شمانیوز
شما نیوز

آیین تجلیل از همکاران نمونه سال ۱۴۰۲ برگزار شد

آیین تجلیل از همکاران نمونه سال ۱۴۰۲ برگزار شد

آئین تجلیل از همکاران نمونه با موافقت مدیرعامل محترم و برای نخستین بار با حضور خانوادە این همکاران در محل سالن vip مجتمع برگزار گردید.

 

در این مراسم کە در محیطی صمیمی برگزار شد، بنا به پیشنهاد مهندس حسنی ، همسران همکاران نمونه پیرامون میز کنفرانس نشستە و نقطەنظرات متنوع و جالب توجهی ارائە کردند.

در ادامه مدیرعامل و عضو هیئت مدیرە ضمن تبریک به خانواده های همکاران نمونه از تلاش های خستگی ناپذیر و زحمات کلیه همکاران شرکت صمیمانه تشکر کرد

وی کسب عناوین برتر ملی در سالی که گذشت را مرهون تلاش و همت تک تک کارکنان شایسته مجتمع و خصوصا حمایت و پشتیبانی خانواده ها  دانست.

مهندس حسنی گفت: همسران شما با کار و تلاش بی دریغ در حکم سربازانی هستند کە در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار گرفتە اند. عامل موفقیت و کسب عناوینی کە تنها بخشی از آن برشمردە شد، مرهون آرامشی است کە در محیط خانوادە و توسط همسران  برای عزیزان ما فراهم می شود.

مهندس حسنی حمایت از کارکنان و خانواده ها را از اولویت های اصلی خود دانست و افزود : تبدیل وضعیت کارکنان، پرداخت پاداش در مناسبت های ملی و مذهبی، افزایش ضریب ریالی ،افزایش پاداش کارانه ، هدایای ازدواج و فرزندآوری، پرداخت وام عتبات عالیات ،تخصیص تسهیلات خرید لوازم خانگی،حمایت از برنامه های فرهنگی ورزشی از برنامه های انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: امسال نیز در خصوص حمایت از جوانی جمعیت و زوجین، تخصیص تسهیلات کم بهره در دستور کار است که پس از تصویب در هیأت مدیره شرکت برای زوجین نابارور اجرایی خواهد شد.

ایشان همچنین گفت: قطعا نقطه نظرات همسران پس از مشورت با مدیران مورد توجە قرار خواهد گرفت. مهندس حسنی در پایان سخنانش، همکاران و خانواده ها را به مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق رای در روز جمعه ۱۵تیرماه  دعوت نمود و عنوان کرد :  به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، با حضور خود در انتخابات نشان دهند . همچنین همه ما وظیفه داریم در انتخابات سرنوشت ساز شرکت کنیم و با انتخاب اصلح در سرنوشت و آینده کشور عزیزمان سهیم باشیم و روز انتخابات برای همه ما ایرانی ها روز نشاط و شادی هست و این آزمون سیاسی را باید جدی بگیریم .

در ادامە مدیران و روسای واحد با تقدیم شاخ گل و اعطای لوح سپاس از کارکنان نمونە خود تجلیل کردند.

شایان ذکر است کە  همسران و فرزندان همکاران نمونە، پیش از آغاز برنامە، از سایت صنعتی بازدید و با نحوە عملکرد و محیط کار کارکنان آشنا شدند

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی