات لازم

1-9- لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت‌نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت کنند. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام‌شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات در فرم ثبت‌نام، به‌صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود. دعوت‌شدگان برای مصاحبه بایستی اصل و کپی تمامی مدارک (ازجمله: مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت و مدارکی دال بر بومی بودن) را به همراه داشته باشند. در هر مرحله از فرایند استخدام روشن شود که داوطلب به‌اشتباه یا به‌عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدام (قرارداد)، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌گردد. لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل کنند. بدیهی است هزینه ثبت‌نام به‌هیچ‌عنوان بازگشت داده نخواهد شد.

2-9- هر فرد تنها حق ثبت‌نام در یک‌رشته و گرایش را دارد.

3-9- شرکت پالایش نفت آفتاب هیچ‌گونه تعهدی در قبال تأمین اسکان پذیرفته‌شدگان نخواهد داشت.

4-9- ارزش مدرک تحصیلی پذیرفته‌شدگان برابر مدرک تحصیلی خواهد بود که در این آگهی ذکرشده است. مدارک تحصیلی کمتر یا بالاتر در رشته‌های تحصیلی اعلام‌شده در این آگهی، موردقبول نخواهد بود. همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

5-9- تعهد۱۰ساله محضری و تحویل تضامین اعلامی از سوی شرکت پالایش نفت آفتاب، توسط پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی برای خدمت در شرکت الزامی است.

6-9- شرط شرکت در آزمون استخدامی پالایش نفت آفتاب، نداشتن اشتغال متقاضی در سایر شرکت‌های نفتی و شرکت‌های بزرگ استان هرمزگان است.

7-9- پس از طی مراحل استخدام و معاینات طب صنعتی، پذیرفته‌شدگان نهایی برای شرکت در دوره‌های آموزشی علمی و عملی (دوره سه ماه آزمایشی) معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت در دوره‌های مذکور در این مرحله اقدام لازم به‌منظور استخدام نهایی آنان توسط شرکت پالایش نفت آفتاب صورت خواهد پذیرفت. بدین ترتیب قبل از مراحل پیش‌گفته، همچنین پیش از طی نمودن موفقیت­‌آمیز دوره­‌های آموزشی، شرکت پالایش نفت آفتاب هیچ‌­گونه تعهدی مبنی بر استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.

8-9- مزایایی که برای منتخبینی که وارد دوره آزمایشی می‌‌شوند در نظر گرفته‌شده عبارت‌اند از: پرداخت حداقل حقوق وزارت کار طی دوره سه‌ماهه آزمایشی، بیمه تأمین اجتماعی و سرویس ایاب‌وذهاب از شهر بندرعباس تا محل شرکت پالایش نفت آفتاب و بالعکس.

9-9- نحوه تشخیص شرایط افراد بدو استخدام بر اساس خود اظهاری است؛ بنابراین چنانچه حسب استعلامات انجام‌شده خلاف آن ثابت شود افراد موصوف در هر مرحله از استخدام که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.

10-9- داوطلب متقاضی استخدام، می‌بایست در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این آگهی را داشته باشد. اکیداً توصیه می‌شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند. ضمناً تمامی اطلاع‌رسانی‌های آزمون از طریق سایت دانشگاه هرمزگان صورت خواهد گرفت.

11-9- فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان و ایثارگران طبق مقررات موضوعه از امتیازات مربوطه برخوردار خواهند بود.

12-9- افرادی که در آزمون کتبی/ مصاحبه فنی/ تخصصی/ گزینش و معاینات طب صنعتی موفق به کسب نمره قبولی می‌شوند بایستی قبل از آغاز دوره آموزشی و شروع به کار، تعهدات محضری و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می‌گردد را ارائه کنند.

13-9- درصورتی‌که که فرد پس از طی کردن دوره‌های آموزشی، از ادامه خدمت انصراف دهد، تمامی هزینه‌های آموزشی، خدماتی و سایر هزینه‌های مرتبط به تشخیص شرکت از انصراف دهنده و یا ضامن وی وصول خواهد شد.

14-9- مجدداً تأکید می‌گردد که استخدام صرفاً بر اساس آئین­نامه و مقررات شرکت پالایش نفت آفتاب است.

15-9- نتایج آزمون کتبی به‌صورت چند برابر ظرفیت اعلام خواهد شد؛ بنابراین کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچ‌گونه حق استخدامی برای داوطلب ایجاد نمی‌کند و انتخاب نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه فنی/ تخصصی، معاینات طب صنعتی و گزینش و دیگر استعلام‌های موردنیاز و با رعایت اولویت‌های مقرر صورت می‌پذیرد؛ ازاین‌رو شرکت پالایش نفت آفتاب هیچ‌گونه تعهدی در قبال استخدام نفرات ذخیره نخواهد داشت و فقط در صورت ریزش یا انصراف نفرات اصلی و نیاز شرکت، افراد ذخیره بر اساس اولویت امتیازات کسب‌شده جایگزین خواهند شد.

16-9- در صورت عدم کسب امتیاز لازم در هر یک از مراحل استخدامی، تعهدی جهت استخدام متوجه شرکت پالایش نفت آفتاب نخواهد بود و در صورت عدم پذیرش در هریک از مراحل استخدامی فرایند استخدام متقاضی پایان می‌پذیرد.

17-9- مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام‌وظیفه و یا کارت معافیت دائم غیرپزشکی آنان بعد از آخرین روز ثبت‌نام باشد، به‌هیچ‌وجه مورد تأیید و پذیرش قرار نخواهد گرفت.

18-9- مدارک تحصیلی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام‌نور، غیرانتفاعی و دانشگاه جامع علمی کاربردی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی می‌بایست به تأیید مراجع ذی‌ربط برسد. همچنین مدارک تحصیلی فارغ‌التحصیلان خارج از کشور می‌بایست به تأیید اداره کل دانش‌آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

19-9- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات و اطلاعات غیرواقعی در فرم ثبت‌نام اقدام به شرکت در آزمون کنند، با مشخص شدن درست نبودن مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت‌پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع به‌کارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

20-9- باتوجه ‌به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز شرکت پالایش نفت آفتاب پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان چند برابر ظرفیت (از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز کسب‌شده) بررسی خواهد شد، چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به‌اشتباه یا به‌عمد، اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به‌عمل‌آمده و قرارداد وی فسخ می‌گردد.

21-9- قرارداد استخدام به‌صورت موقت و در چارچوب قانون اداره کار و تأمین اجتماعی خواهد بود.

22-9- در صورت انصراف از ادامه خدمت در شرکت پالایش نفت آفتاب در طول مدت تعهد، تمامی هزینه‌های آموزشی، خدماتی و سایر هزینه‌های مرتبط به تشخیص شرکت از انصراف دهنده اخذ خواهد شد.

23-9- ضروری است داوطلبان به هنگام حضور و شرکت در جلسه آزمون، علاوه بر کارت ورود به جلسه، کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشند.

نفت3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی